Onko molemminpuolisen "kemian" vaistoaminen aina kuviteltua
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei etene mihinkään niin on vain kuviteltua.
Miten se voisi edetä jos esim. molemmat ovat varattuja?
No oletko kuullut pettämisestä??
On sitä kemiaa ja varsinkin iltasella sängyssä tuntee melkein toisen kosketuksen, välillä meinaa usko loppua koko asiaan monien vuosien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kemia = ulkonäkö + yhteisöllinen/yhteiskunnallinen status + lompakon paksuus.
Alapekkuja, joten viilto/osuma!
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun se on molemminpuolista, se tunne on tosi vahvaa. Niin vahvaa, että et melkeinpä pysty olemaan sen henkilön seurassa.
Ihmettelin kerran kun eräs mies aina lähes juoksi karkuun minua. Huomasin hänen olevan huomattavasti rohkeampi sosiaalisesti kun en ole paikalla, jolloin oli hiljainen ja punasteleva.
Jonkun ajan kuluttua humalatilan ja yhteisten tuttujen kautta tuli ilmi, että oli todella ihastunut mutta varattu.
Olen aistinut mutta en ole päässyt selville onko molemminpuolista (enkä uskallakaan ottaa selvää).
Mihin se kemia yhtäkkiä häviäisi jos sitä on ollut jo kauan sitten? Ratkaisu on sinulla. En painosta, jokainen tekee päätökset kuuntelemalla itseään.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa. Itse kokenut pari kertaa, kun katseet kohtaavat hetken. Mukava tunne.
Juttelin näiden miesten kanssa ja kyllä se tunne oli molemminpuolinen. En ikinä pettäis miestäni, mutta onhan se hyvä, että muillekin kelpais.
Ihminen joka itse on ihastunut todella paljon voi kyllä kuvitella, että tunne on toisellakin.
Toiset ovat rehellisempiä itselleen kuin toiset.
Mutta olen kateellinen ihmisille jotka saavat kokea sen, että kemia on molemmilla yhtä vahva.
Jos geenit sopivat lisääntymään yhdessä, niin koskettaahan se molempia osapuolia.
Kiinnostava aihe, koska koin tällaista juuri muutama päivä sitten. Olenkin siitä asti ihmetellyt, että miten jonkun pelkästä katseesta voi mennä pasmat niin sekaisin...
On olemassa. Mulle on käynyt elämässäni pari kertaa sillä tavalla, että ihan mieletön vetovoima molempiin suuntiin :) Mä näin sen silmistä. Kun katsoi minua, niin ne pupillit laajeni ihan mielettömästi. Varmaan omanikin. Ihana fiilis :D
Onhan noita sattunut joitakin kertoja, silmäpeliä, flirttiä ja sitten juttusille, ihan tuntematon ihminen mutta järkkyy voimakas vetovoima joka vienyt sitten sänkyyn asti. En tiedä mitä se on, himo yhdistettynä siihen tunteeseen mikä tulee kun olet haluttu ja hyväksytty?
Vierailija kirjoitti:
On olemassa. Mulle on käynyt elämässäni pari kertaa sillä tavalla, että ihan mieletön vetovoima molempiin suuntiin :) Mä näin sen silmistä. Kun katsoi minua, niin ne pupillit laajeni ihan mielettömästi. Varmaan omanikin. Ihana fiilis :D
Tapahtuiko välillänne mitään?
Ei se aina voi olla kuviteltua, tietenkään! Uskon että molemminpuoleisen kemian tuntee molemmat. Mutta se on eri asia liittyykö siihen suoranaista ihastumista, vai onko se vain pelkkää fyysistä vetovoimaa. On se fyysinen vetovoima aika ihana tunne!
Voisiko peilisoluilla olla tekemistä asian kanssa?
Totta kai molemminpuolisen kemian kokeminen on todellista. Aina kun omassa elämässäni on tällaista on tapahtunut, siitä on seurannut jotain suurta tämän naisen kanssa. Sen kemian vaan tuntee nopeasti alussa erilaisena tunteena ja aina on pitänyt paikkaansa myös toisella. En sanoisi näin, jos en olisi itse kokenut.
Mies
Voi olla kuviteltua, mutta kun se on totta, niin siinä ei ole epäilyksen sijaa. Se on pysäyttävä kokemus.
Pakko sanoa, että olen kateellinen ihmisille jotka ovat elämässään kohdanneet ihmisen joka sekä kemian, että muunkin kohdalla on osunut nappiin.
Itse en kykyne ihastumaan. Olen hieman huvittunut ihmisistä jotka vouhkaavat ihastumisiaan.
Mutta tuohan se iloa elämään.
Toisaalta osa ihmisistä jää koukkuun tällaiseen ja elämä menee etsiessä näitä fiiliksiä.
Itselläni nuo lähtivät nuoruuden myötä.
Joskus voi olla yksipuolista, joskus molemminpuolista.