Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksitön avioliitto

Vierailija
02.04.2017 |

Naimisissa 15 vuotta, 2alakoululaista lasta. Mies kuulemman rakastaa, muttei vaan halua enää lainkaan seksiä. Olen yrittänyt kaikki perinteiset halujen herättelykonstit ja kysellyt mitä voisin tehdä, olisin oikeasti valmis mihin vaan. On liian väsynyt tai rassaa mieluummin autoa tms. En usko, että on toista naista kun ei käy ikinä missään.

En halua rikkoa perhettä, lapset karsisivät liikaa. Tuntuu kuitenkin ihan toivottomalta ajatella, että seksielämäni päättyi lopullisesti 38 vuotiaana. Mitä te tekisitte?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska viimeksi mies on halunnut seksiä kanssasi? Mitä tapahtui ennen kuin lakkasi haluamasta? Veikkaan että mies haluaa erota, muttei pysty sanomaan sitä ääneen ja keksi tällaisen vaihtoehdon.

Niin  - entä tosiaan huono omatunto? Onko hän pettänyt? Joku kiva tauti päälle ja sen takia pakkoselibaatti suhteesi ensin antibiootti- ja varo-ajan (pari kuukautta?) ja siitä tulehtunut suhdetilanne?

Vierailija
22/24 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään ei esiaviollista seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarkoitus ilkeillä, mutta oletko lihonnut viime aikoina? Mun himo miestäni kohtaan väheni huomattavasti tämän vuoksi.

Vierailija
24/24 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenikään ei pysty. Aviossa olemme olleet 15v. Keskustelu onnistuu meiltä hyvin.

Mies sanoo olevansa väsynyt, jonka uskon, hän toimii yrittäjänä.

Meillä on muuta läheisyyttä ja hellyyttä.

Enkä usko, että pettää ja en halua itsekään pettää miestäni.

Mieheni on huikean rakas ja tärkeä minulle.

Kaikki mikä toimii, voi myös olla toimimatta.

Jos puoliso vaikka sairastuisi tai loukkaantuisi ei silloinkaan voi toista hylätä ja laittaa menemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi