Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko isoperseinen olla klassisen tyylikäs?

Vierailija
31.03.2017 |

Haluaisin siis kovasti itselleni sellaisen tyylikkään, klassisen tyylin, mutta "pelkään" ison perseeni olevan sen esteenä. En ole koskaan nähnyt ainakaan kuvissa ihmistä, jolla olisi onnistunut french chic-look ja samaan aikaan hervottoman iso perse. Oman pyllyni >110cm mitta saisi vain ranskalaisnaiset haukkomaan järkytyksestä henkeään. Tällä hetkellä lievää ylipainoa alle 2kg ja tarkoitus olisi laihduttaa bmi22 asti. Pelkään kuitenkin, että en ikinä edes hoikkanaan tulisi olemaan klassisen kaunis, sillä perseeni on niin järkyttävän iso. Vyötäröni on noin 75cm. Vyötäröstä tulee todennäköisesti laihdutuksen myötä lähtemään 7cm ja lantiosta saman verran eli erotus pysyy silti ennallaan. Kuvia ja mielipiteitä aiheesta?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstin perusteella olet todella hyvännäköinen.

Stockmannin puvustajalta aika varaukseen, minkä jälkeen saat potkia jonossa olevat pukumiehet pois tieltä ..

Vierailija
2/18 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju ilmoitettu ylläpidolle.

Miksi? AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietenkin olla. Eikä toi ahteri vielä mikään valtava ole.

Vierailija
4/18 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju ilmoitettu ylläpidolle.

Miksi? AP

Kostoksi. Täältä poistettiin muutama päivä sitten minun tekemäni asiallinen avaus koska siinä oli tuollainen puolikarkea sana kuten tuo sinun käyttämäsi 'perse'. Harmitti niin raskaasti kun huolella tekemäni aloitus johon oli jo pari hyvää vastaustakin tullut poistettiin. Nyt laitan vahingon kiertämään...:)

Vierailija
5/18 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suorastaan itkin, kun nauroin tolle "et mene pilaamaan persettäsi french chicin takia"-vastaukselle. Jotenkin niin sympaattisia vastauksia, kun mua mun pylly on lähinnä häirinnyt koko mun elämän ja kadehdin niitä joilla se ei ole tiellä kokoajan. Varsinkin muut naiset tuntuu suorastaan halveksivan isoja pyllyjä ja kapealanteisia pidetään tyylikkäämpinä. AP

Vierailija
6/18 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nykypäivänä isot perseet ovat muotia niin miksi ei sopisi ? Vedät vaan semmoiset kuteet päälle jotka ovat mielestäsi hienoja ja esittelet ylpeästi muille uutta tyyliäsi :)

Vierailija
7/18 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim Kardashianilla on hervoton pylly ja silti käyttää niitä french chic vaatteita vähän ehkä kuitenkin sellaisella lorttomaisella twistillä.

Vierailija
8/18 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konkreettisia pukeutusmisideoita, muitakin kuin vain mustat pillifarkut?

Vierailija
9/18 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stockmannin puvustajalta aika varaukseen, minkä jälkeen saat potkia jonossa olevat pukumiehet pois tieltä ..

Ymmärrän kyllä että olet wt-kodista mutta miksi ihmeessä yllytät täällä ihmisiä väkivaltaan? Ymmärrätkö sen olevan rikollista?

Vierailija
10/18 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorat housut tai klassinen hame ja päälle neule tai jakku sekä pieni mutta symbolinen kaulakoru.

Vierailija
11/18 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä että olet wt-kodista mutta miksi ihmeessä yllytät täällä ihmisiä väkivaltaan? Ymmärrätkö sen olevan rikollista?

Öö.. olen akateemisen loppututkinnon suorittanut akateemisen suvun jäsen. Tulen ns toimeen omillani. Mitä muuta minun arvelet olevan kuin wt ja väkivaltainen?

Vierailija
12/18 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynähame ja lyhyt yläosa. Älä peitä lantiota vaan yläosa sen yläpuolelle (muuten näyttää läskiltä). Kietaisupaidat ja hameet.

Itsellä samat mitat ja lisäksi rinnat sellaiset 70 j joten muotoja löytyy. Yksi päivä päätin etten enää peittele itseäni, kiinteä olen kuitenkin. Se on voi voi jos muita jumpissa tai salilla ärsyttää, en saa näitä muotoja piiloon vaikka yritetty on joten käytän nyt sopivankokoisia vaatteita. Ikävää kyllä varsinkin naiset katsovat päästä varpaisiin, niin kuin varta vasten yrittäisin esitellä kroppaani. En vaan jaksa enää peitellä ja ostaa numeroa isompia vaatteita. Yläosissa sitten väkisin rintavakoa näkyy rintojen muodosta johtuen, ellen sitten laita todella umpinaista paitaa, jolloin vaikutelma on taas "lollo" tyyppinen ja halpa (näitä rintoja ei saa piiloon).

Vierailija
13/18 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö.. olen akateemisen loppututkinnon suorittanut akateemisen suvun jäsen. Tulen ns toimeen omillani. Mitä muuta minun arvelet olevan kuin wt ja väkivaltainen?

No ilmeisesti siellä akateemisessa suvussa ajatellaan että ihmisten potkiminen on ihan hyväksyttyä toimintaa.

Ei tuo vastauksesi silti minua yllätä. Väkivalta- ja seksuaalirikollisille on tyypillistä vähätellä omia rikoksiaan ja kuvitella erilaisilla selityksillä niiden olevan ihan hyväksyttyä toimintaa.

Vierailija
14/18 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kynähame ja lyhyt yläosa. Älä peitä lantiota vaan yläosa sen yläpuolelle (muuten näyttää läskiltä). Kietaisupaidat ja hameet.

Itsellä samat mitat ja lisäksi rinnat sellaiset 70 j joten muotoja löytyy. Yksi päivä päätin etten enää peittele itseäni, kiinteä olen kuitenkin. Se on voi voi jos muita jumpissa tai salilla ärsyttää, en saa näitä muotoja piiloon vaikka yritetty on joten käytän nyt sopivankokoisia vaatteita. Ikävää kyllä varsinkin naiset katsovat päästä varpaisiin, niin kuin varta vasten yrittäisin esitellä kroppaani. En vaan jaksa enää peitellä ja ostaa numeroa isompia vaatteita. Yläosissa sitten väkisin rintavakoa näkyy rintojen muodosta johtuen, ellen sitten laita todella umpinaista paitaa, jolloin vaikutelma on taas "lollo" tyyppinen ja halpa (näitä rintoja ei saa piiloon).

Joo toi on kyllä ihme, miten muut naiset osaakin olla niin halveksivia! Tästäkin on varmasti suurin osa mun oman pään sisällä, mutta monesti tulee isossa ihmislaumassa olo niin kuin osa miettis, että miten tolla kehtaa olla niin iso perse. :D AP

Vierailija
15/18 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tuon 110cm kanssa vähän persehtävä ja isot perseet on aina kiihottaneet suurta osaa miehista joten pue itsesi vaan niin että se korostuu paljon.

Mutta ei se perseesi nyt niin iso ole, että siitä kannattaisi tulla ylpeäksi.

Vierailija
16/18 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Notta ristus sentään. Tuossapa oiva esimerkki tanakasta aivopierusta.

Vierailija
17/18 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tuon 110cm kanssa vähän persehtävä ja isot perseet on aina kiihottaneet suurta osaa miehista joten pue itsesi vaan niin että se korostuu paljon.

Mutta ei se perseesi nyt niin iso ole, että siitä kannattaisi tulla ylpeäksi.

Kiitos kannustavista sanoista. Ylpeäksi tulemisesta ei kuitenkaan ole huolta. AP

Vierailija
18/18 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa tarkkaa Michelle Obaman kuvia. Siinä on tyylikäs classy lady - ja ahteri on leveä ynnä iso. Ei pukeutumista todellakaan haittaa leveät lanteet, isot kankut...Ota mallia Michellestä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme