Mies, vähentääkö vai kasvattaako kiinnostustasi jos tapailemasi nainen kertoo asuvansa yksin kolmen kissansa kanssa?
Kommentit (60)
Ei välttämättä vaikuta, jos suhtautuu kissoihinsa terveesti.
Tarkoitan, ettei inhimillistä niitä ja kaikki pyöri kissojen ympärillä.
Entäs kolme koiraa (kysyn kaverin puolesta :D) ?
Joku sulla p**** on 3 kissaa?
Hiekkaa lattialla ja kuset ja paskat siivoamatta...
Vierailija kirjoitti:
Tuo olisi turnoff ainakin mulle, olen mies.
Suurinosa näistä kissanaisista on ottanut kissansa ihan siksi etteivät joudu miesten kanssa tekemisiin. Valitsisivat eläimensä ennen miestä.
Siksi nämä kyselyt kissanaisista ovat hieman hauskoja....:D
Itse asiassa koirat ovat näin miehenä se karkoite, kissoilla ei väliä.
Miinusta M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, mulle toisaalta on (luonnollisesti) turn-off jos joku ei tykkää mun koirista, joten siinä mielessä tuo oli aika tyhmä kysymys tarkemmin ajatellen. :D
Vierailija kirjoitti:
Suurinosa näistä kissanaisista on ottanut kissansa ihan siksi etteivät joudu miesten kanssa tekemisiin. Valitsisivat eläimensä ennen miestä.
Siksi nämä kyselyt kissanaisista ovat hieman hauskoja....:D
Minusta siinä ei ollut mitään hauskaa, kun eksäni ei viitsinyt siivota kissanhiekkoja lattialta, eikä viitsinyt puhdistaa sitä kissan wc:tä, vitutti se laiminlyöminen ja vitutti muutenkin.
Kerran oli tinderissä mätsinä yksi nainen joka näytti ihan kivalta mutta yhdessä kuvassa oli kaksi koiraa, en tiedä tarkalleen ottaen miksi mutta sen takia en laittanut viestiä hänelle.
Parempi kuin että siellä olisi lapsia, huonompi kuin tyhjä koti, ja huonompi kuin lemmikki josta ei lähde karvaa. Ei naisen lemmikillä nyt paljon painoarvoa ole, suuntaan tai toiseen.
Riippuu siitä ovatko kissat kuumia.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti turn off. Yksikin koira on nykyään turn off, kun naiset eivät tunnu koskaan laittavan koiriaan eri huoneeseen, kun tulen käymään heidän luonaan. Siten koira koittaa tunkea jatkuvasti seuraan, eikä se ole miellyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Miinusta M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, mulle toisaalta on (luonnollisesti) turn-off jos joku ei tykkää mun koirista, joten siinä mielessä tuo oli aika tyhmä kysymys tarkemmin ajatellen. :D
Naisella jolla on koiria, on miehelle sellainen paikka tarjolla, jossa koirat ovat paljon tärkeämpiä kuin mies. Naiset jolla on koira, kannattaa terveen ja itseään arvostavan miehen kiertää niin kaukaa kuin ikinä pystyy! Se on täysin sietämätön tilanne miehelle, kun oma puoliso viettää huomattavasti enemmän aikaa sen koiransa kanssa kuin oman puolisonsa kanssa. Olen tämän nähnyt niin monta kertaa, eikä yhtään poikkeusta ole tullut koiranomistaja naisissa vastaan. Varokaa näitä miehet ihan oikeasti!!
Vierailija kirjoitti:
Parempi kuin että siellä olisi lapsia, huonompi kuin tyhjä koti, ja huonompi kuin lemmikki josta ei lähde karvaa. Ei naisen lemmikillä nyt paljon painoarvoa ole, suuntaan tai toiseen.
Entä jos lemmikit nukkuu samassa sängyssä, hyi satana.
Seurustelumielessä kaikki lemmikit ovat turn off, mutta tapailumielessä kissasta ei ole välttämättä haittaa. Mieluummin kuitenkin otan lemmikittömän naisen.
Näkymätön mies pani Kissanaista pilvenpiirtäjän katolla. Teräsmies lensi yli ja päätti pikaisesti panna viekoittelevassa asennossa olevaa Kissanaista. Näkymätön mies sitten älähti ja Kissanainen kysyi mikä tuli, eikä tunnu hyvältä? No tuntui, mutta perseeseen alkoi äkkiä sattua hirveästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos lemmikit nukkuu samassa sängyssä, hyi satana.
Minulla, kuten ap:llakin, on kolme kissaa. Nukkuvat kyllä yöt samassa sängyssä. Ja tulevat aina nukkumaankin. Jos on jollekin miehelle ongelma, niin voi voi ja lämmin leipä.
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miinusta M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella jolla on koiria, on miehelle sellainen paikka tarjolla, jossa koirat ovat paljon tärkeämpiä kuin mies. Naiset jolla on koira, kannattaa terveen ja itseään arvostavan miehen kiertää niin kaukaa kuin ikinä pystyy! Se on täysin sietämätön tilanne miehelle, kun oma puoliso viettää huomattavasti enemmän aikaa sen koiransa kanssa kuin oman puolisonsa kanssa. Olen tämän nähnyt niin monta kertaa, eikä yhtään poikkeusta ole tullut koiranomistaja naisissa vastaan. Varokaa näitä miehet ihan oikeasti!!
Heh, mitenköhän kestäisit jos saisit lapsia, nekin kun saattaa viedä huomiota siltä puolisolta. Kuulostaa siltä, että haluat olla kaiken keskipiste.
Tosimies hyväksyy naisen sellaisenaan.
Itselläni kasvattaa kiinnostusta koska tykkään paljon kissoista ja ehkä haluaisin sellaisen myös itselleni.
Olen melkein päivittäin seurannut tätä kissanpentulivestriimiä:
http://nutiminn.is/kattarshians/