Miksei AV:lla saa keskustella mistään henkirikoksiin liityyvästä?
Aina kaikki ketjut poistetaan, vaikka sisältö olisi kuinka asiallinen. Miksei täällä saa keskustella tietyistä aiheista?
Kommentit (33)
Rikosketjuissa on kyllä usein hyvin henkilökohtaisuuksiin meneviä juttuja ihan muista kuin Ulvilasta. Tässäkin ketjussa on Ulvilasta sanottu yhtä sun toista muttei lähde, Ulvila saa syyt niskoilleen kun ketjuja poistetaan muista syistä. Monissa ketjuissa olen ihmetellyt että ovat pysyneet niinkin kauan.
Vierailija kirjoitti:
Aina kaikki ketjut poistetaan, vaikka sisältö olisi kuinka asiallinen. Miksei täällä saa keskustella tietyistä aiheista?
Kyllä täällä hävitetään kaikki hieman poliittisesti epäkorrektit kirjoitukset.
Se on niinkuin Pohjois-Korea meninkiä. Sairasta!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen täällä keskustellut lukemattoman monista henkirikoksista, eikä yhtäkään kirjoitustani ole poistettu. Tosin minä en jankkaa, en esitä perusteettomia väittämiä, en loukkaa ketään ja pysyn aina ainoastaan faktassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä hävitetään kaikki hieman poliittisesti epäkorrektit kirjoitukset.
Se on niinkuin Pohjois-Korea meninkiä. Sairasta!
Samaa mieltä
Vierailija kirjoitti:
Sitten vielä se, että jokaisessa henkirikos-ketjussa nostetaan Ulvilan surma esille ja sitten riidellään tuntitolkulla siitä, kuka on murhaaja.
Tämä. Aivan sama mistä surmasta kyse, niin ennen pitkää nämä Auer-fanaatikot pilaa siihen saakka asiallisena pysyneen ketjun.
O.K....kokeillaan...teen kohta aloituksen.
Kantsii mennä murha.infoon jutteleen rikoksista, jos haluaa käydä asiallista keskustelua.
tulee mieleen yksi vaihtoehto. levitetäänihmisten tiedoja ja henkilötiedojen jakaminen taitaa olla säännöissä kiellettyä. en ole kyllä lukenut mitään murhiin liittyviä keskusteluja. mitään muita järkeviä syitä keskustelujen poistolle ei pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Auer-fanaatikko täällä. Ulvila-keskustelun ongelmana on se että juttu vetää puoleensa ihmisiä joille Auerin haukkuminen tuottaa mitä ilmeisimmin valtavaa mielihyvää, jotain omaa traumaansa sillä kai "hoitavat". Heitä ei kiinnosta tosiasiat, vaan kirjoittelevat joka paikan täyteen vanhentuneita juttuja ja suoranaisia valheita. Miten jos tätä sovellettaisiin mihin tahansa muuhun henkirikokseen? Onko fiksua levittää paikkansapitämätöntä tietoa just for lolz koska on niin kiva kiihottaa itsensä pyhään raivoon jonkun täysin tuntemattoman ihmisen takia. Yritän jättää nämä omaan arvoonsa mutta siiten kun taas se räikeä valhe läväytetään eteen...
Arvasin että olet skitsofreeninen. Turha syyttää muita, olen lukenut niiin paljon av-annelistien loukkaavia viestejä. No, onhan se kivaa syyttää antiannelisteja kaikesta. Onneksi en ole samassa jamassa kuin sinä....
"Tosiasiat" eli traumatisoituneiden annelistien valheet eivät minua kiinnosta. Onko annelisteilla ollut traumaattinen lapsuus, jota he purkavat vittuilemalla minfossa? Ehkä.
Samasta syystä kun ei saa keskustella turvapaikanhakijoista yms. Se menee usein rasistiseksi/riitelyksi/haukkumiseksi.
Moi Ulvila-jankkaaja! Miksi sinun on aina pakko jankata siitä hovioikeuden päätöksestä, vaikkei ketään kiinnosta paskaakaan?