Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?
Kommentit (2294)
Ihminen on aiheuttanut ilmaston lämpenemisen :)
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on aiheuttanut ilmaston lämpenemisen :)
Tyhmyyttä on pikemminkin ettei kaikista todisteista huolimatta tajua yhteyttä ihmisen toiminnan ja ilmastonmuutoksen kanssa.
Yksi typerimmistä jutuista, minkä olen kuullut on se, että jotkut naiset vatvovat vielä nykypäivänä ihan tosissaan sitä, että miksi jotkut lähes tuntemattomat miehet eivät enää maksa heidän ravintolalaskujaan.
Suomalaiset sitä ja suomalaiset tätä. Suomalaiset ovat yksi ryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset sitä ja suomalaiset tätä. Suomalaiset ovat yksi ryhmä.
Riippuu siitä kuka sanoo ja missä yhteydessä. Jonkun romanin silmissä kaikki suomalaiset voivat mennä kotinsa keittiöön yhdessä. Ja voivat asua toisen yläkerrassa.
Nainen alkaa erittää jotain kiukkuhormoonia, jos ei synnytä.
Mulle on sanottu niin, kun raivosin työkaverilleni (ulkomaalainen mies). No, tuon kommentin kuullessani olin valmis heitämään työkaluni seinään ja repimään hänen päänsä irti.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on sanottu niin, kun raivosin työkaverilleni (ulkomaalainen mies). No, tuon kommentin kuullessani olin valmis heitämään työkaluni seinään ja repimään hänen päänsä irti.
Miksi ihmeessä raivosit? Hyvä ettet ole lisääntynyt.
Ne haluaa vaan elää rauhassa ja tehdä töitä
Vierailija kirjoitti:
Katkeraa Voi Että Lapsettomuus Ahdistaa -hormonia selvästikin.
Miksi sulla on tumma tukka vaikka olet suomalainen?
"Minusta on ihan naurettavaa kun nykyään ei saa edes sanoa n**keri. Ennen se oli ihan yleinen sana ja MINUN mielestäni siinä ei ole mitään pahaa."
Sanoja itse toki valkoinen suomalainen, eli tosi hyvä asiantuntija sanomaan, onko siinä sanassa mitään pahaa...
”(Hillary) Clintonin voittoa tässä tietysti toivotaan...”
Juha Sipilä
Siis kuinka pöljää päästää tuollaista suustaan kun ei vielä tiedä kuinka käy! Kannattaa just pääministerinä harrastaa tuollaista.
Entä jos Trump olisikin voittanut? Olisiko tykännyt että Juha on ”good ol’ boy”?
Eikun v-ttu... Se Trump tosiaan voitti! 😅
Aurauskulmia tarkastettaessa autohuollossa:
Huoltomies: Tarkistimme etupyörien aurauskulmat.
Minä: Ok. Kiitos. Joo, ja ei niitä takapyöriä tarvitse tarkastaakaan. Nehän tulevat perässä.
Huoltomies: jäi katsomaan suu auki.
Minä: tunsin taas olevani väärässä paikassa väärään aikaan.
Käytin joskus ruotsin aineessa sanontaa "kehitys kehittyy."
Opettaja ei ollut koskaan sitä kuullutkaan, hänen mielestään ajatuskin oli älytön, ja vähensi pisteitä. Eikä ottanut kuuleviin korviinsa kun ehdotin, että kysyy opettajainhuoneessa onko kukaan koskaan kuullut moista.
Suomalaiset ovat autistista kansaa.
"Naiset rupsahtaa vanhetessaan, mutta miesten karisma kasvaa."
Noin 30v. mieheltä, joka odotti sohvalla pleikkaa pelaten ja hieman vahingoniloisena päivää, jolloin flaksi alkaisi vihdoinkin parantua. Ei ymmärtänyt edes sitä, että tuossa tapauksessa kaikkien muidenkin miesten karisma kasvaisi, ja hänen asemansa pysyisi yhtä huonona suhteessa heihin.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005958431.html
Uutinen puhuu biljoonista dollareista. Jonkun pitää päästä pätemään tyhmälle toimittajalle, että "billion" on suomeksi miljardi. Paitsi että kyse todella oli biljoonista, eli alun perin "trillion."
Vierailija kirjoitti:
"Minusta on ihan naurettavaa kun nykyään ei saa edes sanoa n**keri. Ennen se oli ihan yleinen sana ja MINUN mielestäni siinä ei ole mitään pahaa."
Sanoja itse toki valkoinen suomalainen, eli tosi hyvä asiantuntija sanomaan, onko siinä sanassa mitään pahaa...
Muistan kun menin vuonna -87 peruskoulun ekalle luokalle. Minulle, pikkupojalle, osoitettiin seinällä olevia aakkostauluja ja todettiin että N-kirjaimen kohdalla oleva sana on nykyään sellainen ettei sitä saa käyttää koska se loukkaa tummaihoisia. Tämä asia oli helppo omaksua. En halunnut silloin (enkä nytkään) halveksua tai syrjiä tai loukata ketään ihonvärin perusteella. Ymmärsin ja ymmärrän asian niin että jos esim. meistä kalpeanaamaisista suomalaisista käytettäisiin jossain termiä joka tarkoittaisi samaa kuin pasxa-aivo, se kyllä -tuttaisi ihan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun menin vuonna -87 peruskoulun ekalle luokalle. Minulle, pikkupojalle, osoitettiin seinällä olevia aakkostauluja ja todettiin että N-kirjaimen kohdalla oleva sana on nykyään sellainen ettei sitä saa käyttää koska se loukkaa tummaihoisia. Tämä asia oli helppo omaksua. En halunnut silloin (enkä nytkään) halveksua tai syrjiä tai loukata ketään ihonvärin perusteella. Ymmärsin ja ymmärrän asian niin että jos esim. meistä kalpeanaamaisista suomalaisista käytettäisiin jossain termiä joka tarkoittaisi samaa kuin pasxa-aivo, se kyllä -tuttaisi ihan kunnolla.
Hyvä sinä!
Kaveri nauroi minulle päin naamaa kun väitin että joku päivä tietokoneet saavuttavat ihmisen älykkyyden ja väitti kovasti että oon tyhmä kun tollasia puhun. Nyt 15 vuotta myöhemmin Stephen Hawking jne. ovat varoittaneet asiasta ja tekoäly ja sen uhka on puhuttu aihe. Besserwisseri oli väärässä, niin kuin aina.