Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä 30-v sinkkunainen voisi tavata miehiä?

Sinkkuelämää
01.04.2017 |

Olen kohta 30-v kivannäköinen, aktiivinen ja mukava sinkkunainen. Olen ollut sinkkuna yli 5 v. Silloin tällöin on ollut jotain virityksiä, mutta jotenkin homma ei vain syvene edes fyysiseen kontaktiin, vaikka itse ihastun tosi helposti. Olen ruvennut miettimään tämän johtuvan siitä, että minulla on nousukiidossa oleva ura, paljon harrastuksia jne. Ehkä miehet eivät jotenkin koe mahtuvansa siihen? Etenkin kaverien järjestämillä sokkotreffeillä tuntuu että miehillä on joku ihme ennakko-oletus minusta. Haluaisinkin tavata ihan uusia tyyppejä, joilla ei olisi mitään oletuksia suhteeni!

Missä voisin tavata ikäisiäni sinkkumiehiä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tasoisesi mies olisi yhä sinkku?

Ööö. No ehkä six ettei ole löytänyt tasoistaan naista. Aika simppeliä, hei.

Ap:n tasoinen mies kyllä löydetään. Ei sen tarvitse etsiä. Usko vaan. Nousukiidossa oleva ura, paljon harrastuksia... ;))

Vierailija
22/37 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka salilla. Elixia tms naisten sali on tuskin paras vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuelämää kirjoitti:

Asun keski-suomessa. Harrastuksena monenlaisia urheilulajeja, joissa kyllä myös miehiä pyörii, mutta usein tuntuu että moni jo varattu. Ja korostan etten edes etsi mitään "tasoistani" miestä eli vaadi todellakaan mieheltä liikoja! Aiemmin olen ollut suhteessa ihan kouluja käymättömien normimiesten kanssa ja edellinenkin seurustelukumppanini teki vartijan hommia (vaikka itselläni nyt sattuu olemaan korkeakoulutus).

Minä en ainakaan mitään vartijan jämää haluaisi. En kerta kaikkiaan voisi olla naisen kanssa, jota on joku matalasti koulutettu, esim. vartija käyttänyt. En ostaisi myöskään vanhaa pizza-taksiakaan autokseni, kun sielläkin on ollut monta polkijaa ennen minua.

Vierailija
24/37 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ainakaan voi tavata missään muualla kuin netissä, koska en jaksa käydä missään.

Olisi varmaan ratkiriemukasta seurustella kanssasi...

(Juuri tämä selittää monien/useimpien palstamiesten yksinäisyyden. Kun ei vaan "jaksa" mitään milloinkaan. Paitsi olla netissä.)

En tiedä monista/ useimmista palstamiehistä, mutta olen samaa mieltä siitä, että ainakin omalla kohdallani se suureksi osaksi selittää yksinäisyyteni. Toki sille on sitten taas omat syynsä, MIKSI jaksaa tai ei jaksa tehdä jotain, mutta enpä JAKSA tässä mennä nyt niihin - epätietoinen lukija käyttäköön tässä omaa mielikuvitustaan, jos jaksaa.

Vierailija
25/37 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/37 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löytynyt :(

Vierailija
27/37 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka salilla. Elixia tms naisten sali on tuskin paras vaihtoehto.

Tai missä vain.

Vierailija
28/37 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan Helsingistä. Käy eri tapahtumissa pienemmillä paikkakunnilla siellä voit tavata miehiä joita ei ole liikaa hemmoteltu.

Sieltä junttien joukosta voi löytää helmen.

Vierailija
29/37 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/37 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/37 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut voit bongata kaupasta, kadulta, baarista, kirjastosta, yms yms.

Vierailija
32/37 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat ap pitää urapainotteisen ja harrastuspainotteisen elämäsi, niin suosittelen etsimään miehiä vain satunnaiseen tapailuun. Eli melko kiireisiä miehiä, joilla on paljon menoja.

Jos taas haluat tiiviimmän suhteen, niin suosittelen ainakin olemaan kertomatta liikaa harrastuksistasi ja uratavoitteistasi, ja enemmän ehdottamaan yhteistä tekemistä ja yhteisiä menemisiä miehelle. Näin annat kuvan, että sinulla on aikaa ja halua miehelle, eikä vaan omalle elämällesi.

Vierailija
33/37 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
34/37 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että olen samassa ikäluokassa oleva mies ja mietin samaa aihetta mutta työ- ja harrastuskeskeisyys tappaa kyllä mielenkiinnon. Olen sitä mieslajia johon pitää sitoutua ja rauhassa tutustua ennenkuin voi edes ajatella mitään pidemmälle menevää. Ja suhteessa tärkeää olisi oman ajan ja yhteisen elon tarkka ajoitus. Välillä haluaisin olla täysin ilman häiriötä mutta vastapainona pitää olla yhteistä aikaa jolloin keskitytään vain kumppaniin.

Mistä sitten tapaisi kaltaiseni? Ei juuri mistään kun viihdyn omissa oloissani. Joku huoltoasema, kahvila tai vastaava tekee poikkeuksen.

Vierailija
35/37 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele vähän nuorempia miehiä?

Vierailija
36/37 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistoon lukemaan miehiä kiinnostavaa kirjaa...

Vierailija
37/37 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua kiinnotaa tapailu, joka ei tarjoa miehille mitään. Ehkäpä nämä miehet haistavat sen ja poistuvat takavasemmalle, kun mitäpä ne hyötyvät sinun viihdyttämisestäsi ?

Zinc