Baari-illan jälkeen tuntematon nainen jäi luokseni yöksi eikä vieläkään ole lähtenyt
Ollaan siis naisia molemmat ja otin tän henkilön luokseni säälistä koska hän ei halunnutkaan lähteä pokaamiensa miesten matkaan ja asuu suht kaukana. Mutta miten toi kehtaa vieläkin röhnöttää sohvalla kun ollaan ihan vieraitakin toisillemme. Itse lähtisin ajoissa kotiin pois häiritsemästä toisia. En kehtaa sanoakaan vielä mitään vaan odottelen muutaman tunnin ja keksin sitten jotain "menoa". Haluaisin jo käydä suihkussa mutten kuitenkaan uskalla jättää valvomatta tätä tyyppiä.
Kommentit (106)
Toivottavasti et antanut numeroasi. En usko että tulee häiritsemään jos ei ole sinun numeroa.
Olisit antanut mennä niiden kahden jänniksen nussittavaksi, luultavasti harrastanut sitä usein. Miehet kostavat tämän sinulle vielä ja tulevat vierailulle asunnollesi, tai sitten koko homma oli jo suunniteltu ja hyväuskoista idaria käytettiin hyväksi ja tsekattiin paikat etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et antanut numeroasi. En usko että tulee häiritsemään jos ei ole sinun numeroa.
Viesteihin/puheluihin ei ole pakko vastata.
Vierailija kirjoitti:
Miksei minulle koskaan käy noin.
Kilttimies
Minä voin tulla oleskelemaan sinun luokse. Otetaan kuppia ja tilataan ruokaa, Voin olla pari päivää siellä.
T:Keskiviivan Mies.
Vierailija kirjoitti:
Mä ehdottaisin seksiä naisvieraalleni vai onko se vain kaveri?
Saattaahan tuokin auttaa siihen, että nainen ymmärtää lähteä.
Sana kirjoitti:
Aikoinaan miespuolinen opiskelututtavani kertoi tuntemattomasta naisesta, joka jäi "jatkoille" pariksi päiväksi. Heidän välillään ei tapahtunut mitään, ja nainen nukkui sohvalla. Seuraavana päivänä nainen tarjoutui käymään kaupassa ja kokkasi miehelle ja itselleen, ja jäi toiseksi yöksi sohvalle. Vielä maanantainakin nainen ehdotti, että voisi jäädä miehen kämpälle ja tiskata, laittaa ruokaa yms. sillä aikaa, kun mies käy luennoilla. Tähän hienotunteinen mies ei kuitenkaan enää suostunut.
Mikähän tuollaista käytöstä aiheuttaa? :D
Masennus, läheisriippuvaisuus, yksinäisyys, vaikeat kotiolot lapsuudessa/aikuisena, mielenterveysongelmat....näitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miss troll kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä ihmiset vastaa mun puolesta, ärsyttävää!
Nainen lähti äsken vihdoin. Sanoin, että voi käydä suihkussa, mutta päätti käydä kotona. Oli hieman kiusallinen tilanne. Hän olis halunnu vielä tilata yhdessä ruokaa mutten suostunut.ap
Kasvata itsellesi sen verran luonnetta, että lopetat tuollaisten pummien hyysäämisen.
Toivottavasti et antanut vieraallesi yhteystietojasi, sillä silloin varmasti on tulossa luoksesi taas kun baarista ei löydy sopivampaa seuraa. Hellämielisenä kuitenkaan et uskalla kieltäytyäkään.
Halusin vain olla myötätuntoinen ja mua huolestutti ne kaksi miestä joiden kanssa tää nainen oli lähtenyt matkaan mutta muutti sitten mieltään. Miehet odotti mun ikkunan alla varmaan 20 minuuttia ennen kuin antoivat periksi ja lähtivät pois.
ap
Vai oli ne oikein odottaneet sun ikkunan alla. Mitähän kaikkea vielä keksitkään aikasi kuluksi.
Oletko mies? Tai nainen etkä koskaan ole kokenut mitä miehet baareissa kiimoissaan tekevät pillun eteen?
Onko jollain seudulla tavallistakin, että miehet jää yöllä odottelemaan pakit antaneen naisen ikkunan alle? Mua tuollainen lähinnä pelottaisi.
Koska tuo nainen halusi miehistä eroon ja keksi tekosyyksi, että käy nopeasti talossa ja tulee heti kohta takaisin. Sellainen on naisten tapa ja joskus miestenkin.
Vierailija kirjoitti:
miss troll kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen lähti äsken vihdoin. Sanoin, että voi käydä suihkussa, mutta päätti käydä kotona. Oli hieman kiusallinen tilanne. Hän olis halunnu vielä tilata yhdessä ruokaa mutten suostunut.ap
Kasvata itsellesi sen verran luonnetta, että lopetat tuollaisten pummien hyysäämisen.
Toivottavasti et antanut vieraallesi yhteystietojasi, sillä silloin varmasti on tulossa luoksesi taas kun baarista ei löydy sopivampaa seuraa. Hellämielisenä kuitenkaan et uskalla kieltäytyäkään.
Halusin vain olla myötätuntoinen ja mua huolestutti ne kaksi miestä joiden kanssa tää nainen oli lähtenyt matkaan mutta muutti sitten mieltään. Miehet odotti mun ikkunan alla varmaan 20 minuuttia ennen kuin antoivat periksi ja lähtivät pois.
ap
Vai oli ne oikein odottaneet sun ikkunan alla. Mitähän kaikkea vielä keksitkään aikasi kuluksi.
Oletko mies? Tai nainen etkä koskaan ole kokenut mitä miehet baareissa kiimoissaan tekevät pillun eteen?
Uskotko kaiken minkä luet? Tämä koko tarina taisi ollä näitä aprillipäivän juttuja.
Asutko baarissa? Kävitkö jossain vaiheessa baarissa ja pyysit naaran sinne?
Olet vaarassa,kutsu bestiksesi luoksesi,pari pizzaa mukana
Mullekkin osunut tälläinen sankari joka ei tajunnut poistua ennen iltaa ennen kuin sanoin että mun on lähdettävä. Ei mulla oikeasti mihinkään asiaan ollut mutta en keksinyt muuta niin kävin korttelin takana seisomassa että ehtii lähteä :D erehdyin ottamaan toisen kerran vielä yöksi mutta se jäi nukkumaan vaikka olin lähdössä ja sanoin että sunkin pitäis lähteä!!! Kun palasin niin oli se lähtenyt ja ei ollut ainakaan kämppää räjäyttänyt mutta löysin keittiön roskiksesta oksennetun juustopalasen. Oli käynyt tonkimassa ruokaa kaapeista eikä vissiin mun juusto kelvannut! Olisi edes peittänyt jälkensä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Hyvin toimittu, ap. Meille voi myös tulla yhdeksi yöksi, mutta kerron etukäteen sen olevan rajana (taloudessa on muitakin, aikataulut jne.) Autamme kyllä mahdollisuuksien mukaan, mikäli tuntemattomalla ongelmia asuntonsa tai asumisensa kanssa, sen vuorokauden puitteissa ja ohjaamme eteenpäin. Tämä siis silloin, kun kysymyksessä meille tuntematon ja avuntarpeessa oleva.
Mulle osui myös kerran kohdalle tällainen n. 20v neiti. Tultiin yöllä baarista mun luokse. Aamupäivällä herättyään jaksoi raahautua sängystä jääkaapin kautta (otti mehupurkin mukaan) sohvalle ja alkoi tuo tauoton kännykän näpyttely ja viestittely. Kommunikointi oli lähinnä parin sanan mittaista mutinaa. No mies kun olen, hyödynsin tilanteen ja tyhjensin kassit huolella pariin kertaan. Neiti kylläkään jaksanut siirtyä sohvalta sänkyyn pantavaksi, vaan hommat hoidettiin sohvalla. Ja heti sen jälkeen känny käteen :D. Koska kommunikointi oli täysin olematonta, ajattelin ettei tuolla varmaan ole nälkä tms. jääkaapille hän ei vauvautunut aamun jälkeen. Kun sitten illalla ilmoitin, että nyt pitää lähteä mulla on muuta menoa, sai manguttua (puhekyky palasi) lisäaikaa sen verran että sai ladattua kännykän täyteen :D.
Mulla toimii aina kun käyn äänekkäästi yrjöämässä ja tuun sanoen et hitto nyt se noro on mullakin! Porukka häipyy äkkiä :D!
vaikka aloitus oli provo...
Minkälainen paska ihminen ottaa tuntemattomia ihmisiä yökseen ja panoseurauksi? Hyi saatana teidän kanssa. Teidänlaisten paskojen takia sukupuolitauditkin jylläävät.
Nuoret miehet on tuollaisia takiaisia. Useamman kanssa on käynyt niin, että kun ne pyytää puolen päivän aikaan kahville, eivät tajuakaan lähteä järkevään aikaan pois. Vasta siinä puolenyön aikaan on sanottava, että menisin nyt nukkumaan ja sitten ne vasta ymmärtävät lähteä. Jos olisivat seksiä vailla, niin mikseivät sitten tee mitään aloitetta vaan pönöttävät vain sohvalla koko päivän?
En lähde täältä koskaan. t. sohvallasi nukkuva transseksuaali M I E S
*Paholaisen naurua*
Onko jollain seudulla tavallistakin, että miehet jää yöllä odottelemaan pakit antaneen naisen ikkunan alle? Mua tuollainen lähinnä pelottaisi.