Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko suhde voi pysyä salaisuutena?

Vierailija
31.03.2017 |

Mitä uskotte? Niin että kaikki luulee että olette vain kavereita mutta olettekin paljon enemmän?mulla ollut vuodenverran nyt suhde ystäväni kanssa eikä kukaan tiedä tästä. Meillä on ihanaa. Syy tähän ei ole nyt tärkeä (2naista). Ajatuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisuuden voi pysyä salaisuutena.

Vierailija
2/8 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden naisen välinen suhde pysynee paljon helpommin salaisuutena, kuin vastakkaista sukupuolta olevien. Tietysti suhde kuin suhde voidaan pitää salassa vaikka ikuisuuksia jos molemmat tahtovat sen salata eikä tule epäonnekkaita sattumuksia jolloin joku saa tietää vahingossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi pysyä salaisuutena vaikka vuosikymmeniä, ellette kärähdä housut kintuissa ja ellette itse paljasta itseänne. Huhuja ja arvailuja liikkuu varmasti.

Minulla on lähisukulainen mies, jonka elämästä ei tiedetä mitään muuta kuin se mitä itse kertoo. Salaperäisiä puheluita mökillä. Äkkilähtöjä ja suunnitelmien muuttumisia puhelinsoiton myötä. Viikoittain kateissa, ei vastaa puheluihin, eikä kerro missä ja kenen kanssa on. Matkoja, joiden matkakavereista ei tietoa ja joista ei muita kuvia näytetä kuin maisemia. Varakas, hyvännäköinen mies. Hyvä tanssimaan ja naisia tyrkyllä.

Jotkut arvelee piilohomoksi. Toiset, että treffailee varattua naista vuodesta toiseen. Kolmas, että kumppanissa on hänen mielestään jotain hävettävää, vammainen tai jotain. Mutta ei olla niin uteliaita, että pistettäisiin salapoliisi asialle. Omapahan on asiansa.

Mutta luulis, että noin täydellinen salaaminen jatkuvasti on aika rasittavaa...

Vierailija
4/8 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm, voi olla rasittava jos vuosia näin mennään. En tiedä miten tämä loppuu...vaikeinta ehkä on ettei voi halata/suudella yhtäkkiä kun siltä tuntuu ettei kukaan näe, mutta siihenkin olen jo jotenkin tottunut. Ap

Vierailija
5/8 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietää mutta kukaan ei sano siitä teille?

Vierailija
6/8 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä uskotte? Niin että kaikki luulee että olette vain kavereita mutta olettekin paljon enemmän?mulla ollut vuodenverran nyt suhde ystäväni kanssa eikä kukaan tiedä tästä. Meillä on ihanaa. Syy tähän ei ole nyt tärkeä (2naista). Ajatuksia?

Syy mihin ei ole tärkeä?

Vierailija
7/8 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raastavaa olla piilossa...

Mikään ei pysy salaisuutena loputtomiin..

Mä voisin olla teille se kolmaslenkki ;)

2naista+1mies.

Vierailija
8/8 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme