Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka nopeasti kiinnostuneet miehet ottaa treffien jälkeen yhteyttä?

Vierailija
01.04.2017 |

Nyt mennyt jo kolme päivää, eikä mitään. Ei varmaan kannata edes odotella enää? Ja ei, en laita itse viestiä. Oman kokemukseni mukaan jos itse olen se yhteydenottaja, mies ei ole kiinnostunut.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/25 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan samana päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä viikon kuluttua yrittää lämmitellä niin in vaan pillun perässä. Normaalia on laittaa viestiä samana tau seuraavana päivänä.

Vierailija
4/25 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessa on hyvä ja jatkaa sitä prinsessaharhailuaan jatkossakin.

Vierailija
5/25 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kannattaa laittaa viesti koska te päätätte jatkosta muutenkin ja olette se nirsompi osapuoli.

Mies varmaan miettii että naista ei varmaan kiinnostanut.

Vierailija
6/25 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset treffit teillä oli? Miten ne sun mielestä meni?

Vierailija
7/25 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana päivänä on oikea hetki viestitellä. Jos tulee tästä ohari, niin mies on vain huvitellut.

Vierailija
8/25 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana tai viimeistään sitä seuraavana päivänä, sen pitempään ei kannata odottaa (paitsi jos tyytyy siihen, että on vain varalla). Ja aivan sama kokemus tuosta, jos nainen on yhteydenottaja, silloin ei ainakaan pääse kuin varalle korkeintaan.

Vierailija
9/25 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minulle syntyi mielikuva, että Ap olisi oikeastaan kiinnostunut miehestä, mutta ei itse uskalla ottaa mieheen yhteyttä. Entä jos mies miettii samaa Ap.ta kohtaan?  oikeasti, jos on oikeati kiinnostunut, niin miksi oodottaa toisen toimivam kun voisi toimia itse. Ei ne pakit meistä miehistäkään aina mukavia ole. Ja ainakin itseeni tekee vaikutuksen aktiivisuus ja reippaus. - Kunhan ei ole "liian hätäinen"   - Jos "heti" laittaa viestiä saattaa helposti vvaikuttaa hieman epätoivoiselta. Hvvä pääsääntö on minusta se, että kannattaa nukkua ensin yön yli. Mutta jos treffit ovat olleet vaikka aamupäiivällä, niin kyllä silloin voi(nee) lähettää hyvän yön toivotuksen (tms).   

Vierailija
10/25 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minulle syntyi mielikuva, että Ap olisi oikeastaan kiinnostunut miehestä, mutta ei itse uskalla ottaa mieheen yhteyttä. Entä jos mies miettii samaa Ap.ta kohtaan?

Sama mielikuva syntyi täällä. Ei muuten ap olisi tehnyt tätä ketjua..

Vierailija
11/25 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osoittaa innostuksensa hyvin nopeasti, sitten kun hän on kiinnostunut. Se miksi hän ei ollut ottanut sinuun yhteyttä, valottuu hyvin yhdessä toisessa av-ketjussa. Otsikossa kysyttiin jotain tyyliin onko tullut vain ajautuneeksi suhteeseen ilman suurta rakkautta. Siellä moni mies joutui snaomaan, ettei ollut koskaan edes päässyt treffeille sellaisen naisen kanssa, joka olisi sytyttänyt.

Niin se vaan menee. Toinen on aina se kiinnostuneempi osapuoli. Ja silloin harvoin, kun mies saa tsäännssin päästä oikeasti itseään sykähdyttäneen naisen kanssa treffeille, se ei todellakaan pidättele vaan on heti muuttamassa yhteen. Tällä tavalla mies tietysti pelästyttää hengiltä sen toisen osapuolen mutta se on jo toinen juttu.

Vierailija
12/25 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ap mieheen itse yhteyttä, koska olet itse myös kiinnostunut hänestä. 99 % olettamuksista kaikkoaisi jos ihmiset vain puhuisivat keskenään asioista reilusti.

Vierailija
13/25 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ap mieheen itse yhteyttä, koska olet itse myös kiinnostunut hänestä. 99 % olettamuksista kaikkoaisi jos ihmiset vain puhuisivat keskenään asioista reilusti.

terveisin: Polly Anna!

Vierailija
14/25 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies osoittaa innostuksensa hyvin nopeasti, sitten kun hän on kiinnostunut. Se miksi hän ei ollut ottanut sinuun yhteyttä, valottuu hyvin yhdessä toisessa av-ketjussa. Otsikossa kysyttiin jotain tyyliin onko tullut vain ajautuneeksi suhteeseen ilman suurta rakkautta. Siellä moni mies joutui snaomaan, ettei ollut koskaan edes päässyt treffeille sellaisen naisen kanssa, joka olisi sytyttänyt.

Niin se vaan menee. Toinen on aina se kiinnostuneempi osapuoli. Ja silloin harvoin, kun mies saa tsäännssin päästä oikeasti itseään sykähdyttäneen naisen kanssa treffeille, se ei todellakaan pidättele vaan on heti muuttamassa yhteen. Tällä tavalla mies tietysti pelästyttää hengiltä sen toisen osapuolen mutta se on jo toinen juttu.

Tämän voi kyllä allekirjoittaa miehenä. Kiinnostavien naisten kanssa pääsee niiin harvoin treffeille että kyllä yli-innokkuus on aina vaarana..

Vierailija
15/25 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun eivät saa muualta tai haluavat vaihtelua. Olet varalla.

Vierailija
16/25 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö treffeillä sovita jatkosta?minuun ovat miehet ainakin ottaneet yhteyttä,sovitusti.

Vierailija
17/25 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavana päivänä on oikea hetki viestitellä. Jos tulee tästä ohari, niin mies on vain huvitellut.

Mitäs huvittelua se on ellei edes seksiä saanut eka treffeillä?  Sitten ymmärtäisin huvitteluksi jos oltaisiin pantu, eikä miehestä sen koommin kuuluisi (kuin korkeintaan viikon päästä kun alkaisi uudestaan tekeen mieli)

Vierailija
18/25 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa katkeraa ja kyynistä kansaa liikkeellä. :D Sanoisin että jos ei miehestä kuulu mitään viikkoon, niin ei tarvitse odotella. Syy on yhdentekevä, ehkä ei vain lämmennyt tai sitten jotain muuta, mutta mitään merkitystä sillä ei ole lopputuloksen kannalta.

Vierailija
19/25 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö treffeillä sovita jatkosta?minuun ovat miehet ainakin ottaneet yhteyttä,sovitusti.

Välillä sovitaan välillä ei. Ihan mun treffailu-urani alkupäässä yritin sopia jatkosta heti treffien jälkeen ja kerran yksi nainen sanoi vaivautuneena että "voinko miettiä asiaa" eli suomennettuna ei halunnut jatkoa mutta ei kehdannut sanoa rehellisesti. Olen tuon jälkeen sopinut jälkikäteen enemmän :D

Viimeksi kun pääsin tapailuun asti naisen kanssa niin nainen jo heti ekojen treffien lopussa sanoi että "ehkä tavataan toistekin" ja se oli mun mielestä kiva juttu että nainen ilmaisi kiinnostuksensa jatkon suhteen.

Monesti kun ei sitten ole varma fiiliksistään niin sanoo jotain ympäripyöreää kuin että "katellaan" "palataan"

Vierailija
20/25 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne ovat yleensä heti seuraavana aamuna jotain koittaneet vähintään sopertaa.