Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheaa todeta, mutta mies lähti ryppäämään ja toivon, ettei tule enää takaisin

Vierailija
31.03.2017 |

Olisi kaikille helpompaa jos vaikka katkaisisi niskansa. Tiedän että kuulostaa ihan kamalalta, mutta mies on valehteleva viinaan menevä paskiainen ja kaikki järjestyisi jos näin kävisi.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Ei tosin juo mutta noin muuten ei haittaisi jos vaikka joku kerta juhlimaan mennessään ei tulisikaan enää takaisin.

Kyllä ootte omituisia. Eikö olisi kivempaa elää sitä omaa elämää ilman tuollaisia ajatuksia ja ilman sitä ukkoa? Ei kukaan pakota olemaan paskassa liitossa.

Ei pakota, olet ihan oikeassa. Taloudellisesti en vaan pärjää näiden kolmen teinin kanssa eikä tällä paikkakunnalla ole edes asuntoja. Olen katsellut jo pitkään. Suurin ongelmahan on juuri tuo rohkeus joka minulta puuttuu

ap

Kyllä pärjäät. Ei Suomessa jätetä ihmisiä lasten kanssa kodittomaksi nälkää näkemään. Minusta on niin surullista, että niin monet tuhlaavat oman ainutlaatuisen ja ainutkertaisen elämänsä huonossa suhteessa. Ajattele että sä et enää koskaan, et ikinä enää saa elää uudelleen. Tää päivä on ainoa mahdollisuus mitä sulla on. Jos et sä nyt aseta itseäsi tärkeysjärjestyksessä ykköseksi, et koskaan ole onnellinen. Mieti sitä.

Niinpä niin, minä pärjäisin loistavasti yksistäni lasten kanssa, jos vaan tämä vtun omakotitalo ei olisi minun nimissäni. Haluaisin todellakin niin pois tästä suhteesta, mutta ne ole missään vaiheessa haaveillut omakotiasumisesta, en perheenä enkä yksin. Siksi minun on pakko jatkaa tätä tunteetonta elämää. Ainastaan voi haaveilla muusta. En ole ap mutta olen myös huonossa suhteessa.

Ei ole pakko! Ero, talo myyntiin. Sadat ja tuhannet tekee samaa, ei se sullekaan mahdotonta ole. Mutta jos et oikeasti halua, tyydy sitten siihen elämän tuhlaamiseen.

Vierailija
22/50 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos hän ei sitten koskaan enää tulisikaan? Mieti tarkoitatko oikeasti sitä mitä toivot. Koska toiveesi voi toteutua.

En ole ap,mutta epätoivoisena sitä ajattelee asioita,joita ei ikinä voisi sanoa ääneen.Entisen miesystävän ollessa erityisen hirveä,pohdin joskus että voisin tukehduttaa hänet tyynyllä hänen nukkuessaan.

Se että ap pistää rahaa sivuun ja katselee asuntoja on askel oikeaan suuntaan,kyllä sitä rohkeuttakin vielä jonain päivänä on riittävästi😻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos hän ei sitten koskaan enää tulisikaan? Mieti tarkoitatko oikeasti sitä mitä toivot. Koska toiveesi voi toteutua.

En ole ap,mutta epätoivoisena sitä ajattelee asioita,joita ei ikinä voisi sanoa ääneen.Entisen miesystävän ollessa erityisen hirveä,pohdin joskus että voisin tukehduttaa hänet tyynyllä hänen nukkuessaan.

Se että ap pistää rahaa sivuun ja katselee asuntoja on askel oikeaan suuntaan,kyllä sitä rohkeuttakin vielä jonain päivänä on riittävästi😻

:)

Vierailija
24/50 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jestas sentää!!!! Antaakaa miestenne mennä, en ihmettele yhtää jos akka vaihtuu baari illan aikana!! Jäkjäkäjäkä akka kotona marmattamas, kuka kotii haluaa mennä silloin?

Vierailija
25/50 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Ei tosin juo mutta noin muuten ei haittaisi jos vaikka joku kerta juhlimaan mennessään ei tulisikaan enää takaisin.

Kyllä ootte omituisia. Eikö olisi kivempaa elää sitä omaa elämää ilman tuollaisia ajatuksia ja ilman sitä ukkoa? Ei kukaan pakota olemaan paskassa liitossa.

Ei pakota, olet ihan oikeassa. Taloudellisesti en vaan pärjää näiden kolmen teinin kanssa eikä tällä paikkakunnalla ole edes asuntoja. Olen katsellut jo pitkään. Suurin ongelmahan on juuri tuo rohkeus joka minulta puuttuu

ap

Kyllä pärjäät. Ei Suomessa jätetä ihmisiä lasten kanssa kodittomaksi nälkää näkemään. Minusta on niin surullista, että niin monet tuhlaavat oman ainutlaatuisen ja ainutkertaisen elämänsä huonossa suhteessa. Ajattele että sä et enää koskaan, et ikinä enää saa elää uudelleen. Tää päivä on ainoa mahdollisuus mitä sulla on. Jos et sä nyt aseta itseäsi tärkeysjärjestyksessä ykköseksi, et koskaan ole onnellinen. Mieti sitä.

Niinpä niin, minä pärjäisin loistavasti yksistäni lasten kanssa, jos vaan tämä vtun omakotitalo ei olisi minun nimissäni. Haluaisin todellakin niin pois tästä suhteesta, mutta ne ole missään vaiheessa haaveillut omakotiasumisesta, en perheenä enkä yksin. Siksi minun on pakko jatkaa tätä tunteetonta elämää. Ainastaan voi haaveilla muusta. En ole ap mutta olen myös huonossa suhteessa.

Ei ole pakko! Ero, talo myyntiin. Sadat ja tuhannet tekee samaa, ei se sullekaan mahdotonta ole. Mutta jos et oikeasti halua, tyydy sitten siihen elämän tuhlaamiseen.

Ei ole halusta vaan uskalluksesta ja voimattomuudesta

Vierailija
26/50 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herran jestas sentää!!!! Antaakaa miestenne mennä, en ihmettele yhtää jos akka vaihtuu baari illan aikana!! Jäkjäkäjäkä akka kotona marmattamas, kuka kotii haluaa mennä silloin?

Ihan rauhassa saa mennä ja toivottavasti lähti viimeisen kerran. Siitähän tässä ei ole kyse etteikö saisi mennä. 

Vierailija
27/50 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kuolemaa kannata jäädä odottelemaan.

Minäkin toivoin sitä aika kauan, että jos ei vaikka tulisikaan enää. Aina se jostain kiven alta lopulta kaivautui esiin. 12v yritin, sitten oli pakko luovuttaa. Nyt tämä ex on viisikymppinen, eikä meno ole muuttunut mihinkään. Ainakin kolme haimatulehdusta kuuluu olleen, mutta hengissä aina vaan. Ryyppää menestyksekkäästi edelleen, tämän olen kuullut aikuiselta lapseltani. Itse en ole missään yhteydessä.

Mikä sen pahan tappaisi. Lähde ja elä omaa elämääsi.

Vierailija
28/50 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehee. .😀

Vierailija
29/50 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäisen kirjoittajan toivehan nimenomaan oli, että mies ei tulisi enää takaisin.

Vierailija
30/50 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei toive toteutunut. Takaisinhan se tuli.

Vierailija
31/50 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te näitä kouluttamattomia retkuja löydätte. Tai löytyyhän niitä mutta miksi jatkatte kun näkeehän tuon heti alkumetreillä mikä on taso. Tykkäätte pitää rimaa matalalla.

Vierailija
32/50 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä koulutuksella ole mitään merkitystä. Toi retki on kouluttanut aikoinaan itsensä ja alkoholisoitunut viimeisen viiden vuoden aikana. Meni 15 vuotta ennen kuin alkoi juomaan. Eroon siitä on päästävä

Vierailija
33/50 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde koskaan ryyppäämään. Nykyään otan kerran vuodessa reilummin. Yksin kotona tai mökillä ja se on riittänyt. Iän myötä haittavaikutukset on sen verran lisääntyneet ettei huvita. Otan kyllä joka viikonloppu mietoja. Saunakaljan tai viiniä. Surettaa nuo juntit ja reppanat.

Mies 43v

Vierailija
34/50 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähde koskaan ryyppäämään. Nykyään otan kerran vuodessa reilummin. Yksin kotona tai mökillä ja se on riittänyt. Iän myötä haittavaikutukset on sen verran lisääntyneet ettei huvita. Otan kyllä joka viikonloppu mietoja. Saunakaljan tai viiniä. Surettaa nuo juntit ja reppanat.

Mies 43v

Juuri näin.

ap

Vierailija
35/50 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kaikille hankalassa tilanteessa oleville naisille jaksamista ja rohkeutta tehdä muutos elämässään. Helppoa ei ole teki niin tai näin mutta uskokaa parempaan tulevaisuuteen.

Vierailija
36/50 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaihdattanut lukot kun lähti.

Vierailija
37/50 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon kaikille hankalassa tilanteessa oleville naisille jaksamista ja rohkeutta tehdä muutos elämässään. Helppoa ei ole teki niin tai näin mutta uskokaa parempaan tulevaisuuteen.

Kiitos <3

Vierailija
38/50 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit vaihdattanut lukot kun lähti.

Yhteinen talo niin ei voi. Valitettavasti

Vierailija
39/50 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois sieltä keravan kupeesta, tai taitaa se metoksen lähiseutu keravaan kyllä kuulua.

Vierailija
40/50 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta pois sieltä keravan kupeesta, tai taitaa se metoksen lähiseutu keravaan kyllä kuulua.

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi