Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?
Kommentit (2294)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sotaveteraaneja SYNTYY aina lisää.
Itseasiassa, tämä on minusta jo aforismi. Sodat eivät ole loppuneet, ja uudet vauvat kasvavat uusiin sotiin tullakseen uusiksi sotaveteraaneiksi. Surullista.
Juuri näin. Tuo voisi olla pasifistin oma aforismi.
"Mulla on viiden levyn jännä sopimus" (S. Aalto)
Ruotsin Keskustan Annie Lööf kertoo silmät hehkuen kuinka 40 000 000 tulijaa on okei
"Kaikki miehet haluavat laihan naisen" - ei pidä paikkaansa
"M7tä kahta asiaa nainen voi tehdä samaan aikaan, ja mies ei?
-olla kännissä raskaana"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki siviilipalveluksen käyvät ovat raukkoja.
Neiti-ihmisiä nyt ainakin.
Miten miehen mitta sitten otetaan niissä maissa, joissa ei ole asevelvollisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Biologia hepreaa kirjoitti:
mies: lapset saa alkunsa vain jos molemmat laukeaa yhtäaikaa.
nainen: ai miten niin? :O tuleehan raiskatut naisetkin raskaaksi.
mies :??
vaatii kuulemma sitä "naisten siemennestettä" myös, että lapsi saa alkunsa :D
Onko miehesi niitä, jotka lukevat uutisista vain otsikon ja vetää siitä pitkälle meneviä johtopäätöksiä?
Tuli vain mieleeni, että on niitäkin tutkimuksia tehty joiden tulosten mukaan naisen orgasmi edesauttaa hedelmöittymistä, vaikkakaan ei ole se varsinainen edellytys. Ehkä sun mies on lukenut vastaavan uutisoinnin, mutta jättänyt lukematta kokonaan ja tehnyt ihan omat päätelmät parista lauseesta.
Juu kuule, ei ole minun mies tämä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Infossa: Miten pääsen kerrosta ylöspäin?
Minä: Voi mennä noita rappusia, tai hissillä.
Asiakas: Mutta pääseekö niitä rappusia sitten myös alas?
Minä: ???
No sinsäsinä - sinun kai se on infossa tiedettävä pääseekö takaisin alas myös niitä rappuja pitkin vai jääkö jumiin johonkin rappukäytävään. esim yläkerran ovi poistumistie eli aina avauduttava poistumissuuntaan, poistuminen kuitenkin vain 0. krs ja sinä ja sinun infosi vaikkapa 1. kerroksessa jonka ovi rappukäytävästä päin lukossa! Haloo!!!!
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä kuulijoita.
????? No voihan sitä kehitellä vaikka minkälaisia skenaarioita. Mutta kun ne rappuset sijaitsivat ihan normaalien kerrosten välillä. Asiakkaat kulkivat niissä ylös ja alas silläkin hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten miehen mitta sitten otetaan niissä maissa, joissa ei ole asevelvollisuutta?
Käy katsomassa ja tule sitten kertomaan meille.
Suomalaiset miehet ovat ulkomaalaisten naisten kanssa vain jos eivät suomalaista naista saa.
Uskovainen tuttuni väitti kivenkovaan että ujot ja hiljaiset ihmiset ovat kaikkein itserakkaimpia. Kyseinen ihminen on koko ajan äänessä ja aiheet minäminä-tasoa, osaa mielestään kaiken ja neuvoo lapsiperheitä lastenkasvatuksessa (itse on lapseton) ja kaiken tiedon saa Raamatusta ja suoraan Jumalalta koska hänet on valittu. Ottaa kaikki ihmiset sielunhoitotehtävänä eikä ystävyytenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy katsomassa ja tule sitten kertomaan meille.
Eli niissä ei mielestäsi olekaan miehen mittaa, vaan kaikki niiden maiden miehet ovet neitejä?
Kun olin 18vuotias, 16vuotias kaverini tuomitsi minut kun elin opintotuella ja sain toimeentulotukea vuokran maksuun. Hän myös varoitteli että joudun maksamaan kaiken takaisin ja sitten on kuulemma ihan turha tulla hänelle itkemään kun hän kerran jo varoitti.
"Onko Pariisi Lontoossa?" Ja vastauksen saatuaan: "No, Dublin ainakin on Lontoossa"
Vierailija kirjoitti:
Joskus olin paikalla, kun kaveri kysyi toiselta että "Mitä sun päässä oikein liikkuu?" ja tää toinen meni ihan paniikkiin ja alkoi haromaan tukkaansa ja hoki että "Apua apua mitä siellä liikkuu liikkuuks siä oikeesti jotain?"
Sillon meni loppukin usko ihmisiin.
Sillä kaverilla oli Asperger.
Eihän Italia ole niemimaa, vaan apenniinien niemimaa, jossa Italia sijaitsee.
Eli kaikki muut maailman työikäiset ihmiset paitsi suomalaiset tekevät pakkotyötä?