Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pullisteleva mies somessa

paidatonna
01.04.2017 |

Mitä ajatuksia teissä naiset herää, jos mies laittaa itsestään paidattoman lihastenesittelykuvan Facebookiin tms. (kroppa on timmissä kunnossa)? Tarkoitan ihan rehellistä poseerauskuvaa, en esim. kesäkuvaa, jossa ajaa paidatta nurmikkoa. Olen itsekin nainen eli haen vertailupohjaa omille ajatuksilleni.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut ketjua, mutta pullistelu kuvia katsoessa testosteronin haju tuntuu nenassa ja oksennus nousee suuhun. Ovat juuri niita yksinkertaisia miehia, joiden kanssa minulla ei ole mitaan yhteista. Hyva kroppa jes, mutta ei sita tarvitse someen laittaa.. 

Vierailija
22/26 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

paidatonna kirjoitti:

19, kyllä varmasti lihakset vetoavat osaan naisista. Ovatko tällaiset naiset sellaisia, joiden joukosta haluaisit löytää kumppanisi? Entä sitten kun et enää jaksaisi/haluaisi/voisi pitää lihaksiasi yllä. Vaikuttaisiko se naisesi ajatuksiin sinusta?

Urheilen koska se pitää pääkopan kunnossa, se että naiset sattuu pitämään, kun mies on hyvässä kunnossa on vain sivujuonne. Toivon, että naiset pitää minusta myös ihan ihmisenä, omasta mielestä olen mukava tyyppikin. Tuleva kumppani voi olla kuka vain, ihmisen luonne loppupeleistä ratkaisee kun se ulkonäkökriteeri täyttyy myös, juu ulkonäöllä on myös merkitystä vaikka sitä ei nykyään kovasti kailoteta, kun moni siitä loukkaantuu kun tuonkin tosiasian sanoo ääneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

paidatonna kirjoitti:

Minulle tulee tällaisesta lähinnä säälin tunteita. Siltä kannalta siis, että poseeraajalla, oli se sitten mies tai nainen, on valtava tarve saada huomiota ja tuo sen näin ilmiselvällä tavalla ilmi. Ja vielä ehkä itse luulee, että muut eivät tätä huomaa vaan pelkästään ihailevat/kadehtivat upeaa kroppaa.

Kieltämättä ajatukseni lihaksista johdattavat jollain lailla huonoon itsetuntoon tai sitten pinnallisuuteen. On ihan luonnollista, että liikuntaa harrastamalla tulee timmi vartalo. Mutta jos harrastetaan punttisalia tavoitteena isot lihakset, lienee tavoitteena myös saada huomiota ja/tai itsetunnon pönkitystä. Ihan sama koskee naisia, jotka esittelevät rintavarustustaan tai poseeraavat muuten vaan edustaviksi suunnitelluissa kuvissa.

Siis, tunnen lähinnä sääliä ja myötähäpeää noista kuvista.

Ei siinä mitään, jos ihminen on tyhmä ja kapeakatseinen, mutta ei sitä varmaan kannata jokapaikassa toitottaa. Varsinkaan jos ei selvästi ole hajuakaan mistä puhuu.

Noin ajattelee yleensä liikuntaa harrastamaton pullukka.

Vierailija
24/26 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naiselle lihakset ovat yleensä plussaa, jos jätetään äärimmäisyys pois.

Tietysti Suomessa ei katsota hyvällä minkäänlaista ylpeyttä. Maamme uskonnolliset perinteet ovat tuominneet kaiken ylpeilyn, koska se ei kuulu syntiselle ihmiselle. Tähän päälle vahvasti vaikuttanut sosialismi tuomitsee yksilöllisyyden. Siksi vähemmällä Suomessa pääsee kun ei erotu joukosta mitenkään erikoisesti. On sitten oma valinta, haluaako olla sellainen.

Vierailija
25/26 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pullukka, olen harrastanut säännöllisesti liikuntaa lapsesta saakka ja kauniiksikin on usein kehuttu.

Kiitos tähänastisista mielipiteistänne! Tarkoitus ei ollut tuomita ketään, pohtia vain sitä, millaisia ajatuksia kussakin poseerauskuvat herättävät. Siksi kerroin omankin mielipiteeni, joskus kun täällä on katsottu karsaasti mielipidettä kysyviä aloittajia, jotka eivät kerro omaansa ;)

Vierailija
26/26 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän naiselle lihakset ovat yleensä plussaa, jos jätetään äärimmäisyys pois.

Tietysti Suomessa ei katsota hyvällä minkäänlaista ylpeyttä. Maamme uskonnolliset perinteet ovat tuominneet kaiken ylpeilyn, koska se ei kuulu syntiselle ihmiselle. Tähän päälle vahvasti vaikuttanut sosialismi tuomitsee yksilöllisyyden. Siksi vähemmällä Suomessa pääsee kun ei erotu joukosta mitenkään erikoisesti. On sitten oma valinta, haluaako olla sellainen.

Hyvä ulkonäkö on plussaa ja se, että ihminen näyttää haluttavalta, turha sitä on kenenkään kieltää, kyllä nainen jonka perse on timmissä kunnossa on ihan plussaa. Toki nuo tosiasiat aiheutta nykyään hirveitä kitinöitä ja itkua, kun sohvaperunat ja muut sairaalloisen lihavat ja ties mitkä luonnonoikut haluaa että heitä pidetään ja kohdellaan kuin huippumalleja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän