Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baari-illan jälkeen tuntematon nainen jäi luokseni yöksi eikä vieläkään ole lähtenyt

Vierailija
01.04.2017 |

Ollaan siis naisia molemmat ja otin tän henkilön luokseni säälistä koska hän ei halunnutkaan lähteä pokaamiensa miesten matkaan ja asuu suht kaukana. Mutta miten toi kehtaa vieläkin röhnöttää sohvalla kun ollaan ihan vieraitakin toisillemme. Itse lähtisin ajoissa kotiin pois häiritsemästä toisia. En kehtaa sanoakaan vielä mitään vaan odottelen muutaman tunnin ja keksin sitten jotain "menoa". Haluaisin jo käydä suihkussa mutten kuitenkaan uskalla jättää valvomatta tätä tyyppiä.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä ihmiset vastaa mun puolesta, ärsyttävää!

Nainen lähti äsken vihdoin. Sanoin, että voi käydä suihkussa, mutta päätti käydä kotona. Oli hieman kiusallinen tilanne. Hän olis halunnu vielä tilata yhdessä ruokaa mutten suostunut.

ap

Kasvata itsellesi sen verran luonnetta, että lopetat tuollaisten pummien hyysäämisen.

Toivottavasti et antanut vieraallesi yhteystietojasi, sillä silloin varmasti on tulossa luoksesi taas kun baarista ei löydy sopivampaa seuraa. Hellämielisenä kuitenkaan et uskalla kieltäytyäkään.

Halusin vain olla myötätuntoinen ja mua huolestutti ne kaksi miestä joiden kanssa tää nainen oli lähtenyt matkaan mutta muutti sitten mieltään. Miehet odotti mun ikkunan alla varmaan 20 minuuttia ennen kuin antoivat periksi ja lähtivät pois. 

ap

Totta, olit myötätuntoinen ja sitten ilmeisesti kärsitkin siitä itse. Ainakin päivän hyvä työ tehty.

Hyvin oudolta tuo vieraasi ja hänen "miesystävänsä" kyllä vaikuttavat jos yöllä roikkuvat pitkään jonkun ikkunan alla. Tai kai se nainenkin jossain asui, joten olisihan voinut mennä kotiinsakin.

Vierailija
62/106 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen lähti äsken vihdoin. Sanoin, että voi käydä suihkussa, mutta päätti käydä kotona. Oli hieman kiusallinen tilanne. Hän olis halunnu vielä tilata yhdessä ruokaa mutten suostunut.

ap

Kasvata itsellesi sen verran luonnetta, että lopetat tuollaisten pummien hyysäämisen.

Toivottavasti et antanut vieraallesi yhteystietojasi, sillä silloin varmasti on tulossa luoksesi taas kun baarista ei löydy sopivampaa seuraa. Hellämielisenä kuitenkaan et uskalla kieltäytyäkään.

Ei kaikki suomalaiset ole välinpitämättömiä omaan napaan katsojia. Hyväntahtoista auttaa toisia.

Toki kukin voi hyvää hyvyyttään majoittaa ihmisiä kotonaan. Ketjun aiheena taisi kuitenkin olla harmi siitä, kun vieras ei ymmärtänyt lähteä eikä alottajakaan uskaltanut pyytää toista lähtemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Halusin vain olla myötätuntoinen ja mua huolestutti ne kaksi miestä joiden kanssa tää nainen oli lähtenyt matkaan mutta muutti sitten mieltään. Miehet odotti mun ikkunan alla varmaan 20 minuuttia ennen kuin antoivat periksi ja lähtivät pois. 

ap

Vai oli ne oikein odottaneet sun ikkunan alla. Mitähän kaikkea vielä keksitkään aikasi kuluksi.

Vierailija
64/106 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei teillä ollut kuumaa lesboseksiä. 

Vierailija
65/106 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miss troll kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Vai oli ne oikein odottaneet sun ikkunan alla. Mitähän kaikkea vielä keksitkään aikasi kuluksi.

Oletko mies? Tai nainen etkä koskaan ole kokenut mitä miehet baareissa kiimoissaan tekevät pillun eteen?

Vierailija
66/106 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt sama yhden yhdenillanjutun kanssa, nainen jäi hengailemaan koko päiväksi. Ei se mua haitannut ja ajattelin, että ehkä nainen oli vain yksinäinen ja halusi sentakia olla mun kanssa. Toki se voi olla siinä mielessä vaivaannuttavaa kun ei halua mitään vakavampaa. 

Vierailija
67/106 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miss troll kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Oletko mies? Tai nainen etkä koskaan ole kokenut mitä miehet baareissa kiimoissaan tekevät pillun eteen?

Soittaisin poliisin, mikäli yöllä kotini ikkunani alla norkoilisi miehiä, joille olisin selvästi todennut, ettei seuransa kiinnosta.

Vierailija
68/106 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko se lähti?

Vierailija
69/106 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se odottaa seksiä.

No eihän siellä Aloittajan luona ole käsittääkseni yhtään miestäkään, niin mistä se sitä seksiä sitten muka voi odottaa?

Sehän alunperin tulikin sinne sohvalle röhnöttämään juuri siksi, että oli kaiketi tullut katumapäälle "pokaamiensa" (jos nyt tässä tapauksessa niin voi sanoa kun homma peruuntui) miesten suhteen, ja sai "turvapaikan" tuon hyväntahtoisen Aloittajan luota, niin ettei sen tarvinnut(kaan) harrastaa sitä seksiä.

Tai näin minä ainakin avauspuheenvuoron luin. Jäikö minulta siis jotain ymmärtämättä?

Vierailija
70/106 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nainen vielä siellä? Minä voin tulla kysymään häntä treffeille kanssani, koska kaikki naiset tuntuvat juoksevan karkuun kun sen teen. 

Vierailija
71/106 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä arvon naiset näette sen, mitä naisten kommunikointi on parisuhteessakin. Kovasti toivotaan ja halutaan, mutta suuta ei saada auki, vaikka kovasti sitten kuulutetaan keskustelun perään. Ja sitten kun halutaan keskustella ja tulee jotain kritiikkiä omasta käytöksestä, niin keskustelu loppuun kuin seinään ja alkaa mökötys ja ehkä toiseen huoneeseen linnoittautuminen.

Vierailija
72/106 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikolliset/nisit tekevät paljon tuota, että käyvät vierailulla tsekkaamassa paikat jotta tiedetään miten on hyvä murtautua ja mahdolliset arvotavarat, jotka sitten myöhemmin tullaan varastamaan.

Vierailija
73/106 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen erakkoja te kaikki olette? Eikö teillä ole ikinä ollut tapana hengailla ja lojua kavereiden kanssa? Aika tyly meininki jos ilmoitetaan että yöksi saat tulla, mutta klo 10:00 viimeistään on oltava asunnosta ulkona.

Vierailija
74/106 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen erakkoja te kaikki olette? Eikö teillä ole ikinä ollut tapana hengailla ja lojua kavereiden kanssa? Aika tyly meininki jos ilmoitetaan että yöksi saat tulla, mutta klo 10:00 viimeistään on oltava asunnosta ulkona.

Joo on, kavereiden kanssa. Ollaan oltu tosin hereillä ja tehtykin jotain yhdessä päivällä.

Sen sijaan tuntemattomia en kaipaa kotiini nukkumaan iltapäivään asti.

Vierailija
75/106 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö muka edes vähän suudelleet?

Vierailija
76/106 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö muka edes vähän suudelleet?

Miksi ihmeessä olisivat?

Vierailija
77/106 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisia miehiä, tuntuu kuin nainen olisi paennut heitä luoksesi. Toivottavasti eivät palaa huudeille pyörimään.

Vierailija
78/106 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö se kakalla sun luona? Hyvä ettette tilanneet ruokaa. Sen jälkee ois tullu varmaa kunnon krapulalöröt pönttöön. Että semmonen jäähyväislahja sulle

Vierailija
79/106 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdottaisin seksiä naisvieraalleni vai onko se vain kaveri?

Vierailija
80/106 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan siis naisia molemmat ja otin tän henkilön luokseni säälistä koska hän ei halunnutkaan lähteä pokaamiensa miesten matkaan ja asuu suht kaukana. Mutta miten toi kehtaa vieläkin röhnöttää sohvalla kun ollaan ihan vieraitakin toisillemme. Itse lähtisin ajoissa kotiin pois häiritsemästä toisia. En kehtaa sanoakaan vielä mitään vaan odottelen muutaman tunnin ja keksin sitten jotain "menoa". Haluaisin jo käydä suihkussa mutten kuitenkaan uskalla jättää valvomatta tätä tyyppiä.

Oota vaan, kun kohta alkaa kutsumaan omia tuttujaan teille. Tuolla tavalla sisään päässyt on kuin eräänlainen troijan hevonen, eli pikkuhiljaa väki alkaa teillä lisääntymään, kun tulee tuon naisen tuttua ja tutuntuttua.  Yritä oikeesti saada se lähtemään ja mahdollisimman pian.  Toisaalta mikäli ystävää tarviit, niin ny sulla olis sellaiseen mahdollisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi