Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?
Kommentit (2294)
Pariskunta oli ostamassa lampaantaljaa. Nainen kysyi ihan pokalla, että kasvaako lampaalle karvat takaisin?
Vähän aikaa piti harkita kunnes vastasin, että kyllä kasvaa - elävälle lampaalle jolla on vielä nahka tallella.
Vierailija kirjoitti:
Snellman on ollut suomen presidentti.
Suomi pienellä kirjoitettuna tarkoittaa suomen kieltä. Suomen kielen presidentiksi häntä kyllä voi leikillisesti kutsua.
Kaikki on aina oikeasti päinvastoin kuin valtamediassa esim Hesarissa kirjoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvostoliiton ohjus on rauhan ohjus.
Tämähän on totta, jos MIR-ohjuksesta on kyse.
Rautalankaa: MIR (venäjää) - suomeksi rauha.
Sana Mir voi venäjän kielessä tarkoittaa myös maailmaa. (Miru Mir) sanonta tarkoittaa 'maailmalle rauha', ts. siinä leikitellään homonyymeillä eli samaa tarkoittavilla sanoilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun joku mamma, joka omien sanojensa mukaan ei edes juoksua harrastanut, kertoi juosseensa kymmenen kilometriä puoleen tuntiin tuosta vaan.
eihän tuo vielä mitään. tunnen erään miehen joka on omien sanojensa mukaan juossut 10 kilometriä 14 minuutissa.
Intissä tupakaveri kertoi juoksevansa cooperin testin 10 minuutissa
Suhteellisuusteorian mukaan se on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun joku mamma, joka omien sanojensa mukaan ei edes juoksua harrastanut, kertoi juosseensa kymmenen kilometriä puoleen tuntiin tuosta vaan.
eihän tuo vielä mitään. tunnen erään miehen joka on omien sanojensa mukaan juossut 10 kilometriä 14 minuutissa.
Intissä tupakaveri kertoi juoksevansa cooperin testin 10 minuutissa
Suhteellisuusteorian mukaan se on mahdollista.
Täytyy vain juosta riittävän kovaa.
Minulta kysyttiin viisivuotiaana "Mikä susta tulee isona?". Paljon muutakin tyhmää aikuiset juttelivat minulle. Ajattelin, että ne nyt vaan ovat sellaisia.
Suomen karttaa katsellessa "Ai Tampere on noin alhaalla, mä luulin et se on jossain Lapissa kun sinne kesti ajaa niin kauan" ja heti sen perään "Aaa ja Helsinki on rannikolla! Tai siis kyl mä oon sieltä risteilylle lähtenyt mut en jotenkin ollut tajunnut".
Ja lisää samalta henkilöltä, kun hänen poikaystävänsä oli pettänyt häntä ja antanut hänelle jonkun sp-taudin mikä voi vaikuttaa lisääntymiskykyyn (en nyt muista minkä, ja ei ollut jättämässä tätä pettäjää) "No mut ei se mitään, ainahan voi adoptoida".
Hän oli kyllä nuori 16v. kun nuo laukoi, mutta silloin kyllä huolestuin nykyisestä koulutuksen tasosta Suomessa, kun tajusin että hänetkin oli päästetty valmistumaan peruskoulusta ajallaan.
Moninaisuus on rikkaus ja voimavara.
"Mitä ne siellä koulussa oikein nykyään opettavat", on yleinen huokaus ja ihmettely.
Kysyin eräältä 16-vuotiaalta, tiesikö hän kuka oli Aadolf Hitler.
Hän mietti ja sanoi, että se oli se kapinallisjohtaja joka nosti kansan kapinaan.
Kysyin vielä oliko Hitler pahis vai hyvis.
- Pahis, hän arveli.
Juutalaisten kansanmurhasta ja keskitysleireistä tämä teini ei ollut kuullutkaan.
Niin että mitä ne siellä koulussa...jne.
(Vaikka en minäkään tosin koulua siihen tarvinnut, että tiesin minkälainen veitikka Hitler oli)
Erään perheenjäseneni minä en osaa oikein mitään,( vaikka olen huushollissamme se, joka rakentaa saunan lauteet, ilmaa patterit, korjaa sitä ja tätä...)
ja katsoo aiheekseen keksiä jotain kielteistä tekemisieni tuloksista.
Noh, vaihtuipa kesäaika ja kääntelin lukuisat taloutemme kellot oikeaan aikaan.
Perheenjäsen: Jaa, sinä vaihdoit sitten kaikki kellot kesäaikaan. Olisit sinä kyllä voinut jättää yhden kellon näyttämään talviaikaa.
Kysyin miksi?
-No siksi, että tietäisi paljonko kello olisi talviajassa.
- Mihin sinä sitä tietoa tarvitset, tämä ympäröivä yhteiskunta nyt toimii tämän kesäajan mukaan, tv-ohjelmat, juna-aikataulut....jne.
-Niin mutta kun olisi ollut hyvä että edes yksi kello näyttäisi talviaikaa....
Jotenkin minulle ei asia valjennut. Kertokaa te, jos tiedätte?
Katso peiliin. Vaikka itse ovat käyttäytyneet uskomattoman *ulkusti ja kiitollisuutta vaatien. Kyllähän minun täytyy olla kiitollinen kaikesta siitä rakkaudesta, koka on tosiasiassa henkistä väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
"Mitä ne siellä koulussa oikein nykyään opettavat", on yleinen huokaus ja ihmettely.
Kysyin eräältä 16-vuotiaalta, tiesikö hän kuka oli Aadolf Hitler.
Hän mietti ja sanoi, että se oli se kapinallisjohtaja joka nosti kansan kapinaan.
Kysyin vielä oliko Hitler pahis vai hyvis.
- Pahis, hän arveli.
Juutalaisten kansanmurhasta ja keskitysleireistä tämä teini ei ollut kuullutkaan.
Niin että mitä ne siellä koulussa...jne.
(Vaikka en minäkään tosin koulua siihen tarvinnut, että tiesin minkälainen veitikka Hitler oli)
Se on Adolf, ei Aadolf.
Jos olet kiltti muille, muutkin ovat kilttejä sinulle.
Tänään kalassa sanoin, että tuon kalan keuhkot verestää.
Martina: Opetan lapselleni että täytyy olla ahkera ja tehdä paljon työtä (tai jotain vastaavaa). Hyvin lapsellinen ajatus. Elämässä ei pärjää ahkeruudella vaan älykkyydellä, kenties jonkilaisella ymmärryksellä, viisaudella, tms.
"Työkaverinikin oli masentunut, mutta kun sai lääkkeet niin alkoi työnteko ja elämä maistumaan paremmin" tms. (Tämä vastakohtana sille että oikeasti työkaveri olisi pohtinut tilannettaan ja syitä, ja kenties alan tai työpaikan vaihtoa mukavampaan, pois kiireestä tai taloudellisista sidoksista). No, kukin taaplaa tyylillään.
Todellista varmuuden maksimointia on anopin polttohautaus.
- putkimies kytkiessään astianpesukonetta kun kysyin takaiskuventtiilin tarpeellisuudesta
-Mitkä alueet Hitler vaati Tsekkoslovakiasta?
-Neuvostoliiton.