Olen Espanjan vaihto-opiskelija Suomi ja ihmettelen suuri
Olen Espanjan vaihto-opiskelija ja en ymmärrä miksi Alco ei ole auki sunnuntaina. On normaali juoda viinilasillinen ja toinen, myös sunnuntaina. Meillä tavallinen Ruokakauppa myy väkevät juomat ja mihin aikaan tahansa.
Kommentit (29)
Koska suomalaset ovat metsäläisiä, kansaa jota täytyy holhota kovin ottein ettei juominen ja elämä muutenkin mene aivan holtittomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää ostamasta viinipulloa etukäteen, vaikkapa lauantaina?
En tiennyt että Alco ei ole sunnuntaina auki. Lauantaina se on vain 18 auki. Miksi niin aikaisin?
Vierailija kirjoitti:
Koska suomalaset ovat metsäläisiä, kansaa jota täytyy holhota kovin ottein ettei juominen ja elämä muutenkin mene aivan holtittomaksi.
Tämä
-5/5
Tekstisi olla paska. Pekka Puupää tasoa on.
Espanjasta tulleet vaihto-oppilaat eivät puhu suomea vaan englantia... Huono provo vai mikä lie.
Espanijalainen vaihto-oppilas? En usko, liian kielitaitoinen. Sanat taipuu liian hyvin ja oikein. Jos olisit real thing kirjoittaisit jotain englanniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt että Alco ei ole sunnuntaina auki. Lauantaina se on vain 18 auki. Miksi niin aikaisin?
Ja sä olit ehtinyt jo kitata kurkkuusi kaikki kotoa löytyvät viinipullot eikä sunnuntaille jäänyt yhtään lasillista. Voi harmi. :(
Tämä on erittäin hyvä peikko. Annan tämä 5 kohta ulos 5.
Minä opiskelen Suomea, koska minä pelaan jääkiekkoa täällä korkeimmilla tasoissa! Aloitin opiskella jo vuosia sitten.
Anteeksi huono suomi! *Tämä on erittäin hyvä peikko. Minä annan tämän 5 pistettä 5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten tiedät ja voit maananantaina hakea muutaman laatikollisen viiniä alkosta. Ota myös muutama pullo kosssua jos väkevämpää alat kaivata.
Tyyppiesimerkki jälkeenjääneen ja syrjäytyneen ihmisen provosta, jolla ei ole mitään kosketusta ulkomaailmaan. Kuvittelee oikeasti, että espanjalaiset voisivat kirjoittaa noin.
Vierailija kirjoitti:
Olen Espanjan vaihto-opiskelija ja en ymmärrä miksi Alco ei ole auki sunnuntaina. On normaali juoda viinilasillinen ja toinen, myös sunnuntaina. Meillä tavallinen Ruokakauppa myy väkevät juomat ja mihin aikaan tahansa.
sina menna alko perjantaina ja osta paljo viinaa. Kaupasta saa olutta. Ellet jaksa odota maanantaihin sina olla holisti.
Minu uskonto kieltä alkoholi ja alko likaakin auki. Alko pite laitta lopullisesti stop kini.
Mine olla tällä pissan paistaja karvakäsi kute te sanoa :)
Alkoholi myrky naise ja lapsi itke.
Normaali ihminen pärjää päivän ilman viiniä. jos ei pärjää, niin joku ongelma saattaa olla.
Ap:llä ei ole mitään tajua esimerkiksi siitä, että kukaan suomea huonosti osaava ei hallitse verbien kieltomuotoja. Yksi objektivirhe on saatu tekstiin, pointsit siitä.
¿Por qué estás aquí en Finlandia? ¿Por qué no vas a volver a España? Finlandia es uno de los finlandeses!
Para que sepas los bares y restaurantes están abiertos los domingos.