Onko molemminpuolisen "kemian" vaistoaminen aina kuviteltua
Kommentit (59)
Varmasti kemian voi aistia (ja tieteellisesti mitata) juurikin pupillien koosta, feromonien pöllähdyksestä ja elekielestä. Mutta sen voi myös tulkita väärin, toiset ovat parempia tulkkeja kuin toiset.
Opiskeluaikoinani kohtasin koulun kaffilassa yhden typykän jonka kohdalla viiden minuutin juttelun jälkeen oli selvää että muutaman tunnin kuluttua naidaan ja paljon. Ja olimme vielä selvin päin keskellä kirkasta päivää, eli kumpikin suht järjissään ellei sitä toisen seuran tuomaa hillitöntä kihelmöintiä lasketa päätä sekoittavaksi asiaksi.
Kyseessä ihan perusnätti nuori nainen, paitsi että ne sinisenvihreät silmät olivat suorastaan hypnoottiset joista ei saanut katsettaan irti. Tein siltä istumalta treffihyökkäyksen eli kun luennot ohi, käytäisiin "kylillä" iltateellä & kävelyllä yms. Vielä parempaa, hän kutsui minut luokseen ja lykkäsi paperilapulla osoitteensa...rohkea pimu, ties mikä sekopää olisin voinut olla.
Muutaman tunnin kuluttua päästyämme ns rauhallisempaan ilmapiiriin ja ensimmäisen kierroksen jälkeen loikoiltiin lattialla (sänkyyn asti ei ehdittty ekalla kierroksella...) hän kertoi että tapaamisen ensiminuuttien aikana hänelle tuli vimma saada meikäläinen sänkyyn, mitä hän vaan ei osannut selittää edes normaalilla ovispanetuksella. Kertoi että tapani puhua, se kuinka katsoin häntä, se kuinka sain hänet nauramaan ja ne pari vahinkokosketustani - tuo vaan sai aikaiseksi kylmäjalkaisten hiirien juoksentelua selässä.
Eli ainakin kerran olen saanut osakseni sitä kuuluisaa "kemiaa". Kivaa oli sen muutaman kuukauden mitä kesti kunnes hän lähti kesän jälkeen vaihtoon ja se siitä sitten...
Onko silloin kemiaa jos mies tulee aina tosi lähelle ja itsellä tulee myös himo koskettaa miestä...?
Vierailija kirjoitti:
Onko silloin kemiaa jos mies tulee aina tosi lähelle ja itsellä tulee myös himo koskettaa miestä...?
On :)
Ei aina, joskus kun ihastus on yksipuolista, niin ehkä haluaa uskoa, että toinen tuntee samoin.
Esim. Stalkkerit varmaankin uskovat molemminpuoliseen tunteeseen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta itsellä on tämä sama erään työkaverimiehen kanssa. Tekee mieli mennä hänen lähelleen, ja välillä olen huomaavinani että hän tulee myös vähän liian lähelle minua. Nautin hiljaa itsekseni hänen kehonsa lämmöstä ja hänen tuoksustaan. En tiedä mitä mies tuntee, vai tunteeko mitään. Ollaan molemmat varattuja, joten mitään enempää ei tule tapahtumaan. Vahvaa kemiaa ainakin omalta puoleltani.
Olen toistaiseksi ollut aina oikeassa kun olen havainnut molemminpuolista kemiaa, mutta se nyt ei todista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka itse on ihastunut todella paljon voi kyllä kuvitella, että tunne on toisellakin.
Toiset ovat rehellisempiä itselleen kuin toiset.
Mutta olen kateellinen ihmisille jotka saavat kokea sen, että kemia on molemmilla yhtä vahva.
Kyllä senkin vaistoaa, kun ihastuminen on yksipuolista. Häntä menee koipien väliin ja lähtee nolona paikalta.
Olen myös kokenut sen kun molempia panettaa, mutta kemia puuttuu. Sekin on erilaista, se ei kestä arkisia tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
vai onko sitä oikeasti olemassa?
Se on ainoa, mitä on olemassa.
Miten olette jatkaneet jos olette huomanneet että tunteet onmolemminpuolisia?
No ei oo oikeeta. Ei kukaan oikeesti halua ketään. Kuvittelua koko juttu. Ja törkeetä kuvittelua jos mies niin kuvittelee. Naisen kuvittelemana OK.
On jos pitää tuota kysyä erikseen.