Miltä Elina-niminen henkilö näyttää mielikuvissanne?
Nimeni on Elina. Monilla opettajillani oli yläasteella ja lukiossa vaikeuksia muistaa etunimeäni, vaikka olin pienehköillä luokilla. Kaksi opettajaa sanoi suoraan, että nimeäni on vaikea muistaa, koska en näytä Elinalta.
En ole loukkaantunut tai mitään, mutta minua on vain jäänyt kaivelemaan, että miltä ne Elinat sitten näyttävät? :D
Kommentit (23)
Olipa tyhmästi sanottu opettajien suusta. Luulisi, että he työnsä kautta näkisivät todella paljon erinäköisiä lapsia.
Kohteliaasti yrittivät ilmaista, että olet mitäänsanomattoman valju ihminen.
Hmm, vaikea kysymys. Pelkästä nimestä Elina tulee mieleen kunnollinen ja luonnollinen eloveenablondi, mutta toisaalta tiedän myös tummatukkaisia ja monenlaisia Elinoita. :D
Elina on isotissinen kiihkeä lolita.
Täällä Elina myös. Jään varmasti mieliin!
Elina on vaalea Elovena-tyttö, noin stereotyyppisesti.
Oma tyttäreni on vaalea, pitkätukkainen Elina ja jostain syystä hänen opettajansa usein sotkevat hänen ja kaverinsa Annin toisiinsa. Anni on lyhyttukkainen brunette.
Tunnen monta Elinaa ja kaikki ovat aika vaaleita ja aika massaan uppoavia. Aika kilttejä ja pedantteja :D
Elina on halosen mainoksen malli kenet kaikki tuntee mallina ja hän menestyy mallin työssä koska mallitoimiston pomo tykkää syödä päivän vanhoja ruokia kuten elinakin.
Elinoita on varmasti kaikenlaisia, ehkä Suomen yleisin naisen nimi. Tunnen ainakin kymmenen Elinaa.
Blondi hiirulainen. Hoikka, mahdollisesti silmälasit. Älykäs ja mukava, mutta liian kiltti. Tunnen myös Elinan, joka ei sovi lainkaan kuvaukseen, mutta tämä tuli minulle ensimmäisenä mieleen.
Elinalla on ehdottomasti kaksi pitkää lettiä!
Vaaleahiuksinen, älykäs, mukava, puhelias ja vilkas persoona.
Minä tunnen kuusi Elinaa ja kaikki heistä ovat tummia, joten itse en osaa yhdistää Elina nimeen vaaleaa tukkaa.:D
Ap, tuo oli tosiaan tekosyy opettajilta. Yrittivät kauniisti ilmaista sen, etteivät muistaneet sinua ja nimeäsi.
Melko tavallinen ja normien mukainen nuori nainen, muiden naisten mielestä kiva kaveri ja nätti, muttei mikään räväyttäjä. On siitä huolimatta miesten mieleen ja poikaystäviä jonoksi asti, koska on niin "luomu" mutta naisellisuus kohdillaan. Ammatti liittyy sairaanhoitoon tai talouteen.
Vierailija kirjoitti:
Kohteliaasti yrittivät ilmaista, että olet mitäänsanomattoman valju ihminen.
Ei, vaan koska Elina nimi on niin lässy, se ei sovi sinulle - siksi eivät muista sitä nimeä.
Nykyään on lirkutteleva peppuaan esittelevä typy
Vaaleahiuksiselta BB-juontajalta.
En osaa sanoa, koska tunnen monta niin erinäköistä ja luonteista Elinaa.