Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?
Kommentit (2294)
Olin työmatkalla ja hotelliaamiaisella Keski-Euroopassa muutaman kollegan kanssa. Olimme saapuneet edellisenä iltana, minä Suomesta ja kollegat vähän etelämpää. Yksi kollegoista viritteli small talkia ja kysyi: "Niin saavuitko tänä aamuna?" Kyllä joo, otin klo 2.40 lennon Helsingistä ja hyppäsin laskuvarjolla hotellin pihaan, jotta ehdin aamiaispöytään aamuseitsemäksi. Huoh...
Roinatan kirjoitti:
Ei ollut koska jenkit sanoo bilionaire joka on biljonääri
Billion tarkoittaa amerikanenglannissa miljardia joten billionaire tarkoittaa miljardööriä.
"Meidän lapset on kastettu kirkkoon, koska saavat sitten aikuisina päättää uskonnollisen vakaumuksensa".
Nainen ei voi asua omakotitaloa ilman miestä.
Roinatan kirjoitti:
No eihän ole, vaan billionaire on suomeksi miljardööri! 😂😂 Pitäisköhän sun tarkistaa faktasi ennen kuin yrität päteä? 😂
Alzheimer-potilaan elämä ei muutu yhtään vaikeammaksi, koska Alzheimer-potilas ei itse tiedä, että hänellä on Alzheimerin tauti.
Että taiteelliset ihmiset vaan syntyvät lahjakkuuden kanssa, eikä se ole vaatinut harjoittelua lainkaan.
Joku: Onpa kiva, kun osaat piirtää, mä en osaa.
Minä: Niin no olen kyllä harjoitellut lähes koko ikäni.
Joku: Niin no mut mul ei vaan oo noita kykyjä niin sulla on käyny tuuri ku oot vaa lahjakas!
Yks dorka yritti Aihe Vapaalla väittää, että billionaire on suomeksi biljonääri ja leuhkana kertoi naureskelleensa kun serkkunsa oli yrittänyt selventää asiaa. 😂 Asian olisi voinut tarkistaa ihan googlaamalla sanan 'biljonääri', mutta ei, kun pitää vaan yrittää päteä vaikka on pihalla kuin mopen koppi.
Vierailija kirjoitti:
Alzheimer-potilaan elämä ei muutu yhtään vaikeammaksi, koska Alzheimer-potilas ei itse tiedä, että hänellä on Alzheimerin tauti.
Jossain vaiheessa sairautta ei enää tiedäkään sitä, vaan kuvittelee olevansa jossain muussa kohdassa elämäänsä. Usein lapsuudessa. Helpottavaa varmasti.
Roinatan kirjoitti:
Billionaire on MILJARDÖÖRI. Biljonäärejä ei ole maailmassa vielä yhtäkään, joskus tulevaisuudessa luultavasti on.
Poliisia ei saa epäillä rikoksesta.
Niin aivan tiedän kyllä eli sillon niitä myös on olemassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa sairautta ei enää tiedäkään sitä, vaan kuvittelee olevansa jossain muussa kohdassa elämäänsä. Usein lapsuudessa. Helpottavaa varmasti.
No siinä voi tulla tilanteita, että hän luulee vanhempiensa elävän ja hätääntyy, kun näitä ei näy missään.
Eläinlääkäri saa pysäköidä auton tavalla, joka olisi muiden niin tehdessä väärin.
Hyvinvointivaltiossa valtaosan väestöstä tulisi voida hyvin.
Kukaan alkoholia käyttämätön suomalainen ei ole oikea suomalainen.
Maailmassa on joskus ollut vain yksi kieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun joku mamma, joka omien sanojensa mukaan ei edes juoksua harrastanut, kertoi juosseensa kymmenen kilometriä puoleen tuntiin tuosta vaan.
Ämmällä menee cooperin testissä sit 4000m niin että heilahtaa! Ihan kelpo tulos, eteenkin kun ei ole treenannut yhtään. Lasse Virenin tulos oli jotain 4500m luokkaa.
Eikös tässä yhteydessä ollut myös joku mamma joka ihmetteli et miten hitaita muut oikein on kun hänen normaali rauhallinen kävelyvauhti on just 10km 30min :)
"...ei se satu...."