Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut naiseen. Onko ok ottaa yhteyttä kehumalla kauniiksi?

Vierailija
31.03.2017 |

Näen taas ensi viikolla ihastukseni työpaikalla. Ajattelin kehua kauniiksi, onko se kivaa vai ahdistavaa?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "ottaa yhteyttä". Siis puhelimitse vai kasvotusten?

Vierailija
22/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveriin ihastuminen on perseestä, kannattaa mieluummin pysytellä kaukana ja viilentää tunteensa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihastus nainen, minkä ikäinen?

Mä olen 42v, kolmen lapsen äiti. Sellainen sopivasti muodokas, en lihava, ja pukeudun tavallisesti. Työskentelen IT alalla erittäin suuressa yrityksessä. Pikkujouluissa firman kolmanneksi suuri johtaja (mies) tuli jotain juttelemaan mulle nousuhumalassa ja sanoi "näytät kauniilta". Meinasi viinit mennä väärään kurkkuun. En mä kyllä kaunis ole, tällainen bittinörtti vain omasta mielestäni.

Mutta joo, kohteliashan tuo johtaja halusi vaan olla. Vähemmän vaivaannuttavaa olisi ollut jos olisi sanonut vaikka 'oletpa sievänä'. KAUNIS on liian voimakas sana jos halua vaan piristää naisen päivää, ainakin 42v näkökulmasta .

Vierailija
24/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, mitä olet jutellut hänen kanssaan tähän mennessä. Millaisia juttelutilanteenne ovat olleet jne.

Vierailija
25/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette jo hyviä työkavereita ja tuttuja, voit kehua. Jos ette tunne, on todella epäsopivaa työpaikalla.

Ulkonäköään kukaan ei valitse, joten kehu mieluummin jostain, johon nainen voi vaikuttaa itse: kiinnostava tyyli, hauskat vaatteet, positiivinen olemus, hienot silmälasit, nätti kampaus.

Miten jatkat juttua? Luultavasti nainen hämmästyy ja sanoo "Ai mitä, no kiitos." Sen jälkeen pallo on taas sulla.

Vierailija
26/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiksikin voi kehua, mutta sen kanssa saa olla varovainen. Ulkonäköön liittyvät kehut saattavat helposti vaikuttaa kiusallisilta ja jopa seksuaalisilta. Ehdottaisin mieluummin, että kehut hänen luonnettaan. Esim. voit sanoa, että hän vaikuttaa mukavalta ihmiseltä tms. Silloin naiselle tulee mielikuva, että olet todella kiinnostunut hänestä ihmisenä eikä vain seksuaalisessa mielessä.

Vierailija
27/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin hymyilemään jo pelkästä ajatuksesta :)

Vierailija
28/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yks mies sanoi töissä olet kaunis ( kun olin oikeasti aivan hormonirakastunut ihan toiseen työkaveriin ja siksi varmaankin 'säteilin')

Nyt, kun kemiallinen huuma on mennyt ohi, niin se kauniiksi sanonut hiippari varmaan miettii päänsä puhki, miten se yks tyttö näytti alkuvuodesta niin erilaiselta...

Vierailija
29/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle. Minua kukaan ei ole koskaan sanonut kauniiksi, jos ei yhtä naista lasketa. Olen siis nainen enkä ole bi.

Vierailija
30/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuohan on IHANA ajatus! Ketään naista ei taatusti haittaa se, jos työkaveri kehuu kauniiksi! Todellakin kehut Ap! Minä kiinnittäisin heti huomion tuollaiseen herrasmieheen! Ihan sama oletteko edes jutelleet aiemmin, ei sillä väliä.

Vierailija
31/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ahdistavaa, jos ei ole yhtään kiinnostunut sinusta. Onhan tuo aika suora osoitus (seksuaalisesta/romanttisesta) kiinnostuksesta. Sitten taas jos hän olisi avoin ajatukselle teistä, se varmaan pistäisi sukat pyörimään jalassa :D

Vierailija
32/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyrvän kuva meilitse on sopiva tapa lähestyä.

Vierailija
33/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se ei oo varattu niin mikä ettei. Jos on varattu niin voi olla kiusallista hänen kannaltaan.

Olen varattu nainen ja minua on työpaikalla kaksi miestä kehunut kauniiksi, tai toinen kehui kauniiksi ja toinen kehui silmiäni. Olin todella otettu, ei tosiaankaan ollut kiusallista. Miksi ihmeessä varattua ei saisi kehua?! Nykyään minulla on todella positiivinen kuva näistä kahdesta miehestä.

Vierailija
34/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on se kyllä tosi kriippi ajatus. Ei työkavereiden ulkonäköä kommentoida ja tollanen "oot kaunis" -huutelu on ällöä, koska sitä kuulee koko ajan, tulee vain olo että mies on niljake.

Sama, olis aikamoinen turn off. En ole kiinnostunut pinnallista miehistä.

Vierailija
35/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista on imarreltuja, jos mies kehuu kauniiksi, oli sitten kiinnostava tai ei kiinnostava. Toinen hyvä tapa lähestyä tuntematonta on sanoa ''vaikutat mukavalta'' tms vedota hänen luonteenseen/olemukseensa. :)

Vierailija
36/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs osaat sanoa sen tarpeeksi pilke silmäkulmassa, ei liian vakavasti. Minua ehkä saattaisi vähän ahdistaa tuollainen. Mielummin vaan tulisit juttelemaan niitä näitä. Ei pidä paljastaa kaikkia ajatuksia aivan heti. Muuten naisen kiinnostus ehkä lopahtaa. Pelaa vähän.

Vierailija
37/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa  todellakin kehua kauniiksi ja myös tissejä ja peppua hyväksi mikäli oikeasti ovat hyvät. Myös silmäniskut ja "viaton" koskettelu ovat ainakin itselläni toimineet hyvin nuoriin naisiin omalla työpaikallani. Ai että pian taas tulevat kesätyöntekijät. Sitten olo on taas kuin pullealla lapsella karkkikaupassa ;);)

M57

Vierailija
38/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehut on aina kivoja. Minua saa ainakin kehua kaikki miehet, kehuja ei koskaan ole liikaa! :D

N20

Vierailija
39/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittais yhtään, päin vastoin! Piristäisi, jos joku kehuisi kauniiksi.

Vierailija
40/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ootkohan mun työpaikalta?