kaalikääryleistä
Ohjeessa lukee että keitettyä riisiä, niin voiko olla mitä vaan riisiä. Mistä tulee parasta? Muitakin vinkkejä saa kertoa!
Kommentit (29)
Kyllä se kaali säilyy huomiseen jääkaapissa tee huomenna vaan
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista! Nyt on kääryleet uunissa. Keitetystä kaalista jäi vain puolet käyttämättä. Säilyyköhän se jos siitä tekis myöhemmin jonku keiton tai jotain?
Mä olen pilkkonut sitä keitettyä ylijäämää pieniin pakasterasioihin (0,33 litrasiin) ja laittanut pakastimeen. Sieltä olen sitten ottanut just keittoihin, kaalilaatikkoon, kuullokkeeseen... mihin nyt kaalia tykkää laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Cole slawta eli hienonna ja laita majoneesia ja porkkanaraastetta sekaan
Keitetystä kaalista slaw?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuullokkeeseen
Mitä tämä tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos laitat riisiä, niin muista, että kuoritaikinankin kuuluu olla gluteeniton. Ohran kanssa sillä ei ole niin väliä.
Oletko ihan kartalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista! Nyt on kääryleet uunissa. Keitetystä kaalista jäi vain puolet käyttämättä. Säilyyköhän se jos siitä tekis myöhemmin jonku keiton tai jotain?
Mä olen pilkkonut sitä keitettyä ylijäämää pieniin pakasterasioihin (0,33 litrasiin) ja laittanut pakastimeen. Sieltä olen sitten ottanut just keittoihin, kaalilaatikkoon, kuullokkeeseen... mihin nyt kaalia tykkää laittaa.
Hei hyvä idea! Näinhän mä teen niin ei tarvi koko viikkoa syödä kaalia.
Vierailija kirjoitti:
Jos laitat riisiä, niin muista, että kuoritaikinankin kuuluu olla gluteeniton. Ohran kanssa sillä ei ole niin väliä.
1. kaalikääryleisiin ei tule kuoritaikinaa.
2. jos ruokaa ei tarjota kenellekään gluteenitonta ruokavaliota noudattavalle, sen ei tarvitse olla gluteenitonta, vaikka siinä olisikin riisiä.
Mikä vaan riisi käy. Sitten tosiaan ohra on ihan maukasta. Eksoottisempaa sisältöä hirssi tai tattari.