Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka nopeasti kiinnostuneet miehet ottaa treffien jälkeen yhteyttä?

Vierailija
01.04.2017 |

Nyt mennyt jo kolme päivää, eikä mitään. Ei varmaan kannata edes odotella enää? Ja ei, en laita itse viestiä. Oman kokemukseni mukaan jos itse olen se yhteydenottaja, mies ei ole kiinnostunut.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies osoittaa innostuksensa hyvin nopeasti, sitten kun hän on kiinnostunut. Se miksi hän ei ollut ottanut sinuun yhteyttä, valottuu hyvin yhdessä toisessa av-ketjussa. Otsikossa kysyttiin jotain tyyliin onko tullut vain ajautuneeksi suhteeseen ilman suurta rakkautta. Siellä moni mies joutui snaomaan, ettei ollut koskaan edes päässyt treffeille sellaisen naisen kanssa, joka olisi sytyttänyt.

Niin se vaan menee. Toinen on aina se kiinnostuneempi osapuoli. Ja silloin harvoin, kun mies saa tsäännssin päästä oikeasti itseään sykähdyttäneen naisen kanssa treffeille, se ei todellakaan pidättele vaan on heti muuttamassa yhteen. Tällä tavalla mies tietysti pelästyttää hengiltä sen toisen osapuolen mutta se on jo toinen juttu.

Komppaan miehenä tätä. Olen käynyt elämäni aikana (ikää 34 vuotta) arviolta 50-70 naisen kanssa treffeillä, joista oikeasti on sytyttänyt ehkä 2, max 3. Noille olen tehnyt hyvin selväksi jo samana päivänä, että haluan nähdä uudelleen (en tosin saanut vastakaikua). Lopuissa tapauksissa, vaikka siis itseä ei olisi niin kovin kiinnostanut, olen kuitenkin lähes aina lähtenyt toisille treffeille, jos nainen on ilmaissut kiinnostuksensa, sillä se on sen verran harvinaista, että siinä tavallaan omakin kiinnostus herää, kun tietää, että vastapuoli on tosissaan.

Tiivistettynä voisi sanoa, että miehet eivät odota suurta rakkautta ensisilmäyksellä, vaan ovat itseni ja parikymmentä muuta miestä tuntien hyvinkin mukautuvia, jos joku osoittaa aidonoloista kiinnostusta. 

Vierailija
22/25 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samana päivänä laitto mulle ainakin, kysyi vaan että haluanko nähä taas huomenna. Sit kolmantena päivänä laitto viestii et hänellä olis 20 min aikaa, nähäänkö. Oltiin samassa lomakeskuksessa ja siellä tavattiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan oikeasti haluat tavata juuri hänet vielä uudestaan, ota ihmeessä yhteyttä. Jos taas hän on jotain hyvää keskitasoa tapaamiesi miesten joukossa, voit vielä odotella miehen yhteydenottoa. (Sitä huonomman yhteydenottoa et varmaan edes odottelisi.)

Vierailija
24/25 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla heti otan. Kerro että oli kivaa ja kysyn koska nähdään uudelleen.

Vierailija
25/25 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavana tai viimeistään sitä seuraavana päivänä, sen pitempään ei kannata odottaa (paitsi jos tyytyy siihen, että on vain varalla). Ja aivan sama kokemus tuosta, jos nainen on yhteydenottaja, silloin ei ainakaan pääse kuin varalle korkeintaan.

Sen saman korkeintaan varasijalle joutumisen riskin se mieskin ottaa. Toki ymmärrän että pakkien saaminen ei ole kivaa ja että on kätevää ulkoistaa vastuu suhteen syntymisestä miehelle, mutta aika vanhanaikaistahan tuo on ja pienentää omia mahdollisuuksia.