Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?
Kommentit (2294)
Ilmastohätätila!
Tulevaisuudessa kaikki talvet ovat tällaisia leutoja ja lumettomia! Pysäytä ilmastonmuutos!
Liity Elokapinaan!
Turkistarhauksen hyväksyvät ihmiset ovat ilkeitä, koska hyväksyvät sen vaikka tietävät, että eläimet kärsivät.
Eräs opiskelukaveri joka on kasvissyöjä totesi: punainen liha ei tule ihmisestä ulos vaan jää suolistoon pysyvästi.
Vänkkäsi varmaan puoli tuntia että Antti Tuisku on varmasti hetero ja lopussa nieleskeli ihan kyyneliä kun jouduin puhkaisemaan neidin kuplan... Kyseessä superfani ja lähihoitaja joten minkäs teet 😂
Vierailija kirjoitti:
Vänkkäsi varmaan puoli tuntia että Antti Tuisku on varmasti hetero ja lopussa nieleskeli ihan kyyneliä kun jouduin puhkaisemaan neidin kuplan... Kyseessä superfani ja lähihoitaja joten minkäs teet 😂
Mikä hänet sai lopulta uskomaan ja miksi ei uskonut heti?
"Minulla on laktoosi-intoleranssi enkä voi juoda muuta kuin laktoositonta maitoa. Kukaan muu ei saa sitä juoda, koska se on tarkoitettu vain minulle. Ei kenelläkään muulla ole tätä tautia kuin minulla". Noin sanoi eräs tuntemani lievästi kehitysvammainen aikuinen. Kehitysvamman vuoksi hänellä tietysti on äly matalammalla tasolla kuin ihmisillä yleensä, mutta miten aikuinen ihminen voi tosissaan luulla, että hän on jotenkin ainutlaatuinen sen suhteen, että vain hänellä on laktoosi-intoleranssi? Hän sitten suuttui todella kovasti kun hänelle yritettiin selittää, että jossain päin maailmaa lähes kaikilla ihmisillä on sama vaiva. Hän itki ja käski huutaen meitä asiaa selittäviä pitämään turpamme kiinni kun emme mistään ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Että Suomi on itsenäinen maa
Mitkä maailman maat ovat mielestäsi itsenäisiä?
Vierailija kirjoitti:
"Minulla on laktoosi-intoleranssi enkä voi juoda muuta kuin laktoositonta maitoa. Kukaan muu ei saa sitä juoda, koska se on tarkoitettu vain minulle. Ei kenelläkään muulla ole tätä tautia kuin minulla". Noin sanoi eräs tuntemani lievästi kehitysvammainen aikuinen. Kehitysvamman vuoksi hänellä tietysti on äly matalammalla tasolla kuin ihmisillä yleensä, mutta miten aikuinen ihminen voi tosissaan luulla, että hän on jotenkin ainutlaatuinen sen suhteen, että vain hänellä on laktoosi-intoleranssi? Hän sitten suuttui todella kovasti kun hänelle yritettiin selittää, että jossain päin maailmaa lähes kaikilla ihmisillä on sama vaiva. Hän itki ja käski huutaen meitä asiaa selittäviä pitämään turpamme kiinni kun emme mistään ymmärrä.
Missä lähes kaikilla on tuo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä lähes kaikilla on tuo?
Lähes kaikkialla. Laktoositoleranssi on harvinaisempaa.
Enempikin hauska heitto tämä oli, mutta tuttava esitteli uutta imuriaan näin: kato, tästä nupikasta kääntämällä saa ääntä säädettyä isommalle tai pienemmälle! Ööh, ehkä sillä säädetään imurin tehoa kuitenkin! :D
Jyrkin klassiset:
-- Ei koske Suomea. Me tienataan tällä.
-- Otettiin selkävoitto markkinavoimista.
-- Fantastista!
Että suomalaiset ovat fiksuja.
Kun Tesla tulee tiellä vastaan niin älypuhelin putoaa verkosta....esihenkilö väitti näin ihan tosissaan..aattelin että no jääköön ny sanomatta
Eräs helsinkiläinen ihmetteli ihan oikeasti, että Oulussa on liikennevaloja.
Vierailija kirjoitti:
Hänen perheessään tilanne on saattanutkin olla tuo, tai jossain muussa paikassa. Et vaan tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Eräs helsinkiläinen ihmetteli ihan oikeasti, että Oulussa on liikennevaloja.
En usko että siellä on liikennevaloja, huijaat.
Vierailija kirjoitti:
Poika soittaa pienoa.
Poeka soettaa pienoo.
ei sitä ennenkään noin tehty ho ho hööö