Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Jaajo Linnonmaa myöntää: "On raskasta joka aamu herätä viideltä"". Ööö... niin mitä sitten? Aika moni herää viideltä.

Vierailija
02.04.2017 |

Minäkin herään joka aamu viideltä ja teen taatusti raskaampaa työtä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis kukaan normaali Jaajon lähipiirissä tuskin joutuu heräämään viideltä, sehän malli elämästtä on varattu luusereille ja työläisille. On paljon sukuja, koissa ei tarvitse koskaan pelätä joutuvansa menemään töihin ennen kahdeksaa. Se on normaalia, tuollainen köyhä retardius ei, mikä tässä ketjussa on muka normaalia.

Tiedätkö edes mitä tarkoittaa "retardi"?

Itselläni on kaksikin korkeakoulututkintoa enkä ole tarkoittamasi "työläinen" millä ilmeisesti tarkoitat ns. duunariammatteja (aivan kuin niissä olisi jotain vikaa vaikka niin annat ymmärtää...). Ja minäkin herään klo 5 työpäivien aamuina niin että teoriasi on muutenkin hieman väärä :)

Vierailija
22/40 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkis: "On raskasta sairastaa syöpää."

Ap: "Ööö... Niin mitä sitten? Aika moni sairastaa syöpää."

Eih.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin herään joka aamu viideltä ja teen taatusti raskaampaa työtä.

Ööö niin mikä sun ongelma oli?

Vierailija
24/40 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis kukaan normaali Jaajon lähipiirissä tuskin joutuu heräämään viideltä, sehän malli elämästtä on varattu luusereille ja työläisille. On paljon sukuja, koissa ei tarvitse koskaan pelätä joutuvansa menemään töihin ennen kahdeksaa. Se on normaalia, tuollainen köyhä retardius ei, mikä tässä ketjussa on muka normaalia.

Tiedätkö edes mitä tarkoittaa "retardi"?

Itselläni on kaksikin korkeakoulututkintoa enkä ole tarkoittamasi "työläinen" millä ilmeisesti tarkoitat ns. duunariammatteja (aivan kuin niissä olisi jotain vikaa vaikka niin annat ymmärtää...). Ja minäkin herään klo 5 työpäivien aamuina niin että teoriasi on muutenkin hieman väärä :)

Niin kun pendelöit työhösi vai :'D

Säälittävää olla opiskellut ja silti mennä duuniväen kanssa samaan aikaan töihin, jos ei kyse ole työmatkasta.

Vierailija
25/40 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin raskasta. Mulla oli muutaman kuukauden tuollainen duuni ja ei siinä jaksanut tehdä mitään. Töiden jälkeen loppupäivä meni koomassa ja viikonloput tuli nukuttua

Vierailija
26/40 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se onkin raskasta. Mulla oli muutaman kuukauden tuollainen duuni ja ei siinä jaksanut tehdä mitään. Töiden jälkeen loppupäivä meni koomassa ja viikonloput tuli nukuttua

Piditkö lapsivapaata muiden kustannuksella?

Vierailija
27/40 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää mennä klo 21 nukkumaan? Mä herään 5.30 ja meen nukkumaan joskus 22.30-23.

Vierailija
28/40 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä duunaritason ammateissa on vikaa, tylsiä, yksitoikkoisia töitä, joita osaisi tehdä apinakin. Ja lisäksi pahinta on työkavereitten seura. Alatyylisiä hirviöitä koko pukuhuone täynnä vaihtamassa jotain kamalaa työasua. He eivät jaamitään yhteistä mun elämänpiirini kanssa,,kun kesämökkeilin lapsena merenrannalla, purjehdin, ratsastin ja elettiin muutenkin paljon parempaa ja laadukkaampaa elämää, kuin he. Heistä mä brassailen, jos kerron normiarjestani.

Vierailija
29/40 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kai se raskasta herätä ma-pe viideltä, että pääsee kuudeksi töihin työnantajan kustantamalla taksilla, syömään työnantajan tarjoamaa aamupalaa. Toiset meistä heräävät neljältä ehtiäkseen töihin kuudeksi, aamupala pitää valmistaa ihan itse ja työpaikallekin autottomat joutuvat joko pyöräilemään tai sompailemaan sillä ainoalla bussilla, joka tuohon aikaan aamusta kulkee edes osan matkaa kodin ja työpaikan väliä. Päiväkin voi olla mikä tahansa maanantain ja sunnuntain välillä.

Ootpa katkera ämmä, tosi ihmeellisiä kommentteja täällä muutenkin.

Ai koska Jaajo on kansan tuntema juontaja, ei aanuherätykset _saa_ tuntua pahoilta? Tai sitä ei saa mainita?

Sulle on jotenkin enemmän raskasta herääminen?

Ootte naurettavia. 😂

PS. Millä perusteella taksilla töihin? Ei mediayhtiöillä noin hyvin mee.

Vierailija
30/40 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkkis: "On raskasta sairastaa syöpää."

Ap: "Ööö... Niin mitä sitten? Aika moni sairastaa syöpää."

Eih.

Juuri näin, samaa mieltä. Huoh.

Vierailija
31/40 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa turha keskustelunavaus. Kukaan ei saa enää sanoa mitään, kun jollain on aina rankempaa, aikaisempaa ja raskaampaa. Hohhoijaa!

Vierailija
32/40 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut että krapulassa on helpompi herätä aikaisin kuin myöhään.

Aikoinaan kun lähdin inttiin ja olin vähän Juuso ja juusomaista elämää viettänyt pari vuotta niin totesin että tämän jälkeen en todellakaan herää kymmeneen vuoteen näin aikaisin.

Herätys oli klo 6.

Eli kymmenen vuotta päätin lohduttaa itseäni siten että heräsin joka aamu klo 12-13 aikoihin. Armeijan aiheuttama väsymys oli niin raju että tarvitsin kymmenisen vuotta aikaa palautua univelasta.

Sittemmin sain paperit kasaan ja pääsin töihin. Herätys on klo 7.30. Se sopii paremmin.

Eli jos herätykset ovat liian aikaisin se houkuttelee ryyppäämään iltaisin ja muutenkin tulee vastareaktio ettei halua mennä töihin.

Vierailija
33/40 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu te ootte niin hyviä ihmisiä kun kerran heräätte Jaajoakin aikaisemmin ettekä valita

Vierailija
34/40 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin älkää vaan koskaan sanoko, että joku on rankkaa kun jollain muulla voi olla yhtä rankkaa tai rankempaa!

Vierailija
35/40 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelee Jaajon työtä, niin onhan siinä paljon muutakin kuin Aamulypsy, lisäksi tv-ohjelmaa ja omia haastatteluita. Työpäivät ovat varmasti pitkiä ja aina pitää olla edustavana.

Itse teen kolmivuorotyötä, aamuvuoroihin herään vasta 5.20. Ei väsytä, mutta kyllä ilta- ja yövuorot tuo rytmiin kivan vaihtelun. Teen työtä asiakkaiden parissa, mutta en koe että minun pitää olla yhtä edustava kuin Jaajo on aamuisin. Aina ei tarvi itsellä juttu niin luistaakaan ja se on asiakkaille OK :D jaajolle taas sataa palautetta välittömästi.

Vierailija
36/40 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä sillä Jaajolla ei muutenkaan ole tällä hetkellä tarpeeksi aikaa nukkua hyvin, kun on 3 alle kolmevuotiasta lasta. Mutta ilmeisesti kuitenkin ihan tyytyväinen elämäänsä, sen käsityksen noista haastatteluista saanut.

Vierailija
37/40 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kai se raskasta herätä ma-pe viideltä, että pääsee kuudeksi töihin työnantajan kustantamalla taksilla, syömään työnantajan tarjoamaa aamupalaa. Toiset meistä heräävät neljältä ehtiäkseen töihin kuudeksi, aamupala pitää valmistaa ihan itse ja työpaikallekin autottomat joutuvat joko pyöräilemään tai sompailemaan sillä ainoalla bussilla, joka tuohon aikaan aamusta kulkee edes osan matkaa kodin ja työpaikan väliä. Päiväkin voi olla mikä tahansa maanantain ja sunnuntain välillä.

Ootpa katkera ämmä, tosi ihmeellisiä kommentteja täällä muutenkin.

Ai koska Jaajo on kansan tuntema juontaja, ei aanuherätykset _saa_ tuntua pahoilta? Tai sitä ei saa mainita?

Sulle on jotenkin enemmän raskasta herääminen?

Ootte naurettavia. 😂

PS. Millä perusteella taksilla töihin? Ei mediayhtiöillä noin hyvin mee.

Ovathan he monesti ohjelmassa sen maininneet, kuten myös muut samassa firmassa työskentelevät juontajat.

Vierailija
38/40 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu te ootte niin hyviä ihmisiä kun kerran heräätte Jaajoakin aikaisemmin ettekä valita

Jos herää aikaisin ja ei valita sekä on täynnä tarmoa ja haluaa parantaa työpanostaan vaikka siellä tehtaassa niin luterilaisen opin mukaan lopussa pääsee taivaaseen ja saa kirkkaimman kruunun kaikesta elämässä koetusta kärsimyksestä. Lopussa aikaiset herätykset ja muut kärsimykset lunastetaan ja palkinnoksi paskasta elämästä saa illallisen Jeesuksen kanssa.

Vierailija
39/40 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se. Mä yritin olla leipomossa töissä ja se kolmeen meno oli yhtä helvettiä. Ei iltavirkulle uni tule väkisinkään kello 18.00.

Vierailija
40/40 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo pyörittää lisäksi useaa(3-4?) yritystä ja kotona on kolme ihan pientä lasta. Aloittaja voi arvioida aloituksensa järjettömyyden ja nolouden ihan itse tässä kohtaa.