Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein tapaat kavereitasi ilman lasta, alle 3-vuotiaan äiti?

Vierailija
01.04.2017 |

Tapaatko mielestäsi niin usein kuin haluat?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa. Useammin lasten kanssa. Mulla on siis kaksi lasta, 2v ja 5v. Teen vielä vuorotöitä. Kyllä kavereita on ikävä mutta enempään ei pysty.

Vierailija
2/22 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa, mutta olen aina yötä jonkun luona tai ollaan jonkun mökillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä juuri koskaan. Lapsi 2v. Muutaman kerran käynyt juhlimassa ilman lasta ja muutaman kerran nähnyt kaveria muuten vaan. Voi apua. Yleensä nähdään perheiden kanssa.

Vierailija
4/22 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää "vaatimus" että kavereita pitäisi tavata säännöllisesti myös pikkulapsiaikana. Jos ei vaan helvetti jaksa. Onneksi ne ystävät pysyvät jotka ovat sen arvoisia. Hyvän ystävän kanssa voi jatkaa samasta mihin jäätiin ja on kuin aikaa ei olisi kulunut, vaikka olisi mennyt puolikin vuotta. Vastauksena ap:n kysymykseen: juu, tapaan just niin usein kuin haluan (harvoin).

Vierailija
5/22 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin - mutta tällä ei ole liiemmin tekemistä kaksivuotiaan lapseni kanssa. Kas kun myös ystäväni ovat työssäkäyviä ja opiskelijoita, ja minulla vuorotyö. Kyllä aikaa pitää järjestämällä järjestää, esim. jos minä juhlistan syntymäpäiviä kavereiden kanssa niin päivämäärä pitää ilmoittaa ainakin kaksi kuukautta etukäteen, eikä se silti kaikille sovi.

Vierailija
6/22 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää "vaatimus" että kavereita pitäisi tavata säännöllisesti myös pikkulapsiaikana. Jos ei vaan helvetti jaksa. Onneksi ne ystävät pysyvät jotka ovat sen arvoisia. Hyvän ystävän kanssa voi jatkaa samasta mihin jäätiin ja on kuin aikaa ei olisi kulunut, vaikka olisi mennyt puolikin vuotta. Vastauksena ap:n kysymykseen: juu, tapaan just niin usein kuin haluan (harvoin).

Tapaisitko useammin, jos lapsen isä suostuisi hoitamaan lasta enemmän? Ap

Vierailija
7/22 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Kuukauden huippukohta on, jos joskus pääsee pikaisesti ilman lapsia lähi-Siwaan.

Vierailija
8/22 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi nyt tasan 3.

-Talvella kävin kerran lounaalla vanhan tutun kanssa (en tiedä voiko laskea varsinaisesti kaveriksi)

-työmatkoilla olen osunut yhden tutun kanssa samaan bussiin parin kuukauden välein

-viime kesänä kävin yhden oikeasti kaveriksi luokiteltava kanssa oluella ja syömässä

-kaksi vuotta sitten opiskelukaverin kanssa sama olut ja syöminen.

- yhdellä kaverilla olen käynyt kylässä,kun oli työmatka samaan suuntaan pari vuotta sitten.

Siinäpä ne taisivat olla viimeiseltä kolmelta vuodelta. Kaikki tapaamiset on liittyneet töissä käyntiin tavalla tai toisella. Eli kavereita on tavattu sillä perusteella, että oken sattunut olemaan samalla suunnalla ja vähän ylimääräistä aikaa tms.

Vierailija
9/22 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistään tuollaisesta ei ole kyse :) lapsia on 3 ja isä hoitaa sekä lapsia että kotia hyvin. Voi olla että olen muutenkin introvertti, mutta varsinkin kun lapset on ollut n.alle 1,5v iässä niin on vaan se olo että en tarvitse sosiaalista elämää, se on tuntunut "väkinäiseltä".

Vierailija
10/22 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisten idioottien kanssa naiset lisääntyvät jos mietitään, suostuuko lapsen isä hoitamaan omaa lastaan...

Vierailija
11/22 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistään tuollaisesta ei ole kyse :) lapsia on 3 ja isä hoitaa sekä lapsia että kotia hyvin. Voi olla että olen muutenkin introvertti, mutta varsinkin kun lapset on ollut n.alle 1,5v iässä niin on vaan se olo että en tarvitse sosiaalista elämää, se on tuntunut "väkinäiseltä".

Jatkan vielä... Tuossa joku kirjoitti että siwareissu ilman lapsia on luksusta, niin sen kyllä allekirjoitan, ja omaa aikaa onneksi saankin ihan silloin kun haluan.

Vierailija
12/22 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun olin viimeisimmilläni odottamassa kaverit jättivät kuin nallin kalliolle. En ole tavannut ystäviä nyt vuoteen ja neljään kuukauteen.

Vierailija
13/22 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran /2kk, lapsia mulla kaksi ja useimmat ystävät lapsettomia.

Vierailija
14/22 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaa. Entinen paras ystäväni pisti välit poikki kun olin raskaana koska suuttui siitä että käytin vartaloa myötäileviä vaatteita, sillä "raskausmahat on ihan vitun rumia." Not kidding. :DDD

Vierailija
15/22 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva nyt 4 kk enkä ole kertaakaan tavannut ystäviä ilman lasta. En koe tarvetta.

Vierailija
16/22 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pari kertaa vuodessa. Lapset 1v ja 4v.

Lähes kaikilla kavereilla on lapsia niin tulee sitten nähtyä aina lasten kera. Ja lapsettomat monesti haluaa nähdä iltaisin, jolloin mies on töissä ja joudun ottamaan lapset mukaan.

Ehkä kuulostaa hurjalta, minulle tämä on vain elämänvaihe. Ei ne kauaa pieniä ole. Omaa aikaa saan halutessa pari kertaa viikossa, silloin käyn esim rauhassa kirpputoreilla pyörimässä.

Vierailija
17/22 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Olen liian väsynyt siihen.

Vierailija
18/22 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa vuodessa, eli aina kun haluan.

Vierailija
19/22 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi nyt 2v, näen kavereita 2-3 kertaa kuussa. Sisältää useimmiten 1-2 päivätapaamista ja yhden illanvieton. Ekana vuonna vähän harvemmin, olin poissa koko vuonna kai kaksi iltaa ja niistäkin toisen vähän velvollisuudesta. Voin mennä aina kun haluan, mutta koska lapsi on nyt päiväkodissa arkisin niin en kauhean mielelläni ole pois kotoa enää sitten iltaisin. Tuo kerran kuussa on ehdoton oma maksimi.

Vierailija
20/22 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka päivä käyn lenkillä tai salilla kaverin kanssa. Muita kavereita ehkä kerran kahdessa viikossa. Työkaverin kanssa kävellään usein samaa matkaa koteihimme. Olen sosiaalinen, mies ei :D Koska vaan saan mennä ja tulla, miestäkin yritän patistaa, mutta hän on mieluiten vaan kotona töiden jälkeen. Lapset eivät halua kanssani ulos päiväkodin jälkeen, joten lenkkeilen kavereiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän