Onko lihavuus oma syy?
Mieheni väitti, että on..
Kuitenkin on löydetty esimerkiksi naisten lehtien toimituksessa geeni, mikä tekee läskiä.
No?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
ei aina. sairaudet ja lääkkeet voivat aiheuttaa ylipainoisuutta. toki myös tunnesyömiseen liittyy useilla ihmisillä vahvasti psyykkisiä ongelmia.
Se liika syöminen sitä lihavuutta aiheuttaa, ei lääkkeet.
Aika pelottava ketju. Mikä mahtaa tunnetasolla vaivata tuollaisia ihmisiä, joiden on pakko sairaalloisella vimmalla yksinkertaistaa monimutkainen asia ja jyrätä toiset ihmiset maan rakoon?
Jotenkin säälittävää, että ihmiset ovat tuollaisessa pelon ja vihan sokaisemassa hysteriassa.
Mikään muu ei heille riitä kuin YK:n ja kaikkien maailman valtioiden yhtenäinen julistus: Läskit ovat tyhmiä, heikkoja ja pahoja. Mikään ei oikeuta heidän olemassa oloaan. Piste.
Ihan turha näihin vihaketjuihin on mitään asiallista kirjoittaa, pahassa olossaan kärvistelevät oksentelijat vain skitsoavat turpa vaahdossa samaa jankkaustaan, jota palstalla nähty jo useita vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Aika pelottava ketju. Mikä mahtaa tunnetasolla vaivata tuollaisia ihmisiä, joiden on pakko sairaalloisella vimmalla yksinkertaistaa monimutkainen asia ja jyrätä toiset ihmiset maan rakoon?
Jotenkin säälittävää, että ihmiset ovat tuollaisessa pelon ja vihan sokaisemassa hysteriassa.
Mikään muu ei heille riitä kuin YK:n ja kaikkien maailman valtioiden yhtenäinen julistus: Läskit ovat tyhmiä, heikkoja ja pahoja. Mikään ei oikeuta heidän olemassa oloaan. Piste.
Ihan turha näihin vihaketjuihin on mitään asiallista kirjoittaa, pahassa olossaan kärvistelevät oksentelijat vain skitsoavat turpa vaahdossa samaa jankkaustaan, jota palstalla nähty jo useita vuosia.
Voi luoja :D onko sinusta ihmisen oma päätös ostaako hän suklaata ja syö sen? Entäs se lähteekö lenkille vai jää kotiin? Niin jos nämä eivät ole ihmisen omia päätöksiä niin kenen sitten? Kuka sen päätöksen tekee ihmisen puolesta?
Mä olen saanut aineenvaihduntani täysin jumiin. Olen onnistunut lihomaan vielä 6 kiloa kun olen syönyt 3 kk 800-1100 kcal dietillä. Pitäisi syödä enemmän mutta lihon sitten nopeammin. Olen 2 vuotta ammattilaisten kanssa kokeillut vaikka mitä mutta paino vain nousee. Välillä tuntuu kyllä ettei tämä ole oma vika mutta toisaalta, kenenkä muunkaan?
Voin sanoa että melkein lannistaa. Tällä viikolla olen urheillut 10,5 tuntia... hemmetin kova kunto mulla on nykyään mutta fyysisesti muistutan eniten niisku-neitiä.
ei aina. sairaudet ja lääkkeet voivat aiheuttaa ylipainoisuutta. toki myös tunnesyömiseen liittyy useilla ihmisillä vahvasti psyykkisiä ongelmia.