Minulla ei ole yhtään kaveria
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Oikea kirjoitustapa on 26-vuotias.
Anna olla. Joku kirjoittaa, ettei ole kavereita ja toinen aloittaa heti tökkimisen. Niin tyypillisen ihmismäistä toimintaa.
Itkettää kun minun paras kaveri oli sellainen jolle minä aina vuosikausia lähetin viestiä. Hän ei lähettänyt koskaan. Kerran lähetti joskus viestiä kun halusi käydä hakemassa postia minun mopollani. Että sellainen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Äidinkieli ei ole fysiikkaa. Minun mielestäni oikea tapa on 26 vuotias.
Sama. Meni luottamus ihmisiin. Se on kamalaa kun ei osaa enää luottaa ihmisistä kuin itseensä. Valitkaa kaverinne tarkoin.
T. 34
Eise mitään, ei ole minullakaan enää.
Kun muut jäivät juhlimaan minä keskityin työelämään ja haaveideni täyttämiseen.
Nyt ainoat ystäväni on vaimo ja poikani :)
Tässä iässä vaikea tutustua ikäisiini ihmisiin, vaikka juttu hyvin kulkee työkavereiden kanssa, ne on vain työkavereita.
M. 31
Toivon sydämestäni että saisit kavereita. Ole rohkea ja yritä tutustua ihmisiin. Sillä lailla saattaa löytyä samanhenkisiä ihmisiä.
Aika kauan aikaa minäkin olin kaveriton. Nyt mulla on kolme kaveria, ehkä kaksi kun yksi heistä ei ole vastannut minun viestiin. Olen kuitenkin iloinen niistä kahdesta muusta. Kyllä elämä on mukavampaa kun on edes pari kaveria. Mene ihmeessä ihmisten ilmoille ja lähesty ihmisiä. Kaikista ei tule heti ystävää mutta kun jaksaa yrittää niin saattaa löytää jonkun joka sopii itselle ystäväksi.
Ei ole. Olen päätynyt lopputulemaan, että niin ei kertakaikkisesti ole tarkoitettu. Nykyisin olen jo niin sairaskin, ja hyviä päiviä harvoin, että silloin puuhastelee mielellään jotakin omavalintaista mukavaa itsekseen mieluummin.
Mikä kiinnostaa, Mistä voisit kaverin saada?
Itselläkään ei ole ollut yhtään kaveria tai ystävää lukion jälkeen. Yliopiston jälkeen työelämässä on vain työkavereita, mutta heidän kanssaan oleilu jää työajalle.
Parisuhde ollut vuoden kun sain itsevarmuutta naposteltuani masennuslääkkeitä ja asensin deittisovelluksen.
Mikä v**un 26 vuotias?! MITEN on mahdollista, ettei aikuinen ihminen osaa edes t ä y s i n alkeellisia kirjoitussääntöjä?! Tokaluokkalaisen (8-vuotias) pitäisi jo osata kirjoittaa oikein "8 vuotta, 8-vuotias", mutta joku v**un 26-vuotias kirjoittaa yhtä surkeasti kuin ekaluokkalainen. Huhhuh...