Ex vaimo haki lapset
Viikonlopuksi sanoi vielä, että pääsette mammalle ja tuffalle. Lapset minulle kaikki ja taas aivan tyhjäolo, mitään tarkoitusta. Olen kotona ja puhun kissalle. Vielä kun tiedän ,että vie lapset hoitoon ja tekee omia hoitojaan. Mu kuvottaa ja vituttaa, onneksi lapset asuvat mulla. Hän pitää joka toinen viikonloppu.
Kommentit (43)
Siis sulla on naisia, joille estottomasti jaat, mutta ex-vaimosta jakaminen tekee pahan?
Miksi seksin harrastaminen on mielestäsi häpeä?
Niin naisia jotka haluaisi ottaa äidinroolin tai paikan kivitalossa. Mutta tämä minun ja lasten koti. Ennen kaikkea lasten, en halua haluan olla lasten kanssa ja vituttaa niin rankasti kun ne viedään johonkin ja lähdetään itseään panettamaan suorasti sanottuna sitä toi ex tekee. Hakee lapset vie hoitoon.
Olen lähivanhempi, äiti. Ex-miehestä en keksi montaa hyvää asiaa, mutta näitä vapaita hetkiä arvostan ja odotan.
En edes ikävöi lasta. Ajattele. Rakastan enemmän kuin ketään mutta en ikävöi. Elämme sentään yhdessä. Siinä on näkemistä tarpeeksi. Vapaalla on ihanaa ottaa muutama lasillinen ja ehkä nähdä joku kaveri. Tänään valitsin vain olla kotona nauttimassa hiljaisuudesta. Tuntuu hyvältä.
Pistä se korkki kiinni jo. Täältä ei taida sulle herua nyt empatiaa, törkyturpa.
Olette kaikki suomimuijat lapsia tehään jäädään ja ollaan minä itse mennään vieraan kullinperässä. Minä halunnut olla perhe ja lapsia ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Olette kaikki suomimuijat lapsia tehään jäädään ja ollaan minä itse mennään vieraan kullinperässä. Minä halunnut olla perhe ja lapsia ajatella.
Mitamitamitamitasinasanoa?!
Onhan sulla se arki lasten kanssa. Saat olla kaikessa mukana. Minä en saa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vittu on lähivanhempi,?
Et tainnut olla hereillä äikäntunneilla? Se pilkku kuuluu oikeinkirjoitukseen. Jos taas et ymmärrä, mikä on lähivanhempi, niin keskustelun aihealue taitaa olla vieras.
Arki onkin mahtavaa mutta miksi vie kun tiedän vain vievän hoitoon mieluummin olisin lasteni kanssa. Soitin illalla ja itkivät kun ikävä isää. Naiset miettikää mitä teette.
Ajattele sitä kuumaa kiihkoa jonka exä kokee jokaisen uuden ja taas uuden miehen kuumassa syleilyssä.. kiusaa itteäs prkele loppuun asti niin varmasti vituttaa joka päivä. Tai sitten lopetat sen vtun ruikuttamisen ja luot kunnon suhteen lapsiisi ja susta tulee se hyvä tyyppi kenet haluavat nähdä vanhempanakin. ex vaimos tekemisiin sulla ei ole enää mitään valtaa joten pitäiskö siis pitäiskö nauttia arjesta lasten kanssa ja poiketa välillä nykyhetkessä? Saman kokenut ja prosessissa ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vittu on lähivanhempi,?
Et tainnut olla hereillä äikäntunneilla? Se pilkku kuuluu oikeinkirjoitukseen. Jos taas et ymmärrä, mikä on lähivanhempi, niin keskustelun aihealue taitaa olla vieras.
Enkä ymmärrä lähivanhempi nimeä. Lapset tehdään ja hoidetaan. Ja jokainen vanhempi toivoo parempaa kuin itselle. En tajua tollasia.
Vierailija kirjoitti:
Arki onkin mahtavaa mutta miksi vie kun tiedän vain vievän hoitoon mieluummin olisin lasteni kanssa. Soitin illalla ja itkivät kun ikävä isää. Naiset miettikää mitä teette.
Vie sen takia kun teillä on ilmeisesti sopimus hoitoajoista? Hae yksinhuoltajuutta ja unohda koko tyyppi.
Ihmiset Tuffa = isoisä
Porilaiset sanoo näin tulee ruotsista
Haki lapset vei hoitoon, nyt panettaa itseään on varmaan ylpeä olo äiti ja hoitaa.. Mulla se että olis jättäny hakematta kun miellä kaikki ok lasten kanssa. Mutta ei kun silläkin vielä nöyryyttää..
Te vielä kannatatte tota. Tilasin itselleki kivaa ashley bulgari on Turussa. Tulee tänne panen koko yön ottaa kumitta suihin jne, saa äiti nähä et kyllä isäkin osaa. Et kiva kun lapset lähti. Saan mäkin nauttia.
Ashley on kyllä hyvä onnen poika. Kävin ajamassa kun oli Tampereella.
Sorry, ei tuosta ota enää selkoa.