Mistä satunnainen lapsenvahti kotiin Helsingissä? Vinkkejä/ kokemusta?
Olen menossa töihin ja parivuotiaalle lapsellemme tarvittaisiin silloin tällöin hoitajaa mieluiten kotiin. Työni ja mieheni työ ovat sellaisia, että pääosin voimme hoitaa lapsen itse, mutta joskus, ehkä kerran tai pari viikossa tarvittaisiin hoitajaa iltaisin.
Olen jotenkin ihan hukassa ja vailla ideoita siitä, että mistä lähtisin etsimään hyvää hoitajaa. Mistä te olette löytäneet? Saa myös suositella hyviä tyyppejä jos tiedätte!!
Kommentit (5)
Me ollaan laitettu
www. hoitopaikka. net
ja
www. mol. fi
ilmoitukset, että haemme satunnaista lastenvahtia. On saatu paljon aina vastauksia ja hyvät tyypit löydetty :)
Paljonko maksatte lastenhoitajalle per tunti?
Ootteko maksaneet matkakulut yms?
Itse oon harkinnut soittavani Mannerheimin lastensuojeluliiton hoitaja välitykseen mutta se eläkemaksujen maksamis-systeemi kuulostaa aika hankalalta- onko kellään kokemusta?
Kiittää ei AP vaan eräs toinen äitee
Vierailija:
Paljonko maksatte lastenhoitajalle per tunti?
Ootteko maksaneet matkakulut yms?
Itse oon harkinnut soittavani Mannerheimin lastensuojeluliiton hoitaja välitykseen mutta se eläkemaksujen maksamis-systeemi kuulostaa aika hankalalta- onko kellään kokemusta?
Kiittää ei AP vaan eräs toinen äitee
Yleensä ollaan maksettu 25e / tunnilta. Menee verojen kautta.
Ollaan maksettu bussiliput, tai jos on mennyt myöhään niin mies on vienyt autolla hoitajan kotiin. MLL ei mulla ole kokemusta, mutta systeri käyttää paljon MLL hoitajia ja ihan hyviä hoitajia sieltäkin saa ja hyvin on aina kuulema mennyt.
Toinen hyvä keino kysellä kaikilta mahdollisilta tuttavilta, jos joku tietäis jonkun luotettavan opiskelijatytön tai eläkeläismummon tms.
Siis hoitaja oli laittanut ilmoituksen kaupan seinälle. Hän on hoitoalanopiskelija ja käy meillä silloin tällöin iltaisin ja viikonloppuisin.
Kannattaa katsella ilmoituksia ja mikset laittaisi vaikka jonkun oppilaitoksen ilmoitustaululle itse sellaisen?