Hulluilla päivillä - ei mitään.
Olin odottanut ja ajattelin, että jotain kivaa kevääksi. Ei ollut edes mitään kivaa kevättakkia, ei mitään.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, mä en saanut koko kuvastoa??
t. kanta-asiakaskortin omistaja
Pitää ostaa tietyllä summalla, joka on luokkaa 200 euroa vuodessa, jotta on oikeutettu siihen luksukseen, että mainos lähetetään kotiin.
Itse olen jostain syystä aina löytänyt paikan päältä tuotteita, joita ei ole kuvastossa. Olen myös aina ostanut niitä vaatteita joissa on kyltti "Mallikappaleita", mikä ikinä niiden alkuperäinen käyttötarkoitus sitten ikinä onkaan ollut.
Ei kyllä nykyään taas kuvasto tulee meille vähemmän tuhlaavillekin.
Kuvasto on mennyt vuosi vuodelta köyhemmäksi ja suttusemmaksi, huonommalle paperille painettu. Enkä tosiaan tiedä kuka saa niitä kotiin? Vaatteet ovat sitä samaa tasalaatuisen tylsää mitä stokkalta normaalistikin voi ostaa. Jos pusero on hullareilla 59,00 tai 85,00 euroa, ei voida oikein kehuskella edes edullisuudella.
Joku seinäkello oli monta sataa euroa, mitä helvettiä?! Samanlaisen saa Ikeasta kympillä. Koneistokaan ei voi selittää hintaeroa koska kyllä nuo Ikeankin ovat yhtä kestäviä kuin kalliimmat. Ei ollut mitään erityistä designia, ihan tavallinen pelkistetty seinäkello.
Vierailija kirjoitti:
Just noiden Herkun herkkujen takia menen hullareille. Tuollainen iso pakastettu hummeri maksaa normaalisti yli 20 euroa ja hullareilla vain 11,90. Siitä saa kaksi upean ruuan.
Pakastettu? Toivottavasti on tältä vuosituhannelta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskin, että säästän 35€, kun ostan ankankoipipurkin, kaksi 400g:n hummeria, paketin kampasimpukoita ja kahdeksan karitsan paahtopaistia. Noissa on huimat alennukset.
Kuinkahan paljon mä säästän kun en osta mitään näistä?
Etkö pidä hyvästä ruuasta?
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tullut kuvastoa postissa, aina ennen on tullut :(
Pitää ostaa tietyllä summalla/vuosi Stockmannilta, että saa sen kuvaston kotiin. Vaikka eipä tuolla mitään väliä enää nykyisin, kun kuvasto on nähtävissä myös netin kautta.
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○
Vierailija kirjoitti:
Just noiden Herkun herkkujen takia menen hullareille. Tuollainen iso pakastettu hummeri maksaa normaalisti yli 20 euroa ja hullareilla vain 11,90. Siitä saa kaksi upean ruuan.
Se pakastehummeri tuntuu olevan joka marketissa noin 10 euroa, joten en sanoisi tuota tarjousta hullareilla käymisen arvoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tempur-patja irtoo tonnilla. Aika hyvä.
Mikä malli? Mä en löytänyt tätä kuvastosta :/.
Sivulla 162
Jaa onko ne muka kakkoslaatua?? Meinasin kyllä herätätä ajoissa että ehdin ennen töihinlähtöä netistä varata yhden tavaran..
Kuinkahan paljon mä säästän kun en osta mitään näistä?