Ihastunut naiseen. Onko ok ottaa yhteyttä kehumalla kauniiksi?
Näen taas ensi viikolla ihastukseni työpaikalla. Ajattelin kehua kauniiksi, onko se kivaa vai ahdistavaa?
Kommentit (64)
Ei kauniiksi, ei. Kaikki muut vähemmän imartelevat kelpaavat uskottavammin. Viehättävä, suloinen, hyvännäköinen jne.
Ei oo ookoo.
Mut sai yks tyyppi rakastumaan itseensä haukkumalla jääkaapiksi ja kylmäksi.
Riippuu vähän siitä, oletko mies vai nainen.
Minua on kehuttu työpaikalla kauniiksi, pelasti koko päiväni ja sai hymyn huulille.
Kehu ihmeessä! Hyvä mieli siitä tulee, vaikka ei olisikaan kiinnostunut susta.
Kukapa ei haluaisi kuulla olevansa kaunis?
Mun mielestä flirttailu ilman mitään kehumista on paljon jännempää.
Siitähän tulee todella hyvä mieli. Ei mitään väliä onko kehuja viehättävä vai ei, kyllähän se imartelee ja saa kehujan ainakin näyttämään paremmalta. ;)
No on se kyllä tosi kriippi ajatus. Ei työkavereiden ulkonäköä kommentoida ja tollanen "oot kaunis" -huutelu on ällöä, koska sitä kuulee koko ajan, tulee vain olo että mies on niljake.
Vierailija kirjoitti:
Ei kauniiksi, ei. Kaikki muut vähemmän imartelevat kelpaavat uskottavammin. Viehättävä, suloinen, hyvännäköinen jne.
Suloisesta tulee mieleen vaan joku söpö lapsi. Hyvännäköisestä tulee fiilis, että haluaa seksiä, samoin viehättävästä. Minun mielestäni ainakin nimenomaan kaunis on hyvä ilmaisu.
Oletteko koskaan jutelleet? En ehkä aloittaisi keskustelua noin, se paljastaa vähän liikaa. Tutustu ensin.
Minä ainakin tykkäisin. Tulisi hyvä mieli.
Terveisin 22-vuotias nainen.
Ihan hyvä idea, mutta ohimennen sanottuna esim. käytävällä kohdattaessa. Ei mitään jankkaamista tai takertumista.
Kehu sitten vasta kun olette tutustuneet. Aloite tutustumiseen olisi fiksua tehdä jollain eri tavalla.
Jos se ei oo varattu niin mikä ettei. Jos on varattu niin voi olla kiusallista hänen kannaltaan.
Oletko setämies ja ihastuksesi 20 vuotta nuorempi? Harkitse silloin todella tarkkaan.
Palstalta pääteltyä. Jos hän on ruma, kehu kauniiksi.
Kutsun naisia yleensä teelle, siitä jatketaan sitten nuolemaan pillua ja naimaan.
Se on autistista, samoin kuin tämä aloitus.