Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomies kysyi

Vierailija
02.04.2017 |

Miksi en koskaan viettele häntä? Ööö... Mitä mun niinku tarkalleen ottaen pitäis tehdä? En oo mikään stripparityyppinen, tuntisin itseni naurettavaksi, ja varmaan tekisinkin, jos oikeasti alkaisin jotain tanssimaan ja viekottelemaan. Asia jäi kuitenkin vaivaamaan. Haluaisin vietellä, en vaan osaa. Hävettää ajatuskin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynpä vaan, milloin mies aikoo puolestaan mennä sinne burleskikurssille?

Vierailija
22/33 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettelettekö te muut naiset miehiänne (pitkäaikaisia kumppaneita) "burleski- tai elokuvatyyliin"???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viettelettekö te muut naiset miehiänne (pitkäaikaisia kumppaneita) "burleski- tai elokuvatyyliin"???

Kysymyksen kirjoitti ap.

Vierailija
24/33 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tehnyt noi kaikki, mutta kommentistaan voi päätellä, ettei koe asiaa " viettelyksi " vaan pitäis olla vissii jotain paljon Hard corempaa. Mut.. Apua... Mitä?

Huoh, mikset voi keskustella asiasta miehesi kanssa?

Koska se latistaisi tunnelman. Ei kaikesta kuulu keskustella miehen kanssa. Tykkään yllättää. Ap.

Vierailija
25/33 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysynpä vaan, milloin mies aikoo puolestaan mennä sinne burleskikurssille?

Jos vaimoni sitä ehdottaisi, niin voisin harkita. Jotenkin epäilen, ettei hän saisi siitä muuta kuin hyvät naurut.

Itse olen vietellyt vaimoani hieman toisin. Yhteisessä illanvietossa voi pitkin iltaa suudella, silitellä ja vihjailla siitä miten ilta voisi päättyä. Tai sitten voi yllättää toisen kynttilänvalossa tapahtuvalla kokovartalohieronnalla. En tiedä miten viettelevää tuo nyt on, mutta halut on ainakin saanut herätettyä.

Vierailija
26/33 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas hyväs seksin salaisuus on avoimuus. Puhutaan luottamuksella ja avoimesti omista toiveista ja haluista, kumppanin tulee olla kiinnostunut toisesta ja siitä mikä juuri toista kiihottaa ja mitä haluaa toisen tehtävän, en ymmärrä miten puhuminen voisi latistaa tunnelmaa.

Ja ne toiveetkin voi muuttua, ja vaihdella.

Ihanaa seksissä on kun toinen nauttii ja kiihottuu täysillä. Itse kiihotun toisen nautinnosta ja ihanaa kun mies tekee juttuja jotka tuntuvat minusta hyvältä. :)

Vierailija
27/33 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveesti tekstiä ap, mutta ei vastausta alkuperäiseen kysymykseen. Miksi et viettele?

Vierailija
28/33 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveesti tekstiä ap, mutta ei vastausta alkuperäiseen kysymykseen. Miksi et viettele?

Koska en osaa! 😥 Siksi kirjoitan tänne! Mitä mun pitää tehdä?

Vierailija
29/33 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en osaa! 😥 Siksi kirjoitan tänne! Mitä mun pitää tehdä?

Oletko yrittänyt.

Vierailija
30/33 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo ap, kerropa mitä olet tehnyt jo ja miten onnistui. Kauan olette yhdessä olleet?

Jos miehesi haluaa jotakin horatsutyyppistä viettelyä ja sinä et, niin miten ihmeessä olette yhteen päätyneet? Jos et uskalla mieheltä suoraan kysyä mitä hän oli ajatellut, niin laita viestiä. Kysy siinä olisiko hänellä jotakin ideoita ja jos niitä tulee, niin pohdit ihan itse onko sinusta niihin vai jätätkö väliin. Jos jätät väliin, niin miten meinasit edetä suhteessanne? Sinun ei tarvitse suostua mihinkään mikä ei hyvälle tunnu, mutta jos mies sellaista haluaa, niin se onkin miettimisen paikka kannattaako tuollaiseen suhteeseen panostaa vai olisiko parempi lähteä eri teille.

Miten miehesi viettelee sinut? Älä vain kierrä tätä kysymystä, vaan vastaa siihen reilusti.

Vierailija
31/33 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ruokaa ja juomaa, vähän kynttilää, musiikkia hiljaisella taustalle, suukottele, kuuntele miestäsi, koskettimet. Jätetään astiat tähän ja jatketaan "keskustelua" muualla. 😉

Vierailija
32/33 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi eksäni toivoi myös stripparihenkistä viettelyä, ja kerran synttäreiden kunniaksi päätin yllättää hänet opettelemalla "riisuutumiskoreografian". Tunsin itseni kyllä aika naurettavaksi, mutta kun näin, miten innoissaan mies oli esityksestäni, pääsin minäkin sopivaan tunnelmaan. Hyvässä ja turvallisessa suhteessa voi välillä vähän leikkiä ja toteuttaa toisen fantasioita.

Vierailija
33/33 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ensihuuma on hävinnyt niin viettely on päälleliimattua, miksi vietellä kun saalis on jo saatu. Pitkässä parisuhteessa kannattaa pelata menettämisenpelolla, se tuo oikeaa tunnetta peliin ja halua pitää toinen. Toisaalta se tuo negatiivisia tunteita parisuhteeseen mutta on sekin hauskempaa kuin tylsistyminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän