Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?

Haluan nauraa ev
01.04.2017 |

?

Kommentit (2294)

Vierailija
2081/2294 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jon Biden on Trumpin vävy. Tämä oli viimeisin aivopieru mikä tuli mieleen.

Siis Joe Biden?

Vierailija
2082/2294 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylässä olleille tiedoksi, jos on ollut paskataudissa ei sitä tarvii häpeillä. Molemmat päät laulaa ja on vaan 2 vessaa. Oli kirjoitettu someen, mutta saa nauraa kyl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/2294 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olin paikalla, kun kaveri kysyi toiselta että "Mitä sun päässä oikein liikkuu?" ja tää toinen meni ihan paniikkiin ja alkoi haromaan tukkaansa ja hoki että "Apua apua mitä siellä liikkuu liikkuuks siä oikeesti jotain?"

Sillon meni loppukin usko ihmisiin.

Tää ansaitsee noston =D

Vierailija
2084/2294 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla siivooja sanoi äänestäneensä persuja.

Vierailija
2085/2294 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenestäkään ulkomailla syntyneestä ei voi tulla suomalaista, koska eihän kissastakaan tule hevosta, jos se syntyy tallissa.

Kansalaisuus on myös geneettisiä asioita, eikä pelkästään se mikä asuinkunta on kirjattu papereihin. Toki nykyään se on sitä jatkuvasti vähemmän, koska kaikki eri kulttuurit halutaan tuhota ja sulauttaa yhdeksi kulttuuriksi. 

Mutta kissa ja hevonen ovat kuitenkin kaksi eri lajia.

Nisäkkäitä molemmat. 

Mutta eivät pysty keskenään lisääntymään, toisin kuin ulkomailta Suomeen tulleet ihmiset syntyperäisten suomalaisten kanssa.

Niin. Ovat keskenään eri lajia. Suomalaiset ja ulkomaalaiset taas saattavat olla keskenään eri rotua, vaikka samaa lajia ovatkin. Esimerkiksi aasi ja hevonen voivat lisääntyä keskenään. 

Mutta erirotuisten ihmisten jälkeläiset ovat aina lisääntymiskykyisiä, mutta esim. muulit eivät yleensä ole.

Vierailija
2086/2294 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin opettaa tyypille, että tietysti 400mg Buranasta tulee 200mg, jos sen puolittaa, koska lääkemäärä puolittuu.

Tämä ei uskonut millään ja perusteli, että ei viinapullossakaan prosentit puolitu, jos sen jakaa kahtia :D

Ja hoitoalalle meni vielä ei hele...

Vierailija
2087/2294 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vouti vei mun veronpalautukst perkele" - Sanoi ulosotossa ja sairauseläkkeellä oleva luottotiedoton alkoholisti tuttava pari päivää sitten :D

Vierailija
2088/2294 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tyypillä on niin paljon rahaa, etteivät edes pankit ota vastaan.

Vierailija
2089/2294 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi on aina oikeassa

Vierailija
2090/2294 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Työllä ei ole tarkoituskaan tulla toimeen"

-Nalle Wahlroos

Vierailija
2091/2294 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Halla-ahosta tulee pressa"

Vierailija
2092/2294 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin opettaa tyypille, että tietysti 400mg Buranasta tulee 200mg, jos sen puolittaa, koska lääkemäärä puolittuu.

Tämä ei uskonut millään ja perusteli, että ei viinapullossakaan prosentit puolitu, jos sen jakaa kahtia :D

Ja hoitoalalle meni vielä ei hele...

Lähäri? 

Vierailija
2093/2294 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska maailmanlaajuisesti on pulaa puhtaasta vedestä, Helsingin Vedenkin täytyy nostaa hintoja"

Vierailija
2094/2294 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kiusaaminen on kyllä myös oma vika. Sinun täytyy muuttua rohkeammaksi, niin ne lopettavat. Jos menet vaan kylkimyyryä koulussa, niin ne näkevät, että tuota on helppo kiusata."

Äitini neuvo kun minua kiusattiin koulussa. Elin nämä sanat takaraivossa vuosikausia ajatellen, että minussa on jotain perustavanlaatuisesti vialla. Yritin sitten epätoivoisesti korjata tätä vikaa, ja masennuin siinä prosessissa.  

Vierailija
2095/2294 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmintä, mitä olen kuullut, että hänen taidoilleen hyvä turvaväli on noin auton mittainen, ja toteuttaa sitä varmaan ihan käytännössä, kunnes karma hänet kohtaa. 

Vierailija
2096/2294 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää viime kesän mediavillitys "pesukarhu on uusnatsien salainen tunnusmerkki" oli kyllä aika ylittämätön huumoripläjäys. Ja ministeri viestii natsikannattajilleen pitämällä televisiossa pesukarhukravattia :D

Vierailija
2097/2294 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää viime kesän mediavillitys "pesukarhu on uusnatsien salainen tunnusmerkki" oli kyllä aika ylittämätön huumoripläjäys. Ja ministeri viestii natsikannattajilleen pitämällä televisiossa pesukarhukravattia :D

Eiks sen pitänyt olla kermit sammakkoa?:D apua oonkohan muuten ntzi kun suomi leijonakoru ja pipossa Suomen lipun kuva?😱

Vierailija
2098/2294 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olen ihminen " yleisö taputtaa , "myös minä tarvitsen valoa ja iloa elämään,näiden synkkien pilvien keskellä ja siihen liittyy kaikenlaista kuvamateriaalia jota en olisi halunnut nähdä ettekä varmasti tekään" "kyllä minä ajattelen myös Zelenskya meillä on ukranalaisia ystäviä" "meidän  pitää yhdessä tehdä tästä maasta parempi,yhdessä onnistumme" tuosta viimeisestä lauseesta tulee mieleen erään 30-40 luvulla vaikuttaneen vainoajan sanat....mutta silloin olin ihmeissäni että meneekö tuokin pska läpi oikeasti ihmisille? Ja menihän se.

Mut oikeasti myös monet politiikot on tyhmiä koska ovat vieraantuneet tavallisen kansan arjesta.

Vierailija
2099/2294 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksännen luokan yhteiskuntaopin koe:

Kysymys: "Mikä on eduskunnan tehtävä?"

Vastaus: "Varmistaa, että lait pysyvät muuttumattomina."

Vierailija
2100/2294 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

P E R sut pelastaa Suomen.