Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisiä vaivaa että jakavat kaikkein intiimeimmätkin asiansa kaikelle kansalle?

Vierailija
01.04.2017 |

Luin FB:n julkisesta Ei mennyt niin kuin Strömsössä -ryhmästä kuinka joku ylpeästi kirjoitti ripuloineensa housuun. Mitä helvettiä? Mikä tuollaisen asian informaatioarvo on? Miksi kukaan kirjoittaa tällaista minnekään edes yksityisesti saati julkisesti? Mikä ihmisiä vaivaa?!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep! Samalla itketään, kun lähikauppa tietää etukorttia vilauttaneen ostaneen eilen klo 19.08 kolme litran maitoa ja raejuustopakkauksen.

Vierailija
2/13 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ainakin kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän itseäni ihmetyttää ne, joilla on kaikki puhelinnumerosta ja osoitteesta lähtien huippusalaista.

Vierailija
4/13 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän itseäni ihmetyttää ne, joilla on kaikki puhelinnumerosta ja osoitteesta lähtien huippusalaista.

No tämä.

Vierailija
5/13 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin FB:n julkisesta Ei mennyt niin kuin Strömsössä -ryhmästä kuinka joku ylpeästi kirjoitti ripuloineensa housuun. Mitä helvettiä? Mikä tuollaisen asian informaatioarvo on? Miksi kukaan kirjoittaa tällaista minnekään edes yksityisesti saati julkisesti? Mikä ihmisiä vaivaa?!

Aprillipäivä...

Vierailija
6/13 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Kummatkin ääripäät ovat toki vähän tylsiä ja herättävät kysymyksiä. - Jos jollain on kaikki yhteystiedot ovat salaisia, niin se saattaa kertoa esimerkiksi siitä, että henkilöä on uhkailtu; esimerkiksi ex-puolison toimesta. 

Vierailija
7/13 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samat sairaat pervot pask*t yrittävät myös udella muiden intiimit tiedot. 

Vierailija
8/13 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä ja yksinkertaisia reppanoita.

Vierailija
9/13 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä ihmiset haluavat itselleen vähän turvaa ja yksityisyyttä, jos työssä (esim. sosiaalityöntekijä, syyttäjä, eläinsuojeluviranomainen jne) törmää hulluihin, jotka ovat valmiita kaivamaan kotiosoitteet esiin ja tulemaan paikan päälle häiriköimään.

Vierailija
10/13 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Kummatkin ääripäät ovat toki vähän tylsiä ja herättävät kysymyksiä. - Jos jollain on kaikki yhteystiedot ovat salaisia, niin se saattaa kertoa esimerkiksi siitä, että henkilöä on uhkailtu; esimerkiksi ex-puolison toimesta. 

Ja eihän kukaan halua olla tylsä???

Vierailija
11/13 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tuntuu olevan tämän päivän tyyli, että avaudutaan kaikista asioistaan. Nolottaa kun törmää näihin avautumisiin milloin milläkin sivustolla. Minut kasvatettiin jo pienestä siihen, että perheen ja omia asioita ei levitellä pitkin kyliä. Ja sillä tiellä olen jatkanut vanhaksi asti. Välillä kuulen, että olen omituinen, kun en kerro asioitani. En halua kertoa, koska en halua kuulla niitä höystettyinä kyliltä.

Vierailija
12/13 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän tuntuu olevan tämän päivän tyyli, että avaudutaan kaikista asioistaan. Nolottaa kun törmää näihin avautumisiin milloin milläkin sivustolla. Minut kasvatettiin jo pienestä siihen, että perheen ja omia asioita ei levitellä pitkin kyliä. Ja sillä tiellä olen jatkanut vanhaksi asti. Välillä kuulen, että olen omituinen, kun en kerro asioitani. En halua kertoa, koska en halua kuulla niitä höystettyinä kyliltä.

Niin mutkin kasvatettiin. Vaimon ja lasten pahoinpitelyistä ei saa puhua, se on kotiasia. Justjust. Onneksi en noudata sääntöjä ja kusipääkin sai turpaansa oikein kunnolla oikeuskäsittelyn lisäksi.

Vierailija
13/13 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuule mulla on eräs mielisairas entinen kaveri, joka on uhannut tehdä elämästäni helvettiä. Mietippä miksi olen päätynyt salaamaan osoite ja muut yhteystietoni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme