Baari-illan jälkeen tuntematon nainen jäi luokseni yöksi eikä vieläkään ole lähtenyt
Ollaan siis naisia molemmat ja otin tän henkilön luokseni säälistä koska hän ei halunnutkaan lähteä pokaamiensa miesten matkaan ja asuu suht kaukana. Mutta miten toi kehtaa vieläkin röhnöttää sohvalla kun ollaan ihan vieraitakin toisillemme. Itse lähtisin ajoissa kotiin pois häiritsemästä toisia. En kehtaa sanoakaan vielä mitään vaan odottelen muutaman tunnin ja keksin sitten jotain "menoa". Haluaisin jo käydä suihkussa mutten kuitenkaan uskalla jättää valvomatta tätä tyyppiä.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Sillä on krapula, kestää hetken kunnes elämä voittaa.
Aivan. Itse en tuon ikäisenä todellakaan lasiin sylkenyt, vaikka krapulat oli kauheita. Pienikin liikahdus ja oksentamaan. Siinä ei myöskään pää toimi niin normaalisti että pystyisi juttelemaan vieraan kanssa niitänäitä. Olit ystävällinen kun tarjosit yösijan, eikä mitään pahaa tapahtunut kenellekään. Ja elämät jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla toimii aina kun käyn äänekkäästi yrjöämässä ja tuun sanoen et hitto nyt se noro on mullakin! Porukka häipyy äkkiä :D!
vaikka aloitus oli provo...
Joo mutta aika hyvä sellainen. Kävin vain tsekkaamassa onko AP:n mielikuvitusystävä lähtenyt. 5/5
Olin kerran tälläisen naisen luona yötä, mikä käveli alasti asunnossaan ja näytti minulle mitä temppuja hänen koiransa osaa. Sinäänsä estoton nainen oli, ymmärsin vähän että tällä naisella oli jotain ongelmiakin. Olin itse kännissä ja ajauduin tänne asunnolle. Tämän tapauksen jälkeen olen alkoholin käyttöä tarkistanut aika paljon. Juon nykyään vähemmän. Muuten ihan harmiton tapahtuma. En halua enää tuntemattomien asunnolle kännissä.
Voi ei :D Täysjärkinen ei jäisi makoilemaan toisen kotiin.. Jäisitkö itse?
No perkule, mullekkin käynyt niin, no se akka röhnötti sohvalla puoltoista vuotta, mikäs siinä, hyvää aikaa kun seksiä sai siltä niin paljon kun jaksoi vaan panna. Ihan seurusteltiinkin ja avoliitossakin asusteltiin. Sellanen baarivosu joka paljastui sitten mielenvikaiseksi ja mielenterveystoimistot ja hoitopaikat tuli sille tutuksi. Varokaa baareja tai hulluja naisia. Ja mulle kävi myös toisen kerran kun olin jo hullusta eronnu niin baarista lähti joku oliko se Kambodzasta kotoisin, vähän oli kielimuuria kun se ei englantia puhunu kun muutamia sanoja, no seksiä harrasteltiin aika monesti kunnes eukko google kääntäjällä kirjotti jokseenkin näin "mina tykaan sinusta mutta mina naimisissa ja mies hukassa" Ei ehkä täysin noin menny mutta tuo asia mitä se kirjotti piti paikkansa. Sellanen baarireissu. Muija tais olla joku bisnesnainen kun rahaa sillä oli mitä se esitteli muistaakseen 8000€-8500€, ja ei tullut mieleen putsata sitä, pesköön pillunsa kotona tai järvessä.
Sillä on krapula, kestää hetken kunnes elämä voittaa.