Mitä telttakuoseja suosittelet tälläiselle isokokoisella 150Kg äipälle?
Kommentit (19)
Sellanen maastokangaskuosi jos haluat olla huomaamaton.
Jösses ja minä olen lihava... 185/116kg mies.
Mutta nainen ja 150kg! Pituus? Miten on mahdollista?
Marimekon kuosit on tosiaan näyttäviä ison ihmisen päällä. Muukin suomalainen design vois olla tyylikästä, mutta en tiedä tekeekö muut vaatteita kuin Marimekko.
Suosisin värikkäitä, isokuvioisia kuoseja. Jos on noin iso, niin sitä on ihan turha yrittää piilottaa mustaan väriin, ei onnistu. Parempi vaan näyttävästi iloitella väreillä.
Osta vaikka Marimekon unikkolakana? Bernerin putiikkia ei pidä tukea!
Vierailija kirjoitti:
Marimekon kuosit on tosiaan näyttäviä ison ihmisen päällä. Muukin suomalainen design vois olla tyylikästä, mutta en tiedä tekeekö muut vaatteita kuin Marimekko.
Liiankin näyttäviä ja todella rumia.
ompele pari jätesäkkiä yhteen ja sulloudu siihen.
mmmmmmmmmmmmmmmmmm kirjoitti:
Marimekko?
Marimekko tekee pieniä vaatteita.
t: toinen 150 kg.
Hööksillä ja Horzella on monia erilaisia hevostenloimia myytävänä.
Osta hiprakka pussilakana ja leikkaa siihen päänreikä. Siinä kiva kesäkolttu.
Vierailija kirjoitti:
Suosisin värikkäitä, isokuvioisia kuoseja. Jos on noin iso, niin sitä on ihan turha yrittää piilottaa mustaan väriin, ei onnistu. Parempi vaan näyttävästi iloitella väreillä.
Kirkkaan keltainen asu niin voi tienata extraa plussapallona....
Täälläpäin on ainakin Lehto sellainen mistä löytyy kokoa pienille kuin isoille. AlennusmyynniSsä välillä käynyt. Eli aika arvokas mutta on kokoja.
Vierailija kirjoitti:
Oon muuten ihan samaa mieltä isoista ihmisistä, vaikka oon itsenormaalipainoinen. Siinä vaiheessa kun nainen on niin iso että se on lähinnä iso pallo, niin kivommalta näyttää jos tuo nainen on pukeutunut löysään, värikkääseen kivakuosiseen vaatteeseen. Sillä on silloin sama vaikutus kuin pirteillä verhoilla ikkunassa.
Sukkanauhaliivit, sukat ja alakuppirintsikat, se on siinä.
t.pervo-kake
Kuosilla ei niin väliä, mutta materiaaleista kannattaa kokeilla teknistä treenitrikoota :)
Kinkkuverkkosukkikset ja ylipieni pinkki toppi päälle. Minihame vielä päälle, hot red! Hyvin tuetut oranssiset korkokenkäsaappaat vielä kruunaa koko homman, niin ja tiety kunnon Tuksumeikki vielä nassuun.
Partioaitasta?