Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teillä koko perhe samaan aikaan kipeä, kuka hoitaa lapset?

Vierailija
01.04.2017 |

Eli jos olette kaikki vaikka samaan aikaan esim. kuumeessa ja flunssassa niin kumpi vanhemmista huolehtii lapsista vai vuorotellen tmv?

Meillä mies on aina kipeänä niin kipeä, ettei pysty lapsia hoitamaan vaan se jää mun vastuulle, vaikkei miehelle esim. flunssassa nouse edes kuume. Mulla sen sijaan usein flunssassa korkea kuume. Jos tilanne on se, että mä ja vaikka osa lapsista kipeitä niin sillon mies kyllä hoitaa lapset mukisematta, mutta jos ollaan kaikki samaan aikaan kipeitä niin lasten hoito jää mun vastuulle.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltaja olen ollut miehen kuoltua. Minä hoidin tai äitini ennen kuolemaansa

Vierailija
2/35 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan tarvitse yksinhuoltajana tuollaisista huolehtia..se olen aina minä. Vielä koskaan en ole niin sairas ollut, etten olisi sängystä ylös päässyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olette kaikki kipeinä niin on hyvä että sinä edes olet kykenevä hoitamaan muitakin.

Teillä on kaikii hyvin.

Vierailija
4/35 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka sillä hetkellä jaksaa ja kykenee. Vuorotellen. Vain kerran ollaan oltu yhtaikaa pahasti kipeitä. Silloin hoiti se joka ei just sillä hetkellä oksentanu vessassa ja lapset katto lähinnä videoita sen päivän.

Vierailija
5/35 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä flunssa oireilee voimakkaammin, kuume ei ole mikään sairauden konkreettinen mittari.

Ihan voit itse googlettaa faktat tästä esiin.

Vierailija
6/35 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olette kaikki kipeinä niin vie miehellesi lämmintä mustaherukkamehua ja hiero niskaa kun on niin kipeänä. Suurena empaatikkona ja spr kuukausilahjoittajana toki ilman kehoitustanikin niin teet.

Kun kerran reilun kaupan banaanit jakhvit näkyvästi ostat ja kotin tuot ja mamua kotimatkalla autat niin kai sitä miestäkin hoidat mielelläsi?

Vierailija
7/35 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Jätän miehen hoitamatta, kun se on aikuinen.

Vierailija
8/35 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olette kaikki kipeinä niin on hyvä että sinä edes olet kykenevä hoitamaan muitakin.

Teillä on kaikii hyvin.

Tiedän kyllä, ettei tämä ole mikään katastrofi, vaikka se hoitovastuu on mulla sillon kun kaikki kipeinä. Tosin aika haastavaa se välillä on, kun itellä usein esim. flunssassa kuumetta 40astetta ja lääkekään ei sitä kokonaan laske. Mutta näillä mennään. Asiasta on puhuttu, muttei ole muuttunut. Eri asia, jos mies ei koskaan hoitais lapsia ja olisivat aina mun vastuulla.

ap

Vierailija
9/35 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Jätän miehen hoitamatta, kun se on aikuinen.

Aikuisia on sairalat täynnä avuttomina.

Vierailija
10/35 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajana minä tietty. Tänä keväänä lapsi oli ensin tavallisessa oksennustaudissa ja sitten minä noroviruksessa. Vaati aika kovaa tahtoa maata vieressä lattialla oksentamatta/p*askomatta housuun kun lapsen leikkejä vahdin.

N28 ja Tyttö 1 v.

Vierailija
11/35 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä flunssa oireilee voimakkaammin, kuume ei ole mikään sairauden konkreettinen mittari.

Tiedän kyllä, ettei kuume ole mikään sairauden mittari ja että voi olla tosi kipeä ilman kuumettakin. Mies on kuitenkin itse myöntänyt, että voisi samaan aikaan kipeenä ollessamme ees välillä hoitaa lapsia, että saisin minäkin levätä, mutta ei ole toteutunut.

ap

Vierailija
12/35 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä on kaikii hyvin.

Tiedän kyllä, ettei tämä ole mikään katastrofi, vaikka se hoitovastuu on mulla sillon kun kaikki kipeinä. Tosin aika haastavaa se välillä on, kun itellä usein esim. flunssassa kuumetta 40astetta ja lääkekään ei sitä kokonaan laske. Mutta näillä mennään. Asiasta on puhuttu, muttei ole muuttunut. Eri asia, jos mies ei koskaan hoitais lapsia ja olisivat aina mun vastuulla.

ap

Puhuttu mitä? Sairaat ei puhumalla parane.

Vierailija
13/35 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olette kaikki kipeinä niin vie miehellesi lämmintä mustaherukkamehua ja hiero niskaa kun on niin kipeänä. Suurena empaatikkona ja spr kuukausilahjoittajana toki ilman kehoitustanikin niin teet.

Kun kerran reilun kaupan banaanit jakhvit näkyvästi ostat ja kotin tuot ja mamua kotimatkalla autat niin kai sitä miestäkin hoidat mielelläsi?

No ei kyllä ihan hirveästi tule erityisesti miestä hoidettua, koska lasten hoito on jo ihan tarpeeksi ja jos jää ylimääräinen hetki niin sen käytän mieluummin itse lepäämiseen kipeenä ollessa.

ap

Vierailija
14/35 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi emme ole koskaan olleet yhtä aikaa kipeinä!

T. kahden yh, joista esikoinen jo muuttanut omilleen

Vierailija
15/35 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä tai se kumpi jaksaa paremmin. Flunssassa nyt on helppo pistää lapset peittojen alle katsomaan videoita, joku mahatauti onkin kinkkisempi.

Vierailija
16/35 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä, ettei kuume ole mikään sairauden mittari ja että voi olla tosi kipeä ilman kuumettakin. Mies on kuitenkin itse myöntänyt, että voisi samaan aikaan kipeenä ollessamme ees välillä hoitaa lapsia, että saisin minäkin levätä, mutta ei ole toteutunut.

ap

Avauksessa kyllä kerroit että mies on niin kipeä ettei kykene ketään hoitamaan.

Vierailija
17/35 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta. Kyllä kuumeinen flunssa, sanotaanko vaikka 39 asteen kuume, on todellakin kovempi sairaus kuin se flunssa ilman kuumetta. Ja silloin hoitaa se kuumeeton. Yleensäkin se, jonka yleiskunto sallii. Onneksi sairaudet eivät mene saman kaavan mukaan, eli toisella voi jo olla parempi olo, kun toinen vasta on sairastumassa. Koskaan ei olla yhtäaikaa oltu voimattomia.

Vierailija
18/35 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä on kaikii hyvin.

ap

Puhuttu mitä? Sairaat ei puhumalla parane.

No ei tietenkään parane puhumalla. On puhuttu miehen ollessa terve, että voisi hoitaa lapsia edes välillä kun ollaan koko perhe kipeänä ja on itse myöntänyt, että voisi tehdä näin, muttei näin ole kuitenkaan tapahtunut sitten kun on oltu taas kaikki samaan aikaan kipeenä.

ap

Vierailija
19/35 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Avauksessa kyllä kerroit että mies on niin kipeä ettei kykene ketään hoitamaan.

Mies on omien sanojensa mukaan niin kipeä, ettei jaksa lapsia hoitaa ja tällöin mun on vaan pakko jaksaa, vaikka olo oismiten surkea. Meillä kaikki lapset ei pysy esim. peiton alla, vaikka olisivat kuumeessa vaan saattavat leikkiä ja touhuta melko normaalisti.

Kun tästä on puhuttu miehen ollessa terve mies on kuitenkin myöntänyt, että luultavasti jaksaisi edes välillä lapsia hoitaa, vaikka onkin kipeänä.

ap

Vierailija
20/35 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että lapset tulee hoidettua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän