Ex vaimo haki lapset
Viikonlopuksi sanoi vielä, että pääsette mammalle ja tuffalle. Lapset minulle kaikki ja taas aivan tyhjäolo, mitään tarkoitusta. Olen kotona ja puhun kissalle. Vielä kun tiedän ,että vie lapset hoitoon ja tekee omia hoitojaan. Mu kuvottaa ja vituttaa, onneksi lapset asuvat mulla. Hän pitää joka toinen viikonloppu.
Kommentit (43)
Milloin ne lapset sitten voisivat nähdä isovanhempia?
Kai sulla frendejä on? Jätkien ilta pystyyn.
Ei lapset saa olla kenenkään elämän ainut sisältö. Tiedätkös kun ne muuttaa kotoa jossain vaiheessa etkä näe niitä kuin ehkä kerran kuussa jos sitäkään. Keksi sisältöä elämääsi. Nauti rauhasta. Pidä hauskaa. Lähde ulos aikuisten ihmisten kanssa. Vedä kännit. Etsi itsellesi nainen. Aloita harrastus. Katso netflixiä.
Mikä nyppii, jos isovanhemmat ovat kunnolliset ja rakastavat?
Jos kadehdit exän hoitoja, pistä tinderi laulamaan.
Ap lopeta juominen. Sinun kirjoituksesi on sekavaa. Mene kouluun ja hae itsellesi apua.
Olen kyllä käynyt siellä lasten kanssa viikottain, exän isä ohjaa myös harrastusta jossa vanhin käy.. Ei sitä naista kiinnosta ja sen isäkin sen sanonu. Vituttaa niin miehenä katsoa kun muut menee perheenä ja tuo. Plays together stayis together vai miten meni. Ja sitä halunnu ja muijalta tuli noin itsekäs ..
mikä perkeleen tuffa? ! kuulostaa joltain pierulta
Vierailija kirjoitti:
ap ja äksä ovat varmaan bättre folkia, siksi tuo viestittelykin on noin takkuista.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin täällä Porissa sanotaan tuffa.
Ja ap:lle, exäsi tekee kuten lukemattomat etäisät.
Pakko ottaa.. Ei ole kavereita olen hyvin perhekeskeinen.elän kodin tunnelmasta enkä kaipaa muuta
Vierailija kirjoitti:
Pakko ottaa.. Ei ole kavereita olen hyvin perhekeskeinen.elän kodin tunnelmasta enkä kaipaa muuta
Ei ole pakko, menee vaan huominenkin harakoille.
Kunhan et juo, kun lapset ovat sun luona.
Ei sekään ole hyvä, että alat heti juomaan, kun lapset menee toisaalle. Siis jatkuvasti, tuomaan "sisältöä". Kyllä sun kannattaa jonnekin lähteä ja koittaa vähän elääkin.
Ei mulla ole muuta kun lapset, harrastetaan ollaan yksin kun jään ei mtn.. Ne mulle kaikki enkä tosiaan halua suomalaisia naisia. En ikinä ota vaikka jotkut esittänyt kiinnostusta. Otan ulkomailta jos otan lapsetkin englanti päiväkodissa ja kotona puhutaan enkkua..lapseni äitiä olen rakastanut miten ihminen voi muuttua noin. Itsekkääksi hän ja hänen halut..
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole muuta kun lapset, harrastetaan ollaan yksin kun jään ei mtn.. Ne mulle kaikki enkä tosiaan halua suomalaisia naisia. En ikinä ota vaikka jotkut esittänyt kiinnostusta. Otan ulkomailta jos otan lapsetkin englanti päiväkodissa ja kotona puhutaan enkkua..lapseni äitiä olen rakastanut miten ihminen voi muuttua noin. Itsekkääksi hän ja hänen halut..
Ei parisuhdetta aloita noin, että "otetaan nainen". Koita nyt vähän siinä reipastua ja päästä itsesäälistäsi.
En ole itsesäälissä, mua säälittää lapset millainen niiden äidistä tullut.. Mullakin naisia en tosiaan mulla lapset tuo jakaa itseään eikä edes häpeä.
Vissiin tuore ero?