Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?
Kommentit (2294)
Junavideoiden kuvaaminen tyhmentää ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun joku mamma, joka omien sanojensa mukaan ei edes juoksua harrastanut, kertoi juosseensa kymmenen kilometriä puoleen tuntiin tuosta vaan.
Onhan tuo nyt uskottavaa. Sen on tehnyt neljä muutakin naista maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun joku mamma, joka omien sanojensa mukaan ei edes juoksua harrastanut, kertoi juosseensa kymmenen kilometriä puoleen tuntiin tuosta vaan.
Onhan tuo nyt uskottavaa. Sen on tehnyt neljä muutakin naista maailmassa.
http://www.feissarimokat.com/2014/08/suomen-nopein-nainen/ Viisikin, ja kaksi vielä ihan Suomesta!
Mainitsin treffikumppanilleni, että parhaalla ystävälläni ja hänen kaksoissiskollaan on pian syntymäpäivät. Mies kysyi innostuneena "Siis onks ne saman näköiset eli siiamilaiset kaksoset?"
Emme tapailleet enää.
Idols-tuomarit eivät ymmärrä musiikista mitään.
Se, kuinka kauan kukin elää, on kohtalon ennalta määräämä asia.
Kaikki siviilipalveluksen käyvät ovat raukkoja.
Vastapuolen asianajaja vaati minua korvaamaan hänen päämiehensä oikeudenkäyntikulut ns. indispositiivisessa asiassa, jossa sovinto ei ole sallittu osapuolten kesken. (Tällaisissa keisseissä kukin vastaa omista kuluistaan aina ja lapsenkin on ihan helppoa googlettaa että asia on niin, eli ei vaadi syvällistä oikeudellista osaamista löytää kyseistä tietoa.)
Kaneettina kulujen vaatimiselle hänellä oli, että "jos [minä] en olisi vastustanut, niin niitäkään hänen päämiehensä kuluja ei olisi koskaan syntynyt". Ai kun loistavaa argumentointia, ellei peräti oikeusjärjestelmän halventamista! Että kun ihmiset eivät puolusta omia näkemyksiään, niin tosiaan hänen päämiehellensä ei olisi koitunut jutusta (jonka hän vielä nosti), kuluja!
Voitin keissin, eli samalla perusteella mä olisin voinut sanoa heille, että jos olisitte heti myöntyneet minun näkemyksiini, niin teidän ei olisi tarvinnut maksaa tästä senttiäkään ;)
Kuka tahansa kahta kieltä hyvin osaava osaa kääntää hyvin.
Serkkuni kirjoitti mun facebook seinälle kaikkien nähtäväksi ettei maailmassa ole olemassa ainuttakaan biljonääriä.
Luin, että joltakulta suomalaiselta oli kysytty Yhdysvalloissa, että onko Suomessa autoja.
Roinatan kirjoitti:
Serkkuni kirjoitti mun facebook seinälle kaikkien nähtäväksi ettei maailmassa ole olemassa ainuttakaan biljonääriä.
No oikeassahan serkkusi oli.
Oluen juomiseen pitäisi aina kulua vähintään tietty aika.
Roinatan kirjoitti:
Serkkusi on ihan oikeassa. On arvioitu että ensimmäinen ihminen saavuttaa biljoona-omaisuuden joskus 2030-luvulla. Tällä hetkellä vielä kukaan henkilö maailmassa ei ole lähelläkään biljonääriä.
"Kånken on oikeasti ihan hieno reppu ja hyvä selälle"
Sekin on eräänlaista alkoholismia, jos juo joka kerta itsensä humalaan, kun juo alkoholia.
Ei ollut koska jenkit sanoo bilionaire joka on biljonääri
Bussissa ei saisi mennä istumaan ihan eteen, jos taaempanakin on tilaa.
Jon Biden on Trumpin vävy. Tämä oli viimeisin aivopieru mikä tuli mieleen.