Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut jäävät pettämisestä kiinni?

Vierailija
01.04.2017 |

Olen pettänyt vaimoani lähes viikottain jo 5 vuoden ajan.!Miten jotkut hölmöt jäävät kiinni?Vähän vaatii huolellisuutta. Ei muuta. Ihan omalla puhelimella hoidan viestittelyt rakastajan kanssa. Oletteko kuulleet sormenjälkitunnistajasta puhelimessa? Ei muuten vaimo pääse viestejä lukemaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sika!! Kertoisin vaimollesi heti!!

Vierailija
2/18 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatilta onnistuu kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vaimosi kanssa jos hän merkitsee sinulle noin paljon?

Vierailija
4/18 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sääliksi vaimosi puolesta. Miksi teet niin hänelle?

Vierailija
5/18 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen useita kymmeniä miehiä, joilla on sata profiilia deittisivustoilla, vipinää ja säpinää pitäis löytää tylsään arkeen. Varattuja siis. Ihmettelen, mikseivät eroa jos niin kurjaa on.

Vierailija
6/18 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihan oikea jännämies porvoosta. Näitähän naiset jumaloi...

Vierailija
7/18 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sika!! Kertoisin vaimollesi heti!!

Etpä voi mitään!

Ap

Vierailija
8/18 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen useita kymmeniä miehiä, joilla on sata profiilia deittisivustoilla, vipinää ja säpinää pitäis löytää tylsään arkeen. Varattuja siis. Ihmettelen, mikseivät eroa jos niin kurjaa on.

Vastasit itse jo omaan kysymykseesi: haluavat vipinää ja säpinää. Voi se vaimo olla rakas, mutta elämä pelkästään sen kanssa on tylsää.

Vierailija
9/18 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et arvosta näköjään vaimoasi yhtään vaimona vaan jostakin muusta syystä haluat jatkaa hänen kanssaan? Mikä on se syy?

Voin kertoa, että jäät kyllä jossain vaiheessa kiinni. Mitä luulet - kadutko sitten vai onko ihan sama?

Niin ja vielä, että haittaako sinua, jos vaimosi tietääkin sen ja on siksi ottanut itsekin rakastajan itelleen, mutta pysyy yhdessä kanssasi myös taloudellisista syistä tai lasten takia? Oli niin tai näin niin aika kieroutunutta kuitenkin.

t. petetty yh-äiti, joka tuskin enää ikinä luottaa yhteenkään mieheen

Vierailija
10/18 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen jyystänyt naapurin jeppeä ja veljeäsi jo yli 10 vuotta.

T. Vaimosi

Vierailija
11/18 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on alfauros, luultavasti isolla melalla varustettu panomies. Tässä leikissä pikkuvaimot vinkuu ja pantavat ulvoo nautinnosta.

Vierailija
12/18 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä olen jyystänyt naapurin jeppeä ja veljeäsi jo yli 10 vuotta.

T. Vaimosi

Nauran katketakseni! :DD

Vierailija
13/18 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan millainen suhde on puolison kanssa. Jos on tosi läheinen, niin äkkiä toinen sen huomaa käytöksestä, käyttäytymismallien muutoksesta, eleistä, ajankäytöstä, puheiden ristiriitaisuudesta jne että jotain on pielessä.

Jos ei olla kovin läheisiä, voi olla että toinen ei huomaa mitään, koska ei edes aktiivisesti kiinnitä huomiota kumppaninsa tekemisiin, menoihin, sanoihin yms. Voi olla ettei edes halua tietää, koska ei kiinnosta ja on muutenkin keskittynyt omaan elämäänsä - johon se puoliso ei enää henkisellä tasolla kuulu. Voisko ap teillä kuitenkin olla näin? Pahimmassa, tai parhaimmassa, tapauksessa molemmilla on jo omat elämänsä, mistä toinen ei tiedä. Vaimot voi ihan samalla tapaa käydä nusaisemassa muita sillä aikaa kun mies on "ylitöissä, lenkillä, kalassa, kaverin kanssa etc.. ". Tai sitten ne vaan nauttii yksinäisyydestä kotona tai käy shoppailemassa miehen rahoilla tyytyväisenä sillä aikaa kun mies on menoissaan, noita naisia taitaa olla yhtä paljon kuin pettäviä miehiä. 

Vierailija
14/18 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasit itse jo omaan kysymykseesi: haluavat vipinää ja säpinää. Voi se vaimo olla rakas, mutta elämä pelkästään sen kanssa on tylsää.

Kaikkea ei vain voi saada!

Kun narahdetaan ja lennetään pihalle, itketään ja kadutaan. Ja surkutellaan raskasta osaa elatusmaksuineen.

15/18 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla vähän tyhmä, että jää kiinni. Minäkin olen jokaisessa parisuhteessa pettänyt useamman naisen kanssa enkä koskaan jäänyt kiinni

Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)

Vierailija
16/18 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vaimosi tietää mutta sitä ei voi vittuakaan kiinnostaa koska käy nussimassa vähintää 3 krt viikossa jotain salikundia jolla on isompi kulli ku sulla :)

Vierailija
17/18 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain luulen että vaimosi todellakin tietää. Minäkin olen tiennyt jo useamman vuoden missä mieheni kulkee ja kenen kanssa sillä on suhde, mies vaan luulee etten tiedä, enkä edes osaa epäillä. Naureskelen itsekseni sille kuinka se koittaa pitää suhteensa salassa. Ei kaikki vaimot ala riehumaan jos pettäminen heille paljastuu.

Vierailija
18/18 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Mitä ei tiedä, se ei voi loukata.

(Ne miehet, joilla oikeasti on sivusuhteita, eivät todellakaan vietä lauantai-iltojaan mammapalstalla provoilemassa.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän