Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?
Kommentit (2294)
Kylässä olleille tiedoksi, jos on ollut paskataudissa ei sitä tarvii häpeillä. Molemmat päät laulaa ja on vaan 2 vessaa. Oli kirjoitettu someen, mutta saa nauraa kyl.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olin paikalla, kun kaveri kysyi toiselta että "Mitä sun päässä oikein liikkuu?" ja tää toinen meni ihan paniikkiin ja alkoi haromaan tukkaansa ja hoki että "Apua apua mitä siellä liikkuu liikkuuks siä oikeesti jotain?"
Sillon meni loppukin usko ihmisiin.
Tää ansaitsee noston =D
Työpaikalla siivooja sanoi äänestäneensä persuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenestäkään ulkomailla syntyneestä ei voi tulla suomalaista, koska eihän kissastakaan tule hevosta, jos se syntyy tallissa.
Kansalaisuus on myös geneettisiä asioita, eikä pelkästään se mikä asuinkunta on kirjattu papereihin. Toki nykyään se on sitä jatkuvasti vähemmän, koska kaikki eri kulttuurit halutaan tuhota ja sulauttaa yhdeksi kulttuuriksi.
Mutta kissa ja hevonen ovat kuitenkin kaksi eri lajia.
Nisäkkäitä molemmat.
Mutta eivät pysty keskenään lisääntymään, toisin kuin ulkomailta Suomeen tulleet ihmiset syntyperäisten suomalaisten kanssa.
Niin. Ovat keskenään eri lajia. Suomalaiset ja ulkomaalaiset taas saattavat olla keskenään eri rotua, vaikka samaa lajia ovatkin. Esimerkiksi aasi ja hevonen voivat lisääntyä keskenään.
Mutta erirotuisten ihmisten jälkeläiset ovat aina lisääntymiskykyisiä, mutta esim. muulit eivät yleensä ole.
Yritin opettaa tyypille, että tietysti 400mg Buranasta tulee 200mg, jos sen puolittaa, koska lääkemäärä puolittuu.
Tämä ei uskonut millään ja perusteli, että ei viinapullossakaan prosentit puolitu, jos sen jakaa kahtia :D
Ja hoitoalalle meni vielä ei hele...
"Vouti vei mun veronpalautukst perkele" - Sanoi ulosotossa ja sairauseläkkeellä oleva luottotiedoton alkoholisti tuttava pari päivää sitten :D
Että tyypillä on niin paljon rahaa, etteivät edes pankit ota vastaan.
"Työllä ei ole tarkoituskaan tulla toimeen"
-Nalle Wahlroos
Vierailija kirjoitti:
Yritin opettaa tyypille, että tietysti 400mg Buranasta tulee 200mg, jos sen puolittaa, koska lääkemäärä puolittuu.
Tämä ei uskonut millään ja perusteli, että ei viinapullossakaan prosentit puolitu, jos sen jakaa kahtia :D
Ja hoitoalalle meni vielä ei hele...
Lähäri?
"Koska maailmanlaajuisesti on pulaa puhtaasta vedestä, Helsingin Vedenkin täytyy nostaa hintoja"
" Kiusaaminen on kyllä myös oma vika. Sinun täytyy muuttua rohkeammaksi, niin ne lopettavat. Jos menet vaan kylkimyyryä koulussa, niin ne näkevät, että tuota on helppo kiusata."
Äitini neuvo kun minua kiusattiin koulussa. Elin nämä sanat takaraivossa vuosikausia ajatellen, että minussa on jotain perustavanlaatuisesti vialla. Yritin sitten epätoivoisesti korjata tätä vikaa, ja masennuin siinä prosessissa.
Tyhmintä, mitä olen kuullut, että hänen taidoilleen hyvä turvaväli on noin auton mittainen, ja toteuttaa sitä varmaan ihan käytännössä, kunnes karma hänet kohtaa.
Tää viime kesän mediavillitys "pesukarhu on uusnatsien salainen tunnusmerkki" oli kyllä aika ylittämätön huumoripläjäys. Ja ministeri viestii natsikannattajilleen pitämällä televisiossa pesukarhukravattia :D
Vierailija kirjoitti:
Tää viime kesän mediavillitys "pesukarhu on uusnatsien salainen tunnusmerkki" oli kyllä aika ylittämätön huumoripläjäys. Ja ministeri viestii natsikannattajilleen pitämällä televisiossa pesukarhukravattia :D
Eiks sen pitänyt olla kermit sammakkoa?:D apua oonkohan muuten ntzi kun suomi leijonakoru ja pipossa Suomen lipun kuva?😱
"Minä olen ihminen " yleisö taputtaa , "myös minä tarvitsen valoa ja iloa elämään,näiden synkkien pilvien keskellä ja siihen liittyy kaikenlaista kuvamateriaalia jota en olisi halunnut nähdä ettekä varmasti tekään" "kyllä minä ajattelen myös Zelenskya meillä on ukranalaisia ystäviä" "meidän pitää yhdessä tehdä tästä maasta parempi,yhdessä onnistumme" tuosta viimeisestä lauseesta tulee mieleen erään 30-40 luvulla vaikuttaneen vainoajan sanat....mutta silloin olin ihmeissäni että meneekö tuokin pska läpi oikeasti ihmisille? Ja menihän se.
Mut oikeasti myös monet politiikot on tyhmiä koska ovat vieraantuneet tavallisen kansan arjesta.
Yhdeksännen luokan yhteiskuntaopin koe:
Kysymys: "Mikä on eduskunnan tehtävä?"
Vastaus: "Varmistaa, että lait pysyvät muuttumattomina."
Siis Joe Biden?