Siskoni ja hänen miehensä viettivät 5-kymppisiään.
Eräs pariskunta toi lahjaksi kuoharipullon , jonka hinnaksi tiedän 9,90€. Vaikka yleensä sanotaankin, että aikuiset ihmiset eivät tarvitse lahjoja, niin jotenkin pidin tuota aika vaatimattomana. Omat lapseni veivät kaverisynttäreillekin 10€ arvoisen lahjan. Mitä mieltä olette lahjasta?
Kommentit (9)
Vai että muistaa ap halpisviinien hinnat ihan pullojen perusteella. :D
Jos kutsussa on mainittu , että lahjoja ei tarvita, niin kympinkin kuohari on todellakin jees.
Mitä ap itse osti lahjaksi? 50-vuotiailla paukkuu nurkat tavaroista, mitään tuossa iässä ei enää oikeastaan tarvita.
Huonompana käytöksenä pidän toisten (eikä edes sinulle) antamien lahjojen arvostelua nettipalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos kutsussa on mainittu , että lahjoja ei tarvita, niin kympinkin kuohari on todellakin jees.
Mitä ap itse osti lahjaksi? 50-vuotiailla paukkuu nurkat tavaroista, mitään tuossa iässä ei enää oikeastaan tarvita.
Samalla logiikalla hääpari ei tarvitse lahjoja, koska kaikkea jo on.
Mistäs tiedät vaikka lahjan antajat olisivt viimeisistä rahoistaan ostaneet pullon?
Kympillä saa ihan kelvollista kuoharia, ei kai sillä hinnalla niin väliä?
Minäkin vein 50-vuotislahjaksi kympin punkkupullon. Lisäksi sujautin parikymppiä korttipöydällä olleeseen peltipurkkiin. Kutsussa nimenomaan sanottiin, että ei tavaraa lahjaksi.
Minusta ei ole kiva mennä juhliin tyhjin käsin mennä, siksi punkku. Rahat laitoin rahapurkkiin ohimennen vieressäni kortin pöydälle, en siis esitellyt kenellekään, että sinne mitään laitan.
Juhlat oli kivat ja tarjoilut hyvät :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla logiikalla hääpari ei tarvitse lahjoja, koska kaikkea jo on.
Onko hääparit keskimäärin 50-vuotiaita vai? En usko. Sitäpaitsi ei kaikki hääparit lahjoja haluakaan.
Pariskunta on joko köyhä tai saita.