Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lattemammat, bebet ja vankkurikulkueet,huomioikaa muutkin, kiitos! :)

Vierailija
31.03.2017 |

Oli pakko käydä ostoksilla poikkeavaan aikaan ja never again. Vaatekaupoissa ei pääse liikkumaan kun lattemammat vankkureineen tukkivat käytävät. Mammakerhot kokoontuu valtaamalla kokonaisia alueita ostoskeskuksessa. Kuljetaan neljät rattaat rinnakkain, keskittyen vaan omaan jutteluun eikä huomioida tippaakaan muita. Vankkurikulkueen lisäksi joutuu varomaan sen laitamilla irtona kuleksivia lapsia. Ihan sama ettei muut mahdu kulkemaan ja joutuvat painavat kauppakassit kädessä väistelemään ahtaista väleistä, mummut jää alle ja kahviloissa ei mahdu kävelemään tiskiltä pöytään kun käytävät on tukittu vaunuilla.

Voisitteko ystävällisesti huomioida hieman paremmin muutkin ihmiset? Ja eikö bebet voi laittaa vaikka reppuun, jos pitää 10 vaunullisen mamman kokoontua julkisella paikalla?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun muut eivät reagoineet silmieni pyöräyttelyyn ja tuhahduksiin. Avaudun tästä vauvalle, niin oppivatpahan!"

Kyllä vituttaa tuollainen. Jos lähtee tuollaisella vaunupataljoonalla liikkumaan ryhmänä ostoskeskukseen, on päivänselvää heille itselleenkin,että ovat törkeästi kaikkien tiellä ja kyseisiä henkilöitä ei vaan kiinnosta muut ja heitä ei haittaa se. 

Itse olen aina varustettu hyvillä käytöstavoilla, huomioin muut asiakkaat ja henkilökunnan jonoissa, kaupoissa, kahviloissa ym. 

Minun tehtäväni ei ole opastaa ja kouluttaa aikuisia ihmisiä käyttäytymään ostoskeskuksissa , erityisesti ei ainakaan niitä jotka aivan selvästi viestivät ettei heitä kiinnosta käytöksensä vaikutus muihin. 

Oli vain niin silmiinpistävää typeryyttä että laittoi kirjoituttamaan, ehkä joku tunsi pienen pistoksen omatunnossaan? :D Kipakoista solvauksista ainakin voisi ainakin päätellä että muutama rataspataljoonan kapteeni on nähnyt kommentin, joten hyöty on tahtomattanikin jo saavutettu.

Vierailija
42/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä huomioit tänään kanssaihmisesi? Tulit nettiin levittämään nais-lapsi-vihamielistä propagandaa? Not cool.

Voisitteko ystävällisesti huomioida hieman paremmin muutkin ihmiset =   nais-lapsi-vihamielistä propagandaa, kyllä kyllä...

Kyllä, jos se on kohdistettu suoraan kaikille lapsille äitiensä kanssa. Onhan meillä isiäkin, ja taatusti muitakin, jotka eivät niin muita osaa huomioida... täytyy olla sokea, jos ei ap:n viestin pohjimmainen tarkoitus välity.

Lattemamma, mammakerho, vaunulliset mammat... joo, kyllä se apn selvä viesti olikin että kaikki, niin naiset kuin miehetkin pitäisi olla huomaavisi, siksi hän kirjoittikin näin.

Ap, aina huonosti nukutun yön jälkeen (ja tätä jatkunut siis se yli puolivuotta) ei aina huomaa tai ole niin tarkkavainen kuin hyvin nukkuneena. Eli ole ihan reipas ja ja avaa suusi, "anteeksi pääsisinkö ohitse" ja varmasti pääset, todennäköisesti anteeksipyynnön ja pahoittelevan hymyn kera. Jos saat kohteliaan pyynnön jälkeen mulkoilua tai muuta asennetta, voit saada jopa sympatiaani... kumma miten suomalainen pelkää menevänsä rikki jos aukaisee suunsa puhuakseen toiselle ihmiselle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap i sooo feel youuu, siis niinq oikeesti, kuka oikeesti kehtaa odottaa, sä niiq oikeesti aukaasisit suus, siis ihan oigeesti, sosiaalista kanssa käymistä, siis täh! Ei tod niiqun juttu ja siis mahtavaa ettei sungaan. Siis miksei kaikki van vois niinq oikeesti, siis oikeesti tosissaan vaan niinq koko ajan kattella ympärilleen ja varoo kun mää niiq tuun? Hei haloo, kavereitten kanssa rentoutuminen ja juttelu on siis niiiiin mun juttu, muut saa hei oigeesti vaan kattoo mua, ettei epähuomiossakaan mun tarttis avata suuta ja siis niinq sanoo, että haluun siis ohi tai jotain!

Ps. Kai sä nyt tästä snaijasit sarkasmin?