Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saa vyötärön kapeammaksi? Millaista urheilua, millaista ravintoa?

Vierailija
02.04.2017 |

Noniin. Nyt kaikki vinkit kehiin! Tämän hetkinen vyötärön ympärys 68 cm. Paino 61, pituus 167. Laihduttaminen ei niinkään ole tärkeää vaan kaventaa vyötäröä.

Millaista urheilua pitää harrastaa? Entä ravinto? Olen jostain kuullut että kestävyysliikunta kaventaa vuötäröä, pitääkö paikkaansa ?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi kohdistaa että tuosta lähtee läskiä ja tuosta ei 😄 Hassu ajatus. Se on ruumiinrakenne. Syö vähemmän ja / tai liiku enemmän. Ylimääräinen lähtee oman kropan mukaan. Toisilla lähtee naamasta eka ja toisilla perseestä. Kannattaa treenata monipuolisesti ja myöskin tehdä vatsoja, mutta lihas treenatessa kasvaa eli jos tosi tarkkoja ollaan niin kapeaa uumaa havittelevien ei kannata treenata kylkiä. Mutta tämä on pientä pilkunnusautusta.

Vierailija
2/22 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärösi ei ole lainkaan paksu nytkään. Ylä- ja alavartaloa leventävää kuntosalia ja laihduta muutama kilo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun vyötäröllä on selkeästi ylimääräistä. Se on varmaan sitä sisäelinrasvaa. Teen aika paljon kyykkyhommaa salilla, joten se puoli on hallussa. Miten kannattaisi tuota ylävartaloa kehittää?

Vierailija
4/22 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun vyötäröllä on selkeästi ylimääräistä. Se on varmaan sitä sisäelinrasvaa. Teen aika paljon kyykkyhommaa salilla, joten se puoli on hallussa. Miten kannattaisi tuota ylävartaloa kehittää?

Paskat sulla mitään ylimääräistä rasvaa ole noilla mitoilla.

Vierailija
5/22 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki nyt alkaa lumet sulamaan mutta itsellä auttoi hiihtäminen. Vartalo oli kuin puun runko - tasapaksu. Käy vaikka uimassa? Itse aloitin myös ratsastuksen viime kesänä uudestaan ja kun peppu on kasvanut ei se vyötärökään enää näytä niin paksulle. :)

Vierailija
6/22 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös vyötärön kaventaminen tavoitteena ja samat 68 cm löytyy. Olen 160 cm pitkä ja painan 50-53 kg. Itse olen jättänyt sokerin pois kokonaan, se jotenkin turvottaa vyötäröä. Valkoisen vehnän haluaisin myös jättää pois. Yritän urheilla mahdollisimman paljon. Nyt harrastan juoksua ja salia.

Paljonko sinulla on tavoitteena? Minulle 60 cm tuntuu mahdottomalta mutta mahdollisimman lähelle sitä yritän päästä.

N29

Vierailija
7/22 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen vyötäröni aina todella kapeaksi kun saan sen parhaimmillaan juuri tuohon 68cm:ään, sen alle en saa millään. Nyt se on jotain 71cm. Mitat 163/54kg.

Vierailija
8/22 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että se sisäelinrasva näkyy ulospäin? Kai te 68cm vyötäröstä valittavat tiedätte että ruumiinrakenteita on erilaisia, kaikki eivät pääse 60cm vyötäröön ilman kylkiluiden poistoa ja korsetin käyttöä?

Vierailija
9/22 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 172cm/62kg ja vyötärö 78cm!! Aina ollut tällainen tasapaksu pötkylä :( Mulla ei auta tähän mikään. Ruokavalio kunnossa, treeniä, juoksua ym. Silti vaan samat mitat.

Vierailija
10/22 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että se sisäelinrasva näkyy ulospäin? Kai te 68cm vyötäröstä valittavat tiedätte että ruumiinrakenteita on erilaisia, kaikki eivät pääse 60cm vyötäröön ilman kylkiluiden poistoa ja korsetin käyttöä?

Miten muut ihmiset tähän liittyy? Ei kai kukaan vaatinutkaan että kaikkien pitäisi päästä 60 senttiin.

Vierailija
11/22 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kuntonyrkkeilyä.

Vierailija
12/22 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks niitä jotain sellasia kompressiojuttuja ole vyötäröä kaventamaan, käytetään treenin yhteydessä ja sitten sentit maagisesti lähtee? :D Kokeile sellaista, Ainon tarinoita treenaamisesta -blogissa olen muistaakseni sellaisen tuotteen joskus nähnyt. Se ylimääräinen "rasva" sun vyötäröllä taitaa kyllä olla vain ihoa.

Vierailija
13/22 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melkein samat mitat. Pituutta vaan pari senttiä enemmän. Mun mielestä mun vyötärö on ihan sopiva.

Vierailija
14/22 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astangajooga.

Vierailija
15/22 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kylkien venytyksiä ja vyötärön kiertoliikkeitä. Callaneticsillä on hyviä ohjeita, en tiiä löytyiskö googlaamalla videoita.

Vierailija
16/22 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsetti

Vierailija
17/22 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi laihduttaa vain vyötäröltä. Rasva lähee tasaisesti, ja ruumiinrakeneita on erilaisia.

t.167/60, vyötärö 78 cm

Vierailija
18/22 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alempien kylkiluiden poisto, kuten esim. Jane Fondakin on tehnyt! 👍 Geeneistähän toi on kiinni, eri ihmiset on eri muotoisia.

Vierailija
19/22 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ja vähäinen stressi.

Mulla pysyy vyötärö 59cm paikkeilla vaikka en liiku ja syön paljon (ihan roskaruokaa en kuitenkaan koko ajan syö), sokerin syömistä en ole koskaan rajoittanut...

Vierailija
20/22 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti vyötäröltä neljä senttiä kun aloitin juoksun. Toiveena oli kutistaa pyöräilyn kasvattamia reisiä ja pohkeita, mutta ne jäi ennalleen.