Missä 30-v sinkkunainen voisi tavata miehiä?
Olen kohta 30-v kivannäköinen, aktiivinen ja mukava sinkkunainen. Olen ollut sinkkuna yli 5 v. Silloin tällöin on ollut jotain virityksiä, mutta jotenkin homma ei vain syvene edes fyysiseen kontaktiin, vaikka itse ihastun tosi helposti. Olen ruvennut miettimään tämän johtuvan siitä, että minulla on nousukiidossa oleva ura, paljon harrastuksia jne. Ehkä miehet eivät jotenkin koe mahtuvansa siihen? Etenkin kaverien järjestämillä sokkotreffeillä tuntuu että miehillä on joku ihme ennakko-oletus minusta. Haluaisinkin tavata ihan uusia tyyppejä, joilla ei olisi mitään oletuksia suhteeni!
Missä voisin tavata ikäisiäni sinkkumiehiä?
Kommentit (37)
Miksi tasoisesi mies olisi yhä sinkku?
Mummu hei
Sun pitää mennä joko bingoon tai seniorikotiin.
Asun keski-suomessa. Harrastuksena monenlaisia urheilulajeja, joissa kyllä myös miehiä pyörii, mutta usein tuntuu että moni jo varattu. Ja korostan etten edes etsi mitään "tasoistani" miestä eli vaadi todellakaan mieheltä liikoja! Aiemmin olen ollut suhteessa ihan kouluja käymättömien normimiesten kanssa ja edellinenkin seurustelukumppanini teki vartijan hommia (vaikka itselläni nyt sattuu olemaan korkeakoulutus).
Ulkomailta.
Sinkkuelämää kirjoitti:
Asun keski-suomessa. Harrastuksena monenlaisia urheilulajeja, joissa kyllä myös miehiä pyörii, mutta usein tuntuu että moni jo varattu. Ja korostan etten edes etsi mitään "tasoistani" miestä eli vaadi todellakaan mieheltä liikoja! Aiemmin olen ollut suhteessa ihan kouluja käymättömien normimiesten kanssa ja edellinenkin seurustelukumppanini teki vartijan hommia (vaikka itselläni nyt sattuu olemaan korkeakoulutus).
Kuulostaa hyvältä. Olisi voinut vaihtaa yhteystietoja jos olisit ollut pk-seudulla.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuelämää kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Olisi voinut vaihtaa yhteystietoja jos olisit ollut pk-seudulla.
Yksikään nainen ei ole vaihtanut yhteistietoja deittailumielessä, miehen kanssa av-palstalla.
Tää on aina tämmöistä jossittelua, haaveilua, ei sen enempää.
Se on helppoa kun ei vaadi liikoja,jos haluaa olla toisen kanssa ei kai siihen mitään tarvii kysellä.
Miksi et vakiintunut puoli vuosikymmentä sitten, kuten niin monet muut?
Kaikki deittisovellukset on naisten karkkikauppoja, joten mikset ole siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuelämää kirjoitti:
Yksikään nainen ei ole vaihtanut yhteistietoja deittailumielessä, miehen kanssa av-palstalla.
Tää on aina tämmöistä jossittelua, haaveilua, ei sen enempää.
Nojoo, täytyy kyllä myöntää että en ole koskaan nähnyt naisen sähköpostiosoitetta palstalla mutta kerran kävi niin että laitoin oman spostin ja nainen otti siihen yhteyttä. Ei uskaltanut kuitenkaan tavata vaikka kuvat vaihdettiin.
Minua ei ainakaan voi tavata missään muualla kuin netissä, koska en jaksa käydä missään.
Melkein missä vain kunhan teet aloitteet itse. Tuossa iässä parinvalinta ei pyöri enää vain naisen ympärillä naisen ehdoilla!
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ainakaan voi tavata missään muualla kuin netissä, koska en jaksa käydä missään.
Sama täällä ja oikeassa elämässä melkein kaikki naiset on varattuja tai sitten haluavat elää sinkkuina. Deittipalstalla kumminkin suurin osa naisista sinkkuja ja ainakin jossain määrin etsivät miestä elämäänsä. Sukupuolijakauma on kyllä miehen näkökulmasta aivan perseestä netissä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi varmaan ratkiriemukasta seurustella kanssasi...
(Juuri tämä selittää monien/useimpien palstamiesten yksinäisyyden. Kun ei vaan "jaksa" mitään milloinkaan. Paitsi olla netissä.)
Sinkkuelämää kirjoitti:
Olen kohta 30-v kivannäköinen, aktiivinen ja mukava sinkkunainen. Olen ollut sinkkuna yli 5 v. Silloin tällöin on ollut jotain virityksiä, mutta jotenkin homma ei vain syvene edes fyysiseen kontaktiin, vaikka itse ihastun tosi helposti. Olen ruvennut miettimään tämän johtuvan siitä, että minulla on nousukiidossa oleva ura, paljon harrastuksia jne. Ehkä miehet eivät jotenkin koe mahtuvansa siihen? Etenkin kaverien järjestämillä sokkotreffeillä tuntuu että miehillä on joku ihme ennakko-oletus minusta. Haluaisinkin tavata ihan uusia tyyppejä, joilla ei olisi mitään oletuksia suhteeni!
Missä voisin tavata ikäisiäni sinkkumiehiä?
Itse en ainakaan haluaisi tapailla naista, jolle ura on erityisen tärkeä ja jolla on paljon totisia harrastuksia. Hän vaikuttaisi liian suorituskeskeiseltä ja aktiivista elämää elävältä omaan makuuni. Tykkään rennoista ja rauhallisista naisista, jota pitävät pääosin tavallisista asioista, mutta tykkäävät toki kokeilla myös uusia asioita, mutta jatkuvasti uuden etsiminen ja kehittyminen ei ole heille välttämätöntä.
Surullista kuinka vähän jotkut naiset tuntevat miestä. Ihmetellään mihin kolmekymppisenä hyvät miehet on menneet. Tai nelikymppisinä miksei miestä paneta. Paneutumalla nuorena vähän miestenkin mieliin osaisi varmaan välttää nämä parinvalinnan ilmeisimmät karikot keski-iässä.
Surullista kuinka vähän jotkut naiset tuntevat miestä. Ihmetellään mihin kolmekymppisenä hyvät miehet on menneet. Tai nelikymppisinä miksei miestä paneta. Paneutumalla nuorena vähän miestenkin mieliin osaisi varmaan välttää nämä parinvalinnan ilmeisimmät karikot keski-iässä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tasoisesi mies olisi yhä sinkku?
Ööö. No ehkä six ettei ole löytänyt tasoistaan naista. Aika simppeliä, hei.
Mitä harrastat? Mistä päin? Minkälaista miestä etsit?