Onko molemminpuolisen "kemian" vaistoaminen aina kuviteltua
Kommentit (59)
On olemassa. Itse kokenut pari kertaa, kun katseet kohtaavat hetken. Mukava tunne.
On kuviteltua. Et voi varmuudella tietää mitä toinen tuntee.
Ei. Voi olla olemassa. Lisäksi ainakin nainen voi luoda sitä kemiaa tekemällä itsensä miehelle näkyväksi.
Vierailija kirjoitti:
On kuviteltua. Et voi varmuudella tietää mitä toinen tuntee.
Niinpä, ei voi tietää mutta se tunne kun se toinen on lähellä. Jalat menee alta ym, niin silloin miettii että tunteekohan toinen samoin.
Heh, olen monesti aistinut molemminpuolista kiinnostusta, ja sitten on käynyt ilmi ettei se toinen olekaan millään lailla kiinnostunut. Olin vaan kuvitellut.
Vierailija kirjoitti:
Heh, olen monesti aistinut molemminpuolista kiinnostusta, ja sitten on käynyt ilmi ettei se toinen olekaan millään lailla kiinnostunut. Olin vaan kuvitellut.
Mistä asioista silloin ajattelit että kiinnostus olisi molemminpuolinen?
Silloin kun se on molemminpuolista, se tunne on tosi vahvaa. Niin vahvaa, että et melkeinpä pysty olemaan sen henkilön seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun se on molemminpuolista, se tunne on tosi vahvaa. Niin vahvaa, että et melkeinpä pysty olemaan sen henkilön seurassa.
tai sitten olet ujo hissukka, jännität muiden seurassa
Jos ei etene mihinkään niin on vain kuviteltua.
Vierailija kirjoitti:
Miten se voisi edetä jos esim. molemmat ovat varattuja?
Sen aistii että toinenkin tuntee jotain. Kyllä. Mutta onko se jännitystä ihastuksen vai ahdistuksen vuoksi. Siinäpä kysymys. :D
No on todellakin, mutta harvinaistahan se on.
Uskon omiin kokemuksiin perustuen, että molemminpuolisen kemian vaistoaminen on todellista.
Minä olen aina vaistonnut kemian ennen kuin olen edes kiinnostunut ko. ihmisestä. Eikä tätä tunnetta tosiaan tule kaikista joihin olen ollut ihastunutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se voisi edetä jos esim. molemmat ovat varattuja?
Ei mitenkään. Mutta sehän ei välttämättä heikennä kemiaa yhtään...
Kemia = ulkonäkö + yhteisöllinen/yhteiskunnallinen status + lompakon paksuus.
Mun kohdallani kuviteltua. Painan 92kg.
Mut kaippa sitä jossain on