Baari-illan jälkeen tuntematon nainen jäi luokseni yöksi eikä vieläkään ole lähtenyt
Ollaan siis naisia molemmat ja otin tän henkilön luokseni säälistä koska hän ei halunnutkaan lähteä pokaamiensa miesten matkaan ja asuu suht kaukana. Mutta miten toi kehtaa vieläkin röhnöttää sohvalla kun ollaan ihan vieraitakin toisillemme. Itse lähtisin ajoissa kotiin pois häiritsemästä toisia. En kehtaa sanoakaan vielä mitään vaan odottelen muutaman tunnin ja keksin sitten jotain "menoa". Haluaisin jo käydä suihkussa mutten kuitenkaan uskalla jättää valvomatta tätä tyyppiä.
Kommentit (106)
No nuole nyt sille se orkku, jonka jälkeen tyrkkäät taksirahan kouraan ja toivotat hyvää loppuelämää.
Yök jonkun baariämmän kusinen yön muhinut pillu pitäis nuolla...
Sano röhnöttäjälle että menee muualle röhnöttämään
Vierailija kirjoitti:
Ja mites kertomus päättyi?
Muikkeli on täällä vieläkin. Istuu nyt sohvalla ja näpyttää taas puhelintaan.. puhui kuitenkin jo pikkuhiljaa kotiinpäin lähdöstä. Toivotaan, että lähtis oikeasti pian menemään!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko ylipainoinen?
Ei. Nätti ja hoikka 19v nainen vaikka eihän sillä ole merkitystä.
Jäbällä on muikkeli himassa ja toivoo että se lähtisi pois. Ihme jäbä. Laita se mun luokse tulemaan.
Ap. vaikutat säälittävältä lampaalta, tuskin uskaltaisit sanoa mitään, jos se ottaisi tavaraa mukaan lähtiessään.
Vierailija kirjoitti:
Jäbällä on muikkeli himassa ja toivoo että se lähtisi pois. Ihme jäbä. Laita se mun luokse tulemaan.
Ap on nainen ei "jäbä"
Miksi täällä ihmiset vastaa mun puolesta, ärsyttävää!
Nainen lähti äsken vihdoin. Sanoin, että voi käydä suihkussa, mutta päätti käydä kotona. Oli hieman kiusallinen tilanne. Hän olis halunnu vielä tilata yhdessä ruokaa mutten suostunut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Nainen lähti äsken vihdoin. Sanoin, että voi käydä suihkussa, mutta päätti käydä kotona. Oli hieman kiusallinen tilanne. Hän olis halunnu vielä tilata yhdessä ruokaa mutten suostunut.ap
Olisi tietenkin maksattanut sulla. Jos annoit sille yht.tietosi niin kuulet siitä vielä. Ehkä tulee oven taakse taas ensi vkl. Jos jotain opit niin anna jännämiehien poimia rauhassa lutkat nussittavaksi baarista, älä sekaannu asioihin jotka ei sulle kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mites kertomus päättyi?
Muikkeli on täällä vieläkin. Istuu nyt sohvalla ja näpyttää taas puhelintaan.. puhui kuitenkin jo pikkuhiljaa kotiinpäin lähdöstä. Toivotaan, että lähtis oikeasti pian menemään!
Ap
Muikkeli viestittelee miehille, että täällä on kämppä vapaana ja pyytää kohta sua lähtemään kodistasi, että saa viettää iltaa rauhassa, kun joku miesystävistään ilmestyy paikalle kaljakassin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen lähti äsken vihdoin. Sanoin, että voi käydä suihkussa, mutta päätti käydä kotona. Oli hieman kiusallinen tilanne. Hän olis halunnu vielä tilata yhdessä ruokaa mutten suostunut.ap
Kasvata itsellesi sen verran luonnetta, että lopetat tuollaisten pummien hyysäämisen.
Toivottavasti et antanut vieraallesi yhteystietojasi, sillä silloin varmasti on tulossa luoksesi taas kun baarista ei löydy sopivampaa seuraa. Hellämielisenä kuitenkaan et uskalla kieltäytyäkään.
Mun mielestäni tuo oli kyllä vain ystävällistä ottaa joku yöksi asuntoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvata itsellesi sen verran luonnetta, että lopetat tuollaisten pummien hyysäämisen.
Toivottavasti et antanut vieraallesi yhteystietojasi, sillä silloin varmasti on tulossa luoksesi taas kun baarista ei löydy sopivampaa seuraa. Hellämielisenä kuitenkaan et uskalla kieltäytyäkään.
Halusin vain olla myötätuntoinen ja mua huolestutti ne kaksi miestä joiden kanssa tää nainen oli lähtenyt matkaan mutta muutti sitten mieltään. Miehet odotti mun ikkunan alla varmaan 20 minuuttia ennen kuin antoivat periksi ja lähtivät pois.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki suomalaiset ole välinpitämättömiä omaan napaan katsojia. Hyväntahtoista auttaa toisia.
Miksei minulle koskaan käy noin.
Kilttimies
Vierailija kirjoitti:
Miksei minulle koskaan käy noin.
Kilttimies
Koska et ole jännämies
Vie se kellariin, äläkä päästä ikinä pois. T:Kellarifaija itävallasta.