Olen Espanjan vaihto-opiskelija Suomi ja ihmettelen suuri
Olen Espanjan vaihto-opiskelija ja en ymmärrä miksi Alco ei ole auki sunnuntaina. On normaali juoda viinilasillinen ja toinen, myös sunnuntaina. Meillä tavallinen Ruokakauppa myy väkevät juomat ja mihin aikaan tahansa.
Kommentit (29)
"Alco" :D Hassunhauska provo taas. Vaikka vois se minunkin mielestä sunnuntaisin auki olla.
Vaikka tämä on provo, niin olen oikeastikin törmännyt useamman kerran täällä Helsingissä turisteihin, jotka ihmetelleet kun Alko kiinni ja ruokakaupasta ei viinejä saa. Mutta näin se täällä menee, suomalaiset niin juoppoa kansaa, että joutuu rajoittamaan lakien avulla.
La vida no es complicada. Somos complicados. Cuando dejamos de hacer las cosas mal y empezamos a hacer las cosas bien, la vida es muy simple. M29 ja latino
Liikaa cs:ssää energiajuomia provopojulla?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tämä on provo, niin olen oikeastikin törmännyt useamman kerran täällä Helsingissä turisteihin, jotka ihmetelleet kun Alko kiinni ja ruokakaupasta ei viinejä saa. Mutta näin se täällä menee, suomalaiset niin juoppoa kansaa, että joutuu rajoittamaan lakien avulla.
Olen tänään selvinpäin. Jos alko olisi ollut auki joisin viiniä..
Kyla Nuo espoolaiset on pihala ku viniloppu enneku alcoauki.
Ei saakeli miten hyvä provoketju. Sai taas nauraa teidän kommenteille.
Kitos kaikile kommentoineet ihmiset suomalainen tai ulkomalaiset. Te tehdä minun päivä parempi! :)
Mine mös Epsanja vaihto-opiscelia. Hastalavista.