Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut naiseen. Onko ok ottaa yhteyttä kehumalla kauniiksi?

Vierailija
31.03.2017 |

Näen taas ensi viikolla ihastukseni työpaikalla. Ajattelin kehua kauniiksi, onko se kivaa vai ahdistavaa?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avoliitossa ex- työkaverini kanssa. Miten juttumme alkoi? No sillä tavalla, että kehuin häntä kauniiksi. 

Vierailija
42/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kun kerran ihan spontaanisti sanoin miestyökaverille "vau miten hyvännäköiset hiukset!", kun oli uusi leikkaus hiuksissa. Ei näyttänyt ainakaan loukkaantuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut koska kyseessä on työkaveri, sanoisin ehkä jotenkin "näytät tosi hyvältä tänään" tai "ootpa nätti tänään".

Vierailija
44/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristäis ihanasti ankeeta työpäivää tehtaalla jos joku kehuisi. Itse asiassa on mua siellä kerran kehuttukin, toisella kerralla eräs perheellinen nainen kehui hiuksiani, ja toisella kerralla eräs mies kehui minua kauniiksi. Oli kertakaikkisen ihanaa, sillä yleenä tehtaalla olen todella nuutunut enkä jaksa mihinkään ulkonäköön panostaa..

Vierailija
45/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti oot ap se ihana komea mies työpaikaltani. Tule kehumaan kauniiksi, tule tule! Sitten voidaan lähteä etenemään ;)

Vierailija
46/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, jos olet samaa ikäluokkaa, ja suunnilleen samalla tasolla töissä. Jos nainen on nuori tyttö, ja sinä vanha setä (tytön silmissä, eli 35 on vanha setä jos tyttö on hyvin nuori) ahdistavaa ja inhottavaa.

Vierailija
47/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa  todellakin kehua kauniiksi ja myös tissejä ja peppua hyväksi mikäli oikeasti ovat hyvät. Myös silmäniskut ja "viaton" koskettelu ovat ainakin itselläni toimineet hyvin nuoriin naisiin omalla työpaikallani. Ai että pian taas tulevat kesätyöntekijät. Sitten olo on taas kuin pullealla lapsella karkkikaupassa ;);)

M57

Tiedät sä mitä tarkoittaa OMG?

Vierailija
48/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kadulla vastaan tulevaa naista kehua kauniiksi?

Vierailija
49/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiksi kehuva mies on herrasmies ja seksikäs. Anna palaa AP! Et sä ainakaan huonoa kuvaa itsestäsi anna, et menetä mitään!

Vierailija
50/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet naisen kanssa about samaa ikäluokkaa niin ehdottoman ok! :)

Vierailija
51/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu ihmeessä, mikäli seuraavat ehdot täyttyvät:

- samaa ikäluokkaa, muutama-viisi vuotta suuntaan tai toiseen on ok

- suunnilleen sama asema töissä, esim. esimies ei mielestäni voi kehua alaisen ulkonäköä -> ahdistavaa, mutta jos teette suunnilleen samoja hommia niin on ok

- pidät naista oikeasti kauniina ja kiinnostavana, etkä ole pelkät panoaikeet mielessäsi

Vierailija
52/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut nuoreen mieheen työpaikallani. Jos hän kehuisi minua kauniiksi, olisin aivan myyty ja pöksyt märkänä :'D

Vierailija
53/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on hyvä ilmaisu. Älä vaan käytä mitään ilmaisuja hyvännäköinen, seksikäs jne. Naiselta miehelle nuo toimisi, mutta mieheltä naiselle ei. Kaunis on hyvä, samoin vaikkapa kiinnostava luonne on hyvä ilmaisu.

Vierailija
54/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa Ap! Kyllä se ainakin huomion herättää, positiivisen sellaisen. Ei kukaan nainen ajattele pahaa miehestä, joka on kehunut kauniiksi (jos siis suunnilleen sama ikäluokka molemmilla).

Vierailija
55/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites naiset jos joku työkaverinainen kehuis miestänne?

Vierailija
56/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehumisessa ole mitään pahaa. Olen itse kehunut kahta miestä työpaikallani, toista kehuin hauskaksi ja mukavaksi ''työpäivän piristykseksi'' ja toista olen kehunut komeaksi. Kummastakaan en ole kiinnostunut eikä välimme ole tippaakaan kiusalliset, päin vastoin. Kehut on ihan viattomia ja piristää päivää.

Vierailija
57/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tykkäisin, jos joku ikäiseni mies kehuisi. Setämiesten kehut olis ällöttäviä.

nainen20v

Vierailija
58/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu ihmeessä. Jos siis olette suunnilleen samanikäisiä ja samassa asemassa

Vierailija
59/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä. Jos hän ei pidä sinusta siinä mielessä, on ahdistavaa kuulla sellaista. Mun mielestä olisi parempi osoittaa kiinnostusta ihan vaan juttelemalla, hymyllä, vilkuilulla (mutta rajansa silläkin). Vasta kun flirttiä on ollut ja olet varma että hänkin saattaisi pitää sinusta, silloin voi harkita jotain ulkonäkökehua.

Vierailija
60/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt noin. Nykyään kyseinen nainen hymyilee minulle aina työpaikalla ja moikkaa ohimennen. Näytti kehut kelpaavan, aiemmin ei nimittäin huomioinut minua pätkän vertaa.