Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos jättäisit leivän pois ruokavaliostasi

Vierailija
31.03.2017 |

niin söisitkö edelleen niitä leivänpäällysiä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juustoa söisin. Tosin vähän ois välipala köyhä ilman leipää, pelkät 2 siivua juustoa.

Inhoan hedelmiä, enkä tykkää mistää tuorepuuroista tms. Jogurttiakin syön harvoin. Tykkään suolaisista jutuista.

Ei mitenkään köyhä, pitää nälkää paremmin ilman sitä leipää :)

Siinä kun jää se sokeri pois leivän mukana.

Ai montakin tuntia pärjäät kahdella höylätyllä juustosiivulla?

Okei, olen siis viallinen ihminen kun en pärjää.

Et ole viallinen. Juuston syöminen ilman sitä leipää pitää nälkää pidempään kuin leivän kanssa. Oletko koskaan edes kokeillut?

Mulla on varmastikin ylivenynyt vatsalaukku kun 10grammaa ei sitä täytä 😂

Kysehän ei ole määrästä, vaan sisällöstä.  Jos syöt juuston leivän kanssa, nälkä on kohta. Kun syöt sen juuston ilman leipää, olet kylläinen pidempään. Katsos kylläisyys ei riipu määrästä, vaan sisällöstä.

Ihmiskeho kertoo nälällä, jos energiaa ei saada riittävästi. Syömällä leivän ja juustosiivut saa enemmän energiaa kuin nauttimalla pelkät juustosiivut. Mikä tässä on niin vaikeaa?

Vierailija
42/45 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juustoa söisin. Tosin vähän ois välipala köyhä ilman leipää, pelkät 2 siivua juustoa.

Inhoan hedelmiä, enkä tykkää mistää tuorepuuroista tms. Jogurttiakin syön harvoin. Tykkään suolaisista jutuista.

Ei mitenkään köyhä, pitää nälkää paremmin ilman sitä leipää :)

Siinä kun jää se sokeri pois leivän mukana.

Ai montakin tuntia pärjäät kahdella höylätyllä juustosiivulla?

Okei, olen siis viallinen ihminen kun en pärjää.

Et ole viallinen. Juuston syöminen ilman sitä leipää pitää nälkää pidempään kuin leivän kanssa. Oletko koskaan edes kokeillut?

Mulla on varmastikin ylivenynyt vatsalaukku kun 10grammaa ei sitä täytä 😂

Kysehän ei ole määrästä, vaan sisällöstä.  Jos syöt juuston leivän kanssa, nälkä on kohta. Kun syöt sen juuston ilman leipää, olet kylläinen pidempään. Katsos kylläisyys ei riipu määrästä, vaan sisällöstä.

Ihmiskeho kertoo nälällä, jos energiaa ei saada riittävästi. Syömällä leivän ja juustosiivut saa enemmän energiaa kuin nauttimalla pelkät juustosiivut. Mikä tässä on niin vaikeaa?

Varmasti energiaa saakin enemmän. Kylläisyys riippuu kuitenkin verensokerin noususta ja laskusta, ei kaloreista. Ei lainkaan vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leivän olen jättänyt pois jo vuosikausia sitten, mutta elämä ilman juustoa olisi teeskentelyä.

:)

Ei ole mitään aikomusta jättää leipää pois, mutta jos olisi, niin en minäkään keksi syytä jättää päällysiä pois. Juustoilla, leikkeleillä, vihanneksilla voi tehdä paljon muutakin kuin laittaa leivän päälle. 

Vierailija
44/45 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipää en syö, mutta päällisiä kyllä. Leikkeleitä lähinnä salaattiin pilkottuna ja juustoa muuten vain :)

Vierailija
45/45 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön leipää silloin tällöin. Juustoa, makkaraa ja voita syön myös ilman leipää. En näe mitään järkeä niitä jättää syömättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä