Mikä mielenterveysongelma voisi olla ihmisellä joka käyttäytyy keski ikäisenä kuin lukiolainen?
Kommentit (21)
Hieman kattavammin voisi avata...
Nyt ei oikee aukee..lisä infoa.
Kenestä on kyse?
Isäni joskus juovuksissa näin käyttäytyy, mutta hän on jo lähes vanhus ei keski-ikäinen. Silloin vältän seuraansa, ei kai siinä muuta voi.
Jos hän käy aikuislukiota . Käytös silloin kai normaalia?
Huumeidenkäyttö taustalla. Eli voi olla "hullu", nuorekas, villi, vastuuton yms. Toki voi olla vain perusluonne sellainen tai elämäntapa.
Miten lukiolainen käyttäytyy mielestäsi? Ja miten keski-ikäisen sitten pitäisi käyttäytyä, onko siihen olemassa joku sääntö? Omituinen aloitus.
Sellainen uusavuton. Itsekeskeinen, sukulaiset hoitaa kaikki peruselämän asiat. Osaa itse hädin tuskin kokata. Diivaileva käytös jonkalaista voisi odottaa teiniltä. Kiinnostunut vain nuorisojutuista. Käy vain nuorekkaissa baareissa ym. Pukeutuu kuin lukiolainen. Keskustelutyyli nuorekas. Käyttää slangisanoja.
Ja ei ole huumeongelmia tai alkoholiongelmia.
Keski-iän kriisi. Ei mitään ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen uusavuton. Itsekeskeinen, sukulaiset hoitaa kaikki peruselämän asiat. Osaa itse hädin tuskin kokata. Diivaileva käytös jonkalaista voisi odottaa teiniltä. Kiinnostunut vain nuorisojutuista. Käy vain nuorekkaissa baareissa ym. Pukeutuu kuin lukiolainen. Keskustelutyyli nuorekas. Käyttää slangisanoja.
Outo sanavalinta tuo "lukiolainen". Kuulostaa enemmän amislaiselta, jos koulutustausta on pakko mainita. Mikset sanonut, että käyttäytyy kuin teini tai kuin 16-vuotias?
Se on se keski-iänkriisi. Onko Harrikka jo hankittu?
Näkyykä jääkaapin ovessa Sannin keikalle liput?
Vierailija kirjoitti:
Lapsi lukion toisella luokalla, eikä oikein mikään noista osu. Pukeutumiskohtaa mietin, mutta miten lukiolainen pukeutuu.
Mitä se sinulle kuuluu? Taas yksi "aikuinen" ihminen ja itse täydellisyys, kun pitää täällä ruotia "ystävänsä" mielenterveyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo sanavalinta tuo "lukiolainen". Kuulostaa enemmän amislaiselta, jos koulutustausta on pakko mainita. Mikset sanonut, että käyttäytyy kuin teini tai kuin 16-vuotias?
Sanoin lukiolainen koska kyseinen henkilö on toisaalta fiksu. Kiinnostunut muun muassa yhteiskunnallisista asioista mutta tämäkin kiinnostus erittäin nuorisomaista ja naiivia, aivan kuin keski ikäinen kettutyttö
Vänkääkö hän asioista kuten teini? Kuten eläkeläispappani tekee? Pienessä sievässä soittele vmäisiä puheluita eikä meinaa lopettaa, niin pakko lyödä luuri korvaan.
Oletpa sä ilkeä. Etkö ole kuullut keski-iän kriisistä? Haetaan jotain jännää ja uutta, joka voi näkyä myös vaatetuksessa ja käyttäytymisessä. Ehkä hänellä on ollut rankkaa? Ero takana? Aikuiset lapset jo? Mielestäni jokainen keski-ikäinen saa käyttäytyä mikä itselleen parhaaksi tuntuu. Jos on pieni kriisi päällä, niin mitäpäs sitten?
Mun mielestä aika siistiä, antaa jokaisen kukkasen kukkia :)
Miten käyttäydytään "kuin lukiolainen"?